Курс валютв Креді Агріколь Банку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 43.94 |
USD | 41.65 | 42.19 |
Всі курси банку |
Відділення Креді Агріколь Банку: Київ, вул. Антоновича, 97
Адреса:
Київ, вул. Антоновича, 97
Телефон:
+38 (044) 528-50-74
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:00), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихiдний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Denysazarov
26 травня 2023, 16:20
Працівники банку вимогають від мене справку ВПО для переоформлення контракту та не надають доступу у рахункам. При цьому не можуть надати інформацію на який підставі
Написати коментар
Пришел в Креди Агриколь забрать свою новою зарплатную карточку. Но помимо зарплатной мне вручили кредитку с лимитом в… 102 тысячи гривен, что в несколько раз превышает мою текущую зарплату. Думаю, ее размер для банка — не секрет.
Я попросил понизить лимит до приемлимого уровня, который я бы мог в случае использования легко погасить.
Специалист согласился и заверил, что заявка подана и ничего мне больше делать не нужно. Только подождать пару дней.
Но ни через пару, ни через неделю кредитный лимит понижен не был. Я заблокировал кредитку онлайн.
Написати коментар
Я попросил понизить лимит до приемлимого уровня, который я бы мог в случае использования легко погасить.
Специалист согласился и заверил, что заявка подана и ничего мне больше делать не нужно. Только подождать пару дней.
Но ни через пару, ни через неделю кредитный лимит понижен не был. Я заблокировал кредитку онлайн.
Уже второй раз отделение на Антоновича (Киев) требует от меня документы, а именно справку переселенца (моя регистрация на временно неподконтрольной территории Украины). В противном случае угрожают отказать в обслуживании. В конце прошлого года я обратился в служб поддержки банка с этим вопросом и мне после достаточного долгого молчания и двукратного напоминания с моем стороны, дали ответ, в котором принесли извинения и обещали провести обучение персонала касательно качества обслуживания клиентов. Но вот сегодня мне позвонили и напомнили, что у меня вчера закончился договор на один из сервисов и теперь я плачу пеню (заранее никто не предупредил об этом, хотя по телефону меня заверили что со мной две недели назад об этом говорили). Кроме этого у меня опять требуют эту справку и предлагают (внимание!): если справки нет, то прийти написать какое то заявление о том, где я живу. Потом банк проведет проверку моей информации (это как??? Они будут ездить по адресам и узнавать так ли это или нет). И только после проверки службой безопасности банка они мне пролонгируют услугу. Я такого нигде не слышал бреда
Написати коментар
Добрий вечір!!! Я була сьогодні на відділенні, 19 вул.Антоновича, 97. Хотіла зняти кошти по довіренності, і мала право на це, але співробітниця банку, просто ігнорувала мене, я просила допомогти, на що, мені казали, що я повинна платити кошти, саме головне здивувало, що я годину прочекала, доки до мене вийшла керівник, яка сиділа в кабінеті, ігноруючи моі прохання про зустріч з нею, я годину простояла, отримала стрес, скажіть будь-ласка, це Банк? Чи шарашкіну контора??? Не раджу відділення на Антоновича, нікому!!! Якщо хочете потратити годину та купу нервів можете йти!!! А потім вкінці начальниця блондинка буде Вам посміхатись!!!
Коментарі (5)
Ответ банка
30 травня 2018, 18:06
Добрий день, Ганно! Для з’ясування обставин ситуації, яку Ви описуєте, нами було перевірено касові документи відділення за 25.05.2018 р. Проте виявити здійснену Вами операцію не вдалося. Уточніть, будь ласка, більше деталей щодо операції, яку Ви хотіли здійснити в касі, а також від чийого імені Ви зверталися? Більш точна інформація дозволить нам швидше розібратися в ситуації і вжити відповідних заходів. Дякуємо!