Форвард Банк гаряча лінія
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Для того щоб задати питання, потрібно
увійти або
зареєструватися
1. В інших банках при знятті з картки 150 000,00 грн. готівки комісія складає 1500 грн. (1%), лише все що зверх вказаної суми розраховується за ставкою 3%, тобто комісія за КОПІЙКУ складає всього 3% від однієї копійки, і за зняття 150 000,01 грн. готівки загальна комісія майже не змінюється.
У Форвард банку, як мені (може помилково) стало відомо, існує тариф на деякі картки з яких при знятті 150 000,00 грн. готівки банк знімає комісію 1500 грн. (1%), а при знятті 150 000,01 грн. комісія становить вже 4500 грн. (3%), в три рази більше.
Прошу, будь ласка, відповісти чи дійсно існує такий тариф, ТАК чи НЕ ТАК? Якщо не так, поясніть як саме розраховується комісія у Форвард банку для вище наведеного приклада, достатньо коротенького бухгалтерського розрахунку.
2. Я також не отримала відповідь. Чому не можна мати декілька карток? Раніше це було можливо. Чи планує банк це відновити?
3. Де можна подивитись офіційно: тарифи, мету і терміни блокування частини грошей при знятті готівки з картки?
Незалежно від типу картки яку я маю зараз, і планую її змінити на іншу з якої теж не буде комісії за зняття готівки, прошу відповісти на питання 1, 2, 3. Для мене це важливо для розуміння тарифної політики, стратегії і логістики банка, щоб вирішити залишатися клієнтом банку, чи знайти інший банк. Прошу, будь ласка, відповісти КОНКРЕТНО, а не як політик – відповідь без відповіді, і не питанням на питання, типу: про третіх осіб, про різні картки, звідки інформація, тощо.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
• в особистому кабінеті Forward online в розділі «Кредити». Необхідно вибрати продукт, що цікавить, і в інформаційному блоці буде вказана сума залишку боргу за кредитом;
• в чат-боті ForwardBankBot в додатках «Viber», «Telegram», «FB Messenger». У головному меню бота необхідно обрати «Мої продукти», далі перейти в розділ «Кредити» та після вибору номеру договору натиснути «Інформація по кредиту».
• звернутися в контакт-центр банку за номером: 583 (дзвінки безкоштовні з мобільних телефонів, 2 грн — плата за з'єднання (з ПДВ, без урахування збору до ПФ) або 0 800 300 880 (безкоштовно в межах України);
• звернутися до відділення/офісу банку з паспортом громадянина України та ІПН. Ознайомитися з адресами і графіком роботи відділень/офісів банку можливо за посиланням: http://www.forward-bank.com/about/otdeleniya_bankomaty/.
Гарного дня!
Написати коментар
Девушка выдала мне новую карту, но я ее уже как неделю не могу активировать. В приложении светится старая карта и заблокированна. Обратившись на гор линию мне говорят что данные не отображаются для активации карты. Сколько мне ждать пока договора по моим счетам мигрируют в вашу новую программу? Когда я смогу активировать карту?
Телефон мой 0974252110
Написати коментар
Написати коментар
Заявление в полицию написано уже давно 6 июня, о краже денег с карты и банк в курсе дела, но со мной следователь до сих по не связался.
Может ли как-то банк по способствовать делу о каже денег с карты?
Написати коментар
Сегодня утром в 08.54 пришла СМС от банка «User is locked for 15 minutes. Lock will end in: 15.00». Сделал вывод от том что меня как пользователя заблокировали. В онлайн банкинг войти не могу.
Дозвонился в коллцентр. Там оператор пытался найти меня в своей системе — но ничего у него не получилось. Внятного ответа о причине блокировки не получил :(
Желание обслуживаться в этом банке пропало. :(
Надеюсь эти строки дойдут до руководства — и они дадут адекватный комментарий.
Написати коментар
Следует заметить, если платеж проводился по произвольным реквизитам в выходные, то зачисления проводятся на протяжении 3-х рабочих дней (с понедельника). Хорошего дня!
Коментарі (1)
Написати коментар
Горячая линия 0−800 300 880— «лежит» без признаков жизни…
https://online.forward-bank.com/ — «лежит» аналогично…
Это конец?
Примерный срок устранения последствий аварии провайдер озвучил сегодня в 21:00. Но пока аварийная ситуация не устранена.
Просим прощения за временные неудобства. О восстановлении связи обязательно сообщим дополнительно.
Коментарі (2)
«Error! Під час відправлення даних до банку сталася помилка. Спробуй виконати операцію згодом.»
Когда будет работать.
Написати коментар
Написати коментар
Написати коментар
Квитанция есть.
Написати коментар
Ваше питання не до банку, адже зняти арешт може тільки приватний виконавець, який його наклав. Згідно з п.2 Ст. 59 Закону України «Про виконавче провадження» «…у разі набрання законної сили судовим рішенням про зняття арешту з майна боржника, арешт з такого майна знімається згідно з постановою виконавця не пізніше наступного дня, коли йому стало відомо про такі обставини…»
Слід зазначити, що про зняття арешту з майна (коштів), виконавець зазначає у постанові про закінчення виконавчого провадження або повернення виконавчого документа, яка в день її винесення надсилається органу, установі, посадовій особі, яким була надіслана для виконання постанова про накладення арешту на майно (кошти) боржника.
Ми, зі свого боку, радимо уникати заборгованостей, які призводять до арешту коштів на рахунках. Якщо ви опинились у ситуації, коли не в змозі гасити кредит, необхідно звернутися до банку чи фінансової установи, з якою у вас укладений кредитний договір, та домовитися про реструктуризацію боргу – індивідуальний зручний для вас план виплат без нарахування зайвих процентів, пені та штрафів.
Написати коментар
Коментарі (1)
Номер договору: 358-26301000125705
З: 17.08.2020 По: 13.02.2021.
Я зараз за кордоном, маю интернет.
Хочу поповнити та продовжити депозит. доступ заблоковано.
Я випробува всі зазначені канали зв»язку.
Мені пропонують лише прийти у відділення.
Потреби їхати до України зараз не маю.
Прошу знайти можливість відновити доступ до інтернет-банкінгу дистанційно.
Я хочу поповнити та продовжити депозит.
Написати коментар
Коментарі (1)
Коментарі (1)