Обережно! Банк - шахрай!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
ivanina 1 січня 2015, 17:34
3 квітня 2014 року оформив «Ощадну картку №1 debit». Маю на руках підписаний банком договір, а також тарифи на обслуговування відповідної платіжної картки. Там чорним по білому написано, що СМС інформування НЕ ТАРИФІКУЄТЬСЯ. Весь час мого користування цим продуктом я був впевнений на 100%, що так воно і є. І ось перед Новим роком хотів скористатися тим невеликим залишком на власному рахунку, але тут перший новорічний сюрприз — картку заблоковано. У відділені сказали почекати кілька днів (як раз до нового року). Почекав. А тут несподівано сюрприз №2 від «Дельта банк», той залишок БАНК ЗАБРАВ СОБІ за послуги СМС інформування. Телефоную на гарячу лінію 0800500600 — не працює. Довелося дзвонити на платний київський номер, там мені пояснили, що з 1 грудня виявляється тарифи тишком було змінено. На питання чому ж не попередили мене про цю зміну відповіли, що така інформація була розміщена на сайті банку. (Тобто керівництво банку вважає, що абсолютно всі клієнти «Дельта банк» є користувачами інтернет і при цьому вони, щодня сидять на їхньому сайті моніторячи всі останні зміни тарифів.) Класичний шахрайський розрахунок — за 5 гривень звичайно ж ніхто позиватися до суду не буде, та якщо хто вчасно не спохватився, то дивись потихеньку гроші й попливуть до банку з тисяч рахунків ошуканих клієнтів.
Дельта Банк
Відповідь банку
1 січня 2015, 18:07
Шановний ivanina,
інформуємо, що в разі внесення будь-яких змін до Тарифів карток інформація публікується на офіційному сайті Банку. Новина про введення плати за смс-інформування по продукту «Ощадна картка №1» була опублікована 08.10.2014 року: deltabank.com.ua/ru/press/news/2014/10/1947/.

Коментарі - 1

+
0
ivanina
ivanina
1 січня 2015, 18:46
#
Ця новина стосувалась не всіх ваших клієнтів. Чому не можна було попередити особисто СМС повідомленням, або хоча б в «My delta»? Чому ви вважаєте, що я ПОВИНЕН слідкувати за новинами на вашому сайті, щоб дізнатися про зміни в тарифах?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися