Мінфін - Курси валют України

Встановити

«Інформаційні» повідомлення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kingcity 29 березня 2021, 11:33
Відділення за адресою: Львів, вул. Лесі Українки, 7
Кілька років користуюсь картою «Golden Dream», донедавна по ній був встановлений кред. ліміт.Деякий час тому мені прийшло повідомлення, що спливає термін мого кред. договору і мені необхідно звернутись у банк для його переоформлення.Кред.ліміт «Конкорда» мені не дуже потрібен, я користувався ним рідко, тому звертатись у банк не став. У визначений день мені прийшло повідомлення наступного змісту (цифри замінено на «х»):
«Po karti *хххх zmineno kreditniy limit na: ххххх UAH
Dostupno: ххххх. хх UAH
Kredyt: ххххх UAH
Vykorystano: 0 UAH
(050)(068)(056)7345005

Я подумав, що дію кред. договору автоматично пролонговано.
Але коли я зайшов у додаток, то побачив, що кред. ліміт став 0. Щоб з`ясувати у чому справа, звернувся на лінію підтримки.Служба підтримки спрацювала оперативно — звернення зафіксували і через 15 хв я отримав відповідь на Вайбер, що дане повідомлення має «інформаційний» характер і для отримання ліміту потрібно звернутись у відділення. Трохи насмішило саме формулювання «інформаційне повідомлення» — адже будь-яке повідомлення містить якусь інформацію і власне є інформаційним.Але не у цьому суть. Повторюю, мені не потрібен кред. ліміт від «Конкорда», я розумію право банку його надавати і анульовувати і на рахунок цього не маю жодних претензій. Але навіщо розсилати «інформаційні» повідомлення, які містять завідомо неправдиву інформацію?
Зокрема, у цьому випадку чи не правильніше було б написати, наприклад:
«Вам погоджено кред. ліміт ххххх, щоб його отримати, зверніться у відділення? "
Чотири зірки банку ставлю за оперативну роботу служби підтримки та й за те, що за весь час обслуговування якихось серйозних проблем з банком не мав.

Коментарі - 4

+
0
Zhmunya
Zhmunya
18 квітня 2021, 11:00
#
Вы сильно переоцениваете этот не доделанный банк — у меня опыт взаимодействия с ним очень печальный в части депозитов и их мобильного убого приложения. По окончанию закрыл счета от греха по дальше и перекрестился, хотя не верующий.
+
0
kingcity
kingcity
18 квітня 2021, 11:10
#
Депозитів там ніколи не мав, а картою користуюсь так, «от случая к случаю», можливо тому і не мав якихось неприємних інцидентів. Служба підтримки у них досить непогана, якщо порівняти з багатьма іншими банками, а от інтернет-банкінг (що веб, що мобільний) дійсно слабенький. Враження, що це колективна робота групи студентів факультету ІТ-технологій.
+
0
Zhmunya
Zhmunya
18 квітня 2021, 11:25
#
Не вижу в данном банке будущего, поэтому такие отзывы о нем — они только говорят и обещаю, но ничего не меняется.
Яркий пример их приложение, которое за год не удосужились перевести на новые сервера и исправить, а опять в отзывах пишут ссылаясь на это в будущем — тупо врут.
Служба поддержки у них на аутсорсинге, так как всегда берут паузу для ответа на вопрос, поэтому вежливое общение это не заслуга банка.
Я не к чему не призываю — просто делюсь мыслями об этом горебанке и считаю ваши оценки ему слишком завышенными. Три звезды для него предел мечтаний по-моему.
+
0
kingcity
kingcity
18 квітня 2021, 11:30
#
Так, погоджуюсь. Додаток дійсно практично не розвивається. Мережа банку теж — у нас як було одне відділення на все місто, так і залишилось. А якщо немає розвитку, то з часом починається зворотній процес…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися