×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Банк не хочет рассматривать реструктуризацию долга или кредитные каникулы
Написати коментар
Хотелось бы получить ответ
В ответ я не получил звонка
Написали вам в приватних повідомленнях.
Ваша ситуація з'ясована, колеги зателефонують вам найближчим часом.
Написати коментар
Звонки коллекторов
Ми приносимо вибачення за ситуацію.
Написали вам у приватних повідомленнях для уточнення деяких деталей.
Чекаємо на зворотній зв'язок.
Написати коментар
Вкрали банківский вклад
договір банківського вкладу на вимогу від 03.06.2016 № 26256051166201: у січні-травні 2020 року списано комісію за обслуговування неактивного рахунка у сумі 302,65 грн. Списання коштів проведено не працівниками у відділенні у м. Запоріжжя, а у головному офісі банку.
ЧИТАЙТЕ уважно умови банківського вкладу: «Поточний рахунок „Вільні кошти“ від Банку Кредит Дніпро є зручним і надійним варіантом збереження грошей і отримання пасивного доходу. Цей фінансовий продукт дозволяє розмістити кошти без конктретної прив’язки до терміну, так як основна особливість продукту — можливість вільного доступу до грошових коштів без чіткої прив’язки до конкретного терміну. Клієнт отримає відсотки за фактичну кількість днів, протягом якого його ресурси знаходилися на рахунку. Він може розмістити на рахунку вільну суму грошей і щомісяця отримувати прибуток, крім того, вільно розпоряджатися коштами без обмежень. Це ідеальне рішення для тих, хто хоче накопичувати гроші і користуватися всіма перевагами поточного рахунку „Вільні кошти“, при цьому зберігаючи вільний доступ до засобів протягом усього терміну дії договору. ПЕРЕВАГИ: вільний доступ до коштів у будь-який момент часу;
вільне поповнення; безстрокове зберігання коштів; вільне зняття без втрати відсотків; відсотки нараховуються щоденно».
На гарячій лінії 24.03.2021 оператор наполегливо рекомендувала не залишати скаргу, запевняючи, що банк зробив все правильно. Оператори гарячої лінії мають повноваження визначати правильність/неправильність дій спеціалістів банку???
ВИМАГАЮ НЕГАЙНО повернути кошти разом з ненарахованими відсотками на мій рахунок та відшкодувати моральні збитки за те, що мною витрачено дуже багато часу на нерезультативне спілкування на гарячій лінії, детальне вивчення законів щодо банківської діяльності, публічного договору банку, написання цього відгуку тощо. А також надати підтвердження покарання особи, винної у списанні моїх коштів.
Банк Кредит Дніпро діє згідно із законодавством України.
Колеги детально перевірили ситуацію. Відповіді на ваші запитання містять конфіденційну інформацію, тому, на жаль, надати їх на сайті Мінфін не є можливим. Інформація у повному обсязі надана вам у телефонному режимі.
Відмітимо, що списання комісії за обслуговування неактивного рахунку здійснюється згідно з умовами договорів, які були підписані вами при його оформленні.
Коментарі (1)
Мошенники
Работал на предприятии которое обслуживал банк кредит Днепр, взял кредит примерно 20тыс по договору платеж снимали с заработной платы 7го числа
Вроде удобно и все такое, но если бы не одно но. в какой то период перестали снимать при этом не звонили ничего не говорили по этому поводу я перезвонил сам с вопросом о оплате уверили что всё в норме у них какие то проблемы с переходом на новую программу типа устраним проблему и будет всё хорошо.
Со временем взял сумму для закрытия кредита и поехал в отделение банка, уточнил цифры в отделении оставалось около 12тыс, положил их на кредит оказалось что тело кредита не изменилось на вопрос почему мне сказали ВЫ НЕ ПЛАТИЛИ 3 МЕСЯЦА И НАБЕЖАЛА ПЕНЯ, ХОТЯ КОГДА УТОЧНЯЛ СУММУ, ПЕНИ НЕ БЫЛО.
ок, оформил второй кредит для закрытия первого тут же в отделении положил всю нужную сумму на первый кредит со временем оказалось что они не закрыли первый кредит, хотя поставили его на закрытие.
Когда поехал со временем в банк и задал вопрос почему не закрыли мне ответили что их сотрудница накосячила и её уволили, но я остался должен только уже за 2 кредита!
Поехал в банк попросил реструктуризацию оформили третий кредит для закрытия предыдущих двух 76тыс
На условиях 3800 минимальный платеж
3600 обслуживание кредита 200 тело кредита
Начался ковид сократили стою на бирже плачу уже год и три месяца
Сегодня звонили должен 70 тыс (за год и три месяца выплатил им 5 тыс при минимальном платеже 3800)
Звонят на номера даже тех чей номер не давал им. интересуются чем занимается брат, сегодня поступил звонок на номер матери ей 70 лет, на данный момент она присмерти.
При всём этом на мой номер звонков не поступало. УГРОЖАЮТ ЛЮДЯМ ЧЕЙ НОМЕР Я ИМ НЕ ДАВАЛ.
Так с долга 12 стало 76 тыс.,
Дякуємо за ваш відгук!
Інформацію передали колегам для проведення ретельної перевірки. Про результати перевірки повідомимо вас як тільки отримаємо зворотній зв’язок від колег.
Написати коментар
Звонки коллекторов
Вы лучше проверяйте телефоны у ваших клиентов, чтобы потом не звонить в воздух!!!
Напишіть, будь ласка, нам в приватних повідомленнях ваш номер телефону, на який надходять дзвінки від банку. Ми передамо інформацію колегам для проведення перевірки.
Завчасно дякуємо за зворотній зв’язок.
Написати коментар
Отдел досуденых взысканий
Напишіть, будь ласка, нам в приватних повідомленнях ваше ПІБ та контактний номер телефону. Ми передамо інформацію колегам для проведення перевірки вашої ситуації. Про результати перевірки проінформуємо вас найближчим часом.
Також зазначимо, що кожен клієнт банку повинен виконувати свої зобов’язання згідно підписаних договорів так само, як банк виконує їх перед клієнтами.
Чекаємо від вас на зворотній зв’язок.
Написати коментар
Жалоба
Уточніть, будь ласка, на який саме номер телефону ви отримуєте sms-повідомлення та дзвінки від банку. Напишіть нам в приватних повідомденнях, ми передамо інформацію колегам для здійснення перевірки.
Написати коментар
Неинформативный сайт
Написати коментар
неправдивая реклама
Ваша реклама пустое место.
Нам шкода, що у вас не вийшло здійснили оплату за допомогою Apple Pay.
Напишіть, будь ласка, ваш номер телефону нам в приватних повідомленнях. Колеги найближчим часом вам зателефонують та допоможуть у вирішенні питання, щоб надалі ви із задоволенням користувалися Apple Pay.
Написати коментар
Угрозы от банка Кредит Днепр
Ми приносимо вибачення за ситуацію.
Питання вирішено — Ваш номер телефону видалено з комунікації.
Гарного дня.
Написати коментар
ШАХРАЇ! ВИДАЮТЬ НЕЯКІСНІ ЗАРПЛАТНІ КАРТКИ, А ПОТІМ ЗА ПЕРЕВИПУСК ВИМАГАЮТ 50,00грн.
Коментарі (1)
Вам понадобятся железобетонные нервы ((
Ми приносимо вибачення за ситуацію.
Під час проведення операцій за допомогою платіжної картки здійснюється тимчасове блокування коштів у сумі операції, комісії банку та інших сум, передбачених тарифами банку. Розблокування цих коштів здійснюється за умови списання даної операції з рахунку банком-еквайром. У випадку, якщо списання заблокованих коштів з рахунку не відбудеться протягом 30 календарних днів, ці кошти розблоковуються і повертаються на рахунок автоматично.
Звертаємо увагу, що Ваші кошти були розблоковані та повернені на рахунок.
Написати коментар
Невозможно осуществить перевод с Internet banking (не видит реального остатка) (вопрос решен 16.02.21)
Дякуємо за Ваш відгук.
Напишіть, будь ласка, в приватних повідомленнях Ваше ПІБ. Ми перевіримо ситуацію та найближчим часом надамо зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Мелочность
Не думаю, что банк, имеющий столь мелочного хозяина, заслуживает малейшего доверия!
Дану інформацію передаємо відповідальному підрозділу для проведення перевірки.
Найближчим часом надамо Вам зворотній зв'язок.
Написати коментар
Хамят и бросают трубку
Подскажите, сможете помочь?
Брал кредит в сумме 87тыс грн в банке Кредит Днепр 15.05.2018 сроком на три года. Два года оплачивал ежемесячно. В мае 2020 решил закрыть досрочно. На тот момент остаток по кредиту был 34 т. Оплатил 30 т грн. Остаток остался около 4 т.грн. С того времени платежи не вносил.
Сегодня позвонил на горячую линию банка и узнал, что мой долг (уже 14 т. грн) передали в К А Интер Риск
История в убки показывает, что каждый месяц, начиная с июня 2020 сумма увеличивается на примерно 2 т грн.
В отделе досудового взыскания банка не предоставляют информацию о сумме и дате, которую передали в КА. Так же не предоставили информацию на основании чего начисляются штрафы и какие штрафы и бросают трубку.
Меня не оповещали о том, что мой долг переуступили. Согласно действующего законодательства я являюсь клиентом банка. Прошу банк Кредит Днепр предоставить мне интересующую меня информацию о кредите.
Дякуємо за звернення, які отримані у декількох каналах комунікації.
Ситуація з'ясована. Зворотній зв'язок надаватимемо в Facebook messenger або в телефонному режимі.
Коментарі (3)
Самый *** банк во всей Украине.
— Нет 3д секьюра. Да-да, в 2021 году, ты не можешь в 50% случаев воспользоваться интернет транзакциями, например оплатить поездку в такси, банк автоматом блочит операцию, а однажды так вообще будучи в подобной ситуации, банк заблокировал карту полностью
— Приготовитесь к тому что ваше сальдо беспричинно будет блокироваться. Ночью снимая деньги через банкомат (предупредить же или подтвердить подлинность — не судьба, такой функции нет, просто тихонечко блочим карту). В добавок пару раз было такое, что вся сумма на счету попросту куда-то исчезала якобы — задолженность, а потом после выяснения внезапно появлялась обратно.
— Кредиты. За задолженность процентной выплаты даже в сумму 5 копеек ваши данные сразу же сольют коллекторам.
Сотрудница банка позвонила с целью уточнить, когда будет очередная выплата по кредиту, вежливо ответил сроки, при том что до этого каждый месяц выплачивал те самые проценты, в конечном счете — смска на телефон об «запевнені сплатити борг у розмірі … зафіксоване у вашій кредитній справі». Вопрос. Зачем было звонить и уточнять? Не ясно.
— Приложение от банка. Оно ужасно. Постоянные вылеты из приложения. Интерфейс без комментариев. Видно всё для любимых клиентов.
— В отделении банка вам «неохотно» помогут замученные лица, которых по идеи числится штук 5, а по факту обильные очереди к 1−2 сотрудникам.
Выводы делайте сами. Как только рассчитаюсь с этити не-компетентными «людьми» больше ни за что в жизни не полезу в этот так называемый банк
Написати коментар
Банк вимагач
Уточніть, будь ласка, нам в приватних повідомленнях Ваш номер телефону, на який надходять дзвінки від банку. Ми з'ясуємо ситуацію та найближчим часом надамо зворотній зв'язок.
Коментарі (2)
Кредит наличными в этом банке и оформление страховой суммы
Хочу обратную связь! Так как по своим жалобам я не получаю обратной связи, ваша оценка качества желает быть лучше!
Ми перевірили Вашу ситуацію. Колеги з контакт-центру найближчим часом Вам зателефонують та детально проінформують.
Коментарі (1)
Банк вимагач із агресивними працівницями
Уточніть, будь ласка, нам в приватних повідомленнях, на який саме номер телефону надходять дзвінки. Ми передамо інформацію колегам для проведяння перевірки.
Дякуємо за зворотній зв’язок.
Коментарі (1)