Интернет-банкинг: Лучше бы был старый, но хоть был
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Попробуйте в пароле в качестве специального символа использовать не +, — или _, а восклицательный знак!.. Для этого опять нажмите «Зарегистрироваться», появится форма, где можно указать новый пароль. Здесь кто-то раньше советовал использовать воскл. знак!.. Я попробовал, и сразу вошел. Раньше тоже не мог войти (был спецсимвол +). Видимо, это у них глюк в программе какой-то.
Я в інтернет-банкінг заходжу без проблем. До речі, прислухайтесь до поради АВС123, можливо допоможе. У моєму паролі в якості спецсимволу використано саме знак оклику (зробив це, ще коли реєструвався у ІБ, кілька днів тому, все запрацювало з першого разу. Про цю особливість не знав, вибрав знак оклику чисто випадково).
Да, зарегистрировался заново. Помогло. Зашел. Но и только. Ничего по моим счетам не отображает. Депозита у меня якобы нет — пишет «У вас активных депозитов». А он у меня есть.
Текущего счета у меня тоже вдруг не оказалось. По карте никаких операций не показывает. Даже выписку не даёт.
Текущего счета у меня тоже вдруг не оказалось. По карте никаких операций не показывает. Даже выписку не даёт.
Ту вже нічим не допоможу — користуюсь тільки картками Форварда, вони відображаються у мене нормально.Спробуйте зробити так, як каже представник банку — скиньте на вказаний e-mail свій телефон щоб Вам передзвонили. Я так робив, мені на наступний день дійсно передзвонили.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
А поспешили объявить: Форвард банк ПЕРЕШЕЛ на новый процессинговый центр.
Поспешили. Надо было писать: ПЫТАЕТСЯ ПЕРЕЙТИ.
Банк перешел на новый процессинг в указанные сроки.
Если у Вас не получается зайти в личный кабинет Интернет-банка, напишите, пожалуйста, Ваш номер телефона на abutenko@forward-bank.com, сотрудник службы поддержки Вам перезвонит и проконсультирует.