ivanina
ivanina
Зареєстрований:
1 січня 2015

Останній раз був на сайті:
24 квітня 2021 о 02:46
Перегляд профілю:
Сьогодні: 0
Всього: 722

ivanina

Блог
Коментарі
Валютний форум
Відгуки
Гаряча лінія
0
24 квітня 2021, 2:37
# А-Банк совместно с Visa реализовал сервис перевода средств по телефону в приложении АБанк24
Довелося дзвонити самому, на питання в якому стані заявка, відповідь така: «Вашу заявку не оформили тому, що скріншоти Ви так і не прислали, пришліть скріншоти». Висилаю скріншоти знову. Телефонують і повідомляють, що зв’яжуться через два дні. Потім три дні телефонувала менеджер і розповідала чому на рахунку від'ємний баланс. Кредитний ліміт встановлено нульовий. Словом, дуже прикра історія і не приємні враження в, А — банк.
+14
24 квітня 2021, 2:27
# А-Банк совместно с Visa реализовал сервис перевода средств по телефону в приложении АБанк24
А-банку не можна довіряти! Моє знайомствонегатив, та на жаль так і не вийшло в позитив. Коли я звернувся вперше в цей банк з проблемою, через те, що мені постійно докучали дзвінками і повідомленнями їх колектори про якийсь борг якоїсь не знайомої мені особи. Менеджер запропонувала мені стати клієнтом банку, мовляв телефон зареєструється в базі під іншим ім'ям і проблема вирішиться автоматично. Я оформив тоді на свою голову картку «зелену», але дана проблема «переслідувала» мене ще кілька років. Хоча карткою стало начебто й зручно користуватися, що я навіть дружині оформив таку ж. Все б і нічого, та от новий сюрприз, у дружини заблокувалася картка і вона не могла користуватися власними коштами (намагалася розрахуватися карткою в магазині), опинилася в дуже незручній ситуації. Як потім виявилося, що рахунок ще й опинився в мінусі після цих «маніпуляцій». Хоча в додатку відображався позитивний баланс. Далі спілкування з менеджерами і консультантами, це щось. Таке враження, що ці люди з іншого виміру. Описую проблему в чаті, мені у відповідь у Вас все добре, гроші на рахунку користуйтеся і скидає свої скріни на яких гроші є. Пишу, що в мене інші цифри і скидаю у відповідь свої скріни. Він мені ок я оформив заявку в технічний відділ Вам зателефонують. Яке ж вирішення? Два дні ніхто так і не зв’язався з приводу вирішення питання. Довелося дзвонити самому, на питання в якому стані заявка, відповідь така: «Вашу заявку не оформили тому, що скріншоти Ви так і не прислали, пришліть скрін
0
1 січня 2015, 18:46
# Обережно! Банк - шахрай!
Ця новина стосувалась не всіх ваших клієнтів. Чому не можна було попередити особисто СМС повідомленням, або хоча б в «My delta»? Чому ви вважаєте, що я ПОВИНЕН слідкувати за новинами на вашому сайті, щоб дізнатися про зміни в тарифах?