×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Банк Кредит Дніпро
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.1 | 41.55 |
EUR | 43.3 | 43.95 |
Всі курси банку |
постіні дзвінки по стороннім особам
Написати коментар
[2601] Вхід в систему заблокований банком.
В отделении сказали, что нужно звонить в поддержку, в поддержке говорят писать письмо на почту — письмо отправил в том же месяце (октябрь), но ответа никакого не пришло.
Ни в отделении, ни в поддержке не говорят причину этой блокировки. Вообщем баланс моей карты (2800 грн.) — приватизировал банк.
Написати коментар
Безкінечна актуалізація даних
Перепрошуємо за незручності.
Підкажіть, будь ласка, для з'ясування ситуації Ваші дані ПІБ та номер телефону, до якого відділення банку зверталися та якою датою.
Написати коментар
некомпетентність та приховані комісії
Тобто, щоб покласти гроші в банк — потрібно ще й заплатити банку.
Ну я таким не згідна, тим більше, що не була попереджена. одразу написала заяву на імя начальника банку Мякоті № 53/2/14−26−1389 щодо повернення неправомірної комісії.
Ніхто не шевелився і не збирався. При очному зверненні Мякоть повідомила, що не передбачено повернення такого плану.
Комісії невідомі, інформація не доводиться до клієнта, а роль начальника/фахівців з обслуговування передбачає бездіяльність.
Коментарі (2)
банк підкладає клієнтам свиню!
Написати коментар
Відмова в поповнені поточного. Нема коли, валюта зношена на видачу.
Коментарі (1)
Бесконечное закрітие кредита!!!
Коментарі (1)
Не можу отримати уже третій тиждень картку!
26.09.23 я стала клієнтом Банку, відкрила рахунки у валютах (€,$,₴) та замовила пластик до даних карт.
29.09.23 я отримала сповіщення (Viber) відносно готовності двох карт (₴, €).
13.10.23 я звернулася до відділення (01033, м. Київ, вул. Жилянська, 32) для отримання карт та зʼясування, чому немає карти у валюті $.
Співробітник відділення (касир) не змогла надати відповідь і порекомендувала звернутися на ГЛ.
Відповідно в той же день (13.10.23) я звернулася до Служби підтримки (через Viber) з проханням зʼясувати чому не випущена карта, яка замовляла вдень з іншими валютами.
Відповідно по сьогодні мені не надають жодної конкретної відповіді відносно статусу випуску карти.
Я зі свого боку розцінюю це як шахрайство зі сторони Банку, оскільки саме на даному рахунку у мене лежать кошти.
Враження жахливі про Банк, паралельно звернулася до НБУ, можливо вони вплинуть на дану ситуацію.
Для детальної перевірки підкажіть, будь ласка, Ваші дані: ПІБ, ІПН та номер телефону.
Коментарі (6)
Погасили кредит, а отримати довідку не можна!
Підкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані для детальної перевірки інформації: ПІБ, ІПН та номер телефону.
Коментарі (1)
Неадекватні оператори
де оператору було дуже важко повторити відповідь, або пояснити більш зрозуміліше, почала кричати і те що вище описав
Дзвінок був 0 16:05
Можливо через мінфін против неадекватної людмили зроблять якійсь дії
Приносимо вибачення на ситуацію, яка виникла. Надайте, будь ласка, в особистих повідомленнях Ваше ПІБ та номер телефону, з якого телефонували. Вашу розмову з оператором буде прослухано та буде вжито заходів з метою уникнення подібних ситуацій.
Коментарі (2)
Банк заблокував картку з коштами на ньому.
Банк заблокував картку, увійти в додаток через це також не можливо. При зверненні на гарячу лінію відправили у відділення, у якому сказали що не можуть допомогти, адже банк проводить моніторинг і якісь там розслідування.
Я попросила надати дані, яке саме розслідування, причину цього і дату розблокування. На жодне з цих питань банк відповіді не надав ні у відділенні, ні в телефонному режимі.
Також повідомила, що банк заблокував рахунок без попередження і до сьогодні ніяких запитів не було надано, для покращення ситуації. Закрити рахунок також не можна, через перевірку. Отримати свої кошти з рахунку також не можна. Блокування, нагадаю, було 10.08, наразі 11.11
Цікаво скільки ще банк буде користуватися чужими коштами і не повертати їх клієнту?
Коментарі (5)
Back to the USSR
Питання спілкування вирішуються гучним перегукуванням через невелику залу.
Люди дуже нелюб’язні. П’ятеро — відверто. Інші двоє переважно мовчали.
Пишу на сайті Minfin, тому є цікавим, що на запитання до менеджера Олени (ім'я почув виключно через перегукування касира з нею через залу) про Акцію від Minfin «Бонус до депозиту» — отримав байдужу відповідь типу: «Мені про це нічого невідомо». Відповідь була настільки демонстративно байдужою, що перепитувати щось вже не знайшлось бажання.
Усе було б нічого, ми звичні.
Але … тут машинка для перерахування купюр «забракувала» 1 ззовні абсолютно нормальну купюру 200 грн. (ТЕ 7022147 2014 року).
Касиром було мені вказано цю купюру замінити. Але в мене не було зайвої готівки. Тому я запропонував касирові чинити відповідно до регламенту за умов коли у касу подані неплатіжеспроможні грошові знаки, можливо фальшиві. Скласти відповідний Акт, у якому позначити які саме ступені захисту купюри не відповідають вимогам НБУ, якщо потрібно викликати поліцію, бо касир відверто не довіряє ціїй купюрі і т.п.
Додав для скорішого розуміння, що на їх машинку мені байдуже, або відверто плювати.
Натомість нічого офіційного зроблено не було.
Мене чомусь почали колективно принижувати, тиснути, кидатись з різних боків залу фразами із єдиною метою усім ухилитись від виконання банківських процедур для таких випадків та робити мене у чомусь винним. Навіть підло згадали, що зараз час тревоги і мені тут не раді, хоча тривога почалася на середині мого часу перебування у відділенні.
N.B. Зауважу, що у той саме час, але інша машинка у їх іншій касі, через раз, але «прийняла» ту ж саму купюру, як платоспроможну. Але дивно, що це жодним чином не позначилось на подальших діях персоналу, якім вже мабуть було весело погоняти випадкового до них завітавшого єдиного клієнта
Ішні подробиці розповідати ніколи. Були ще 2 не менш цікаві.
Купюру таки прийняли. Вибачень не принесли. Ніхто. Але проводжали з уклінами, мабуть щоб скоріше залишитись на самоті)
Враження від цього совкового банку залишилось гнітюче, чесно хотілося якнайшвидше полишите це місце і ніколи вже не повертатись.
Дуже жалкую, що прийшов туди саме по інформації сайту Minfin, а в банку про Minfin навіть не чули.
Плюсом можна назвати те, що Олена (якщо таки не помиляюсь з ім'ям, перевірити не мав змоги) працювала швидко, не зважаючи на своє повністю недружнє ставлення і особисту невідвертість у спілкуванні (щодо помилки з виданою карткою у банкоматі).
Приносимо вибачення, що склалася така ситуація та у Вас залишились неприємні враження після відвідування відділення банку у місті Харків. Дякуємо, що поділилися ситуацією яка склалась та повідомили про такий інцидент. Передамо дані до відповідного відділу, щоб виправили цю ситуацію.
Коментарі (2)
проблема с FreeBank
Написати коментар
Оболонское отделение
А касир всегда как не прийдешь сидит в первом зале,«общаеться", можно простоять возле касы пока она не соизволит подняться и подойти к своему рабочему месту с недовольным лицом, как будто ее сильно от чего-то отвлекли.(мне кажется она там должна сидеть постоянно)
P. s.Неприветливое отделение, буду избегать его…
Написати коментар
переказ валютний
Коментарі (1)
Банк дно
Банк вас може залишити без коштів в будь-який момент, через свою некомпетентність.банк ДНО.добре що кошти не вспів завести туди
Написати коментар
ІБ нада удосконалити
Дякуємо за Ваш відгук.
Перепрошуємо за незручності які виникли. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону, ми з'ясуємо ситуацію яка сталася.
Написати коментар
Перевод на карту зачисляют в течении 3 дней
Перепрошуємо за незручності які виникли. Будь ласка, напишіть в особисті повідомлення ПІБ та фінансовий номер телефону, ми з'ясуємо ситуацію яка сталася. Після чого, обов' язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (2)
Подозрение в финансовом мошенничестве!
Коментарі (4)
нада исправлятся
Даже в привате заблокировать карту можно онлайн. А тут едь только в отделение, или жди пока твоей карточкой кто-нибудь воспользуется.
В нашому Банку заблокувати картку можна теж онлайн, в кабінеті Free Bank, або зателефонувавши на гарячу лінію 0800507700 ( працюємо цілодобово).
Перевипустити картку, теж можливо онлайн, зателефонувавши в Банк.
А саме закрити рахунок, можливо тільки у відділенні Банку. Пропонуємо Вам залишити контактний номер телефону, фахівець Вам перетелефонує для уточнення та консультації, або зателефонуйте, будь ласка, в Банк.
Написати коментар