Відсутність мобільних технологій
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сьогодні відсутність мобільних технологій у банку — це свідчення про дуже низький рівень сервісу банківський послуг. У банку до цього часу немає не тільки мобільного додатка, але відсутня навіть можливість користуватись банкінгом, що в умовах карантинних обмежень взагалі недопустимо в місті, де більше 3 млн. жителів, за умови, що на все місто два відділення банку і два банкомати. Щоб розпоряджатись відсотками за депозитом, необхідно щомісячно (без повідомлення банку про те, що на рахунку нараховано кошти) відвідувати відділення, яке знаходиться в іншому районі міста на іншому березі Дніпра, витрачаючи на це дві години. І це тільки для того, щоб поповнити депозитний рахунок! Можливість зробити таку операцію періодичною за заявою також відсутня. Сьогодні це виглядає первобутністю!
Написати коментар