×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Банк Кредит Дніпро
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.55 |
EUR | 43.3 | 43.95 |
Всі курси банку |
Кц это кошмар
Дякуємо за Ваш відгук.
Перепрошуємо за незручності які виникли при звернення до лінії клієнтської підтримки.
Ваша думка дуже важлива для нас, щоб з'ясувати цю ситуацію детально, будь ласка, залиште Ваш номер телефону?
Написати коментар
Складність вирішення питань
Написати коментар
Банку депозит не нужен
Коментарі (1)
подобається банк
Нам дуже приємно! Будемо і надалі старанно виконувати свою роботу. Гарного Вам дня!
Написати коментар
Не надають звіт куди поділись кошти
Замовив собі картку цього банку (реєструвався через дію в Freebank), пішов забирати карту і тут почалося:
1. Зайшов у відділення цього банку отримувати картку
2. Відразу пішов до каси по картку, надав свій український паспорт
3. Мені відмовили в видачі картки нічого не сказавши і направили до іншого працівника банка
4. Інший представник банку сказав мені що неможливо отримати картку на паспорт українського банку тому що я реєструвався на закордонний — ну це ок
5. Далі почались якісь дивні запитання типу де праюєте, що ви тут робите, чому саме наш банк і так далі на пів години, пропонували пройти якусь ідентифікацію
6. Потім пів години пройшло і нарешті консультанту дійшло що я можу отримати картку показавши закордонний паспорт
7. Я його нарешті забрав.
А тепер саме цікаве. Мені був відправлений swift переказ пріоритетний (1−3 дні) 06.07.2023
Коли я телефонував в банк мені постійно говорили очікуйте
І ось уже 12.07.2023 мені повідомили про якусь помилку в реквізитах (це дійсно так було, бо я невірно вказав дані)
Далі ще цікавіше, я написав компанії (банку відправнику) щоб надали мені МТ-103 і маршрут платежу та надав їх банку.
Тільки після цього банк хоч якось почав мені пояснювати де мої кошти — перший раз сказали: «помилка при зарахуванні відбулась 08.07.2023»
Через декілька днів я знову зателефонував в банк, вони почали говорити що 12.07.2023 було повернення коштів до банку відправника — але не надали жодного підтвердження.
І ось 19.07.2023 я отримую повідомлення з маршрутом платежу від компанії (банку) відправника що платіж був в цьому банку ще 06.07.2023 і застряг по цей день.
Телефоную на гарячу лінію 19.07.2023, а там мені говорять що було повернення 12.07.2023 — підтвердження вони надати мені не можуть, лише за фактичною адресою проживання — а це як всі розуміють ще днів 5−10 мінімум.
Компанія (банк) відправник мені говорить і надає докази що платіж застряг в цьому банку ще з 06.07.2023 і далі нікуди не йшов і повернення не було.
Так кому вірити?
Банку який не надає жодних документів/підтверджень що платіж був повернений.
Чи компанії яка надала всі докази того що платіж застряг в цьому банку.
На гарячій лінії вічно говорять — з вами звяжеться консультант і на всі мої питання одна відповідь.
Якщо у вас будуть якісь проблеми з грошами чи навіть отриманням картки, чи не вірні реквізити, взагалі проблеми не по вашій вині, то треба буде кожен день дзвонити їм — а це також складно, бо в чаті підтримки телеграму вони вічно кажуть дзвоніть на гарячу лінію — а там вічно зайняті оператори.
Не рекомендую цей банк взагалі.
Антоне Володимировичу, дякуємо, що поділилися своїм враженням. Для вирішення Вашого питання потрібно більше часу. Перепрошуємо за тимчасові незручності та сподіваємось на розуміння. Відповідь з довідкою про повернення коштів на Ваш запит була сформована та вже на стадії відправлення. Будь ласка, очікуйте листа на пошту за Вашим фактичним місцем проживання.
Написати коментар
Ненадійний банк
Веб банкінку по суті немає,(ні номер карти переглянути і тд)
Якщо би були кошти і потрібно було переказати і сталась така проблема зі входом (яку банк не поспішає вирішувати), банк би вас підвів
Висновок: ненадійний банк, який зупинився в розвитку на початку 2000
Дякуємо за Ваш відгук. Ми зробимо все, щоб виправити Ваше перше враження. Для того, щоб ми з’ясували ситуацію та перевірили всі деталі, уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші прізвище, ім'я та по батькові та контактний номер телефону. Ми розберемось в ситуації більш детально та зробимо все, щоб її вирішити як найшвидше.
Коментарі (3)
Медичне страхування — жах
Дякуємо за Ваш відгук. Залиште, будь ласка, в приватні повідомлення Ваші прізвище, імʼя, по батькові та контактний номер телефону для детальної перевірки ситуації.
Написати коментар
Неможливо обміняти валюту
Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що у Вас залишились негативні враження від співпраці з нами. Для того, щоб ми з’ясували ситуацію, уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші прізвище, ім'я та по батькові, контактний номер телефону, дату звернення у відділення та його адресу.
Написати коментар
Банк зіпсовані нерви
Забув забрати кару в банкоматі. Горяча лінія поспівчувала.
Зізвонився сам зі службою інкасації, щоб попрохати виконати інкасацію та забрати карту, моніторів. За отриманням карти їздив до центрального офісу. Поспілкувався особисто з начальником гарячої лінії. Ніякої поваги до клієнта. Халатність гарячої лінії це норма.
І «вишенька на торті» закрив усі рахунки. Все гарно. Виконував обмін валют через калька місяців, а з мени списали кошти. Як пояснили, це забули утримати за обслуговування карти.
Приніс заяву на припинення усіх договорів. Не міг її подати. Керівник зайнятий спілкуванням зі своїм спеціалістом. Стоїть черга ранком з п’яти людей, а вони радяться.
Не рекомендую
Дякуємо за відгук. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваші прізвище, імʼя, по-батькові та контактний номер телефону для детальної перевірки Вашої ситуації.
Написати коментар
Кредитный отдел уже не то, к сожалению
Не знаю может на стажера нарвался.
Но…когда банк сам предлагает кредит на ЛИЧНЫЕ цели, на сравнительно не большую сумму, с условиями, которые уже были согласованы с менеджером отделения, на нужный срок и с хорошим процентом — чисто для поддержания рейтинга почему бы и нет, естественно были указаны цели, как обычно бытовые, а именно ремонт.
Изначально спросил до 50 тысяч нужна выписка за пол года, сказали нет.
В итоге через час маринада в отделении, звонит персонаж (вряд-ли со службы безопасности) и начинает распрашивать, а что за ремонт, в каком магазине и что собрались брать материалы, наличкой или нет, кого собрались нанимать, в доме или квартире и ещё куча вопросов, которые вообще не должны его интересовать и которые бы затянулись бы ещё на час, если бы не поменял тон и не спросил вам цвет ламината назвать или узор обоев? Тема закрылась
Потом, прицепился к фопу, после того, как сказал за дополнительный доход, какой оборот, что и где продается и т. д.
3 раза повторил, что кредит для личных целей, и что названной суммы дополнительного дохода достаточно для такой суммы кредита, могли просто сказать принести выписку по зарплате. Разговор закончился
Через 30 минут, этот уникум перезванивает и говорит, что есть информация, что вам деньги нужны для развития бизнеса — отвечаю у другим тоном, что изначально после предложения менеджера думал именно для фопа взять большую сумму, но т.к осаждаются деньги с облигаций сумма большая не нужна и ещё раз говорю, что кредит на ЛИЧНЫЕ цели. (50 тысяч на развитие бизнеса в 2023 году вы серьезно-)
По итогу прошло больше двух часов (хотя обычно ВЕСЬ процесс занимал максимум 30 минут) итог такой: сумму уменьшил на 40%, увеличил срок на год и естественно увеличил % чисто для заработка банка.
Научите сотрудников различать кредиты для бизнеса и на личные цели, я бы ещё понял, если бы звонила служба безопасности. Но какое дело менеджеру кредитного отдела, к бизнесу, если кредит потребительский и сумма кредита минимальная?)
Сотрудники отделения, как всегда на высоте, сами сидели улыбались с происходящего.
Просьба убрать мой номер телефона с автодозвона и сообщений с предложениями о кредитовании или ещё чем-то. К вам точно теперь, в последнюю очередь
Дякуємо за зворотний зв'язок. Ситуацію Вашу перевіряємо.
Написати коментар
Безпідставно відмовляють в відкритті рахунків.
Ми раді допомогти всім клієнтам, які звертаються до нас для вирішення фінансових питань.
Для з'ясування Вашої ситуації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення більш детальніше про неї. Або напишіть нам ваш контактний номер телефону, ми найближчим часом Вам зателефонуємо.
Завчасно дякуємо за зворотній звʼязок
Коментарі (3)
Отказали
Коментарі (2)
Депозит Безмежний
Написати коментар
Дуже приємні робітники Банку
Дуже вдячний за обслуговування.
Макаренко Віктор.
Завжди раді допомогти у вирішенні будь-яких фінансових питань
Написати коментар
Названюють!
Коментарі (1)
Добре, що підняли % за депозитом
Написати коментар
Не можу попасти у відділення
Дякуємо за Ваш відгук.
Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення Ваше прізвище, ім'я, по-батькові та контактний номер телефону. Наші колеги найближчим часом Вам зателефонують і допоможуть урегулювати ситуацію.
Також зазначимо, що у нашому відділенні у Кривому Розі на Металургів, 24 за останній тиждень не було перебоїв зі світлом. Відділення працює у стандартному режимі. Графік роботи відділення та каси Ви завжди можете перевірити на сайті банку creditdnepr.com.ua.
Нагадуємо, що задля безпеки наших клієнтів та працівників на період повітряної тривоги відділення зачиняється.
Написати коментар
Мошеннический Банк Кредит Днепр
Дякуємо за відгук. Інформацію передали колегам для проведення детальної перевірки Вашої ситуації. Як тільки отримаємо зворотній зв’язок щодо результатів, одразу з Вами зв‘яжемося.
Коментарі (3)
Грубість, неповага та вимагання робити операції по карти для виконання власних нормативів
Я обратился на горячую линию и мне опровергли данную информацию, что помогло решить проблему. Я призываю Банк Кредит Днепро принять меры, чтобы избежать подобных ситуаций в будущем и улучшить качество обслуживания клиентов.
Напишіть, будь ласка, нам в приватних повідомленнях Ваше прізвище, ім‘я, по-батькові та більш детальніше про ситуацію, яка у Вас склалася.
Завчасно дякуємо за зворотній зв’язок.
Написати коментар
Жахливий банк
Написати коментар