Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Disnomia 30 листопада 2024, 1:41
30 листопада звернулася у Вайбер чаті до працівників банку з проханням закрити рахунок через те, що переїхала закордон і більше не маю в ньому потреби. На що отримала відповідь, що можу зробити це виключно, звернувшись до відділення. На мою думку, під час війни банківські установи мають переходити на онлайн формат роботи
26157790 25 жовтня 2024, 8:04
Шановний банк,
Вже багато років є ввшим клієнтом та депозитним вкладником. Користуюся довший час виключно інтернет застосунком через довге перебування за кордоном. Питання, чому всі українські банки що мають інтернет застосунки мають функцію інтернет картки, а ви немаєте??? Людина поставила немалі кошти на депозитах, які закінчилися, картка також давно вже протермінована, тоді кошти потрапляють на поточний рахунок, з якого взагалі неможливо в форматі ІВАN переказати кошти чи оплатити послугу, бо в застосунку написано … як вирок … «заборонено умовами рахунку». Тоді виходить кругова порука, людина поставила на депозит кошти, кошти повернулися на поточний, але скористатися цими коштами ви неможете, ба навіть перелформити один з депозитів вийшло аж за тиждень мук, бо застосунок не міг підібрати підходячий депозит. Жоден ваш віртуальний помічник, це просто якийсь жах і для чого він взагалі не вирішує нічого від слова НІЧОГО, посилає клієнта на відділення або гарячу лінію. З певних причин на відділенні клієнт буде за декілька років зі зрозумілих причин, а дзвонити на гарячу лінію з закордону пробували, не вирішено було нічого, бо включився автовідповідач і клієнт в результаті за дзвінок з закордону оплатив додатково ще 38,63 долари США минулого місяця! Прохання:
1. Дати можливість скористатися своїм поточним рахунком і своїми знеціненими коштами в гривні в інтернет застосунку і переказати кошти на ІBAN, а не посилати «заборонено умовами рахунку»!!!
2.Створити можливість в Інтернет застосунку банку CIB відкривати віртуальну картку, яку можна наприклад додати в Google Pay чи Apple Pay, так як це є в інших банках України і можливість користуватися своїми коштами! Не кожен в стані дзвонити вам на гарячу лінію з США і потім оплачувати рахунки за ваші автовідповідачі а тимбільше піти на відділення коли фізично людина за тисячі кілометрів від України!
3. Вдосконалення додатку CIB, щоб клієнт в якого десятки депозитів і після закінчення кожного не мучився тиждень і більше щоб переоформити вклад, бо застосунок проводить регламентні роботи, не працює, не дозволяє підібрати депозит по декілька днів!!! Якщо банк європейський то чому таке обслуговування
Комінбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2024, 13:24
Шановний клієнте,

дякуємо, що детально описали ситуацію.

Ми підготували відповідь і надіслали її на Вашу електронну адресу. Щиро просимо ознайомитися з листом, і якщо у Вас виникнуть будь-які додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашого контакт-центру.

Центр клієнтської підтримки: 0 800 501 200 (безкоштовно по Україні)

Дзвінки із-за кордону: +38 044 290 79 00 (вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора)

Дякуємо, що багато років обираєте саме COMINBANK — для нас велика честь і відповідальність бути Вашим фінансовим партнером. Ми щиро цінуємо довіру кожного клієнта і постійно вдосконалюємо наші послуги, аби відповідати Вашим очікуванням. Перепрошуємо за будь-які незручності та прагнемо зробити все можливе для Вашого комфорту.

З повагою та найкращими побажаннями,
команда АТ «КОМІНБАНК»
88821177 15 жовтня 2024, 18:54
1. Банк не відповідає за якість консультацій в чаті на сайті банка та у Вайбер чаті. Не надає офіційних копій спілкування чим позбавляє клієнтів довести свою правоту. Банк позбавляє свідомо клієнтів будь — яких доказів за неправильне консультування.

2. Банк не пролонгував дію карток на час воєнного стану, як рекомендував НБУ. Попередження банка про пролонгацію дії карток на сайті не є правдивим та точним і вводить клієнтів в оману. Банк пропонує клієнтам приїхати в його відділення для замовлення нової карти під час війни. Банк не думає про фінансові витрати та безпеку клієнтів, які повинні повернутися до України лише для замовлення нової карти в банку, бо ніяким іншим способом банк не видає карти.

3. Без пролонгованої карти клієнт залишається без доступу до власних коштів. Єдиний шлях — переказ коштів по реквізитах на інший банк, де дія карток пролонгована, але за цей переказ треба сплатити банку 0.25% комісії на власні кошти. На мої прохання анулювати 0.25% або повернути ці комісії через не пролонгацію дії карток, банк відмовляє, бо «… все по тарифах банка і ви могли відмовитися і не переказувати ваші кошти по реквізитах, якщо вас не влаштовують тарифи». Банк знущається з клієнтів та нагріває руки під час війни, користуючись безпорадним становищем клієнтів: не пролонгував дію карток і забирає 0.25 % за перекази по реквізитах з власних коштів клієнтів. Гарний бізнес в банка, але не рекомендую цей банк нікому, бо не відповідає вимогам воєнного часу.
Комінбанк
Відповідь банку
14 грудня 2024, 20:07
Шановний клієнте, ми перепрошуємо за будь-які незручності та прагнемо зробити все можливе для Вашого комфорту. Просимо ще раз ознайомитися з умовами використання за вашим депозитом і картками. Вся інформація абсолютно прозоро викладена на нашому сайті в розділі для приватних осіб: https://cib.com.ua/uk/private

Якщо у Вас виникнуть будь-які додаткові запитання, будь ласка, звертайтеся до нашої служби підтримки через сайт, Вайбер, Телеграм або за контактними телефонами (:

Центр клієнтської підтримки: 0 800 501 200 (безкоштовно по Україні)

Дзвінки з-за кордону: +38 044 290 79 00 (вартість дзвінків згідно з тарифами вашого оператора)

Дякуємо, що обираєте саме COMINBANK, гарного продовження дня!
Вакуленко Павел 10 жовтня 2024, 13:59
Відділення за адресою: Київ, вул. Еспланадна, 20
Зашёл в банк под названием ComInbank купить 300 долларов по приложению по льготному курсу 41,30. Нацбанк Украины обязал банки своей директивой продавать населению безналичную валюту до 50.000 гривен в месяц в одном банке. Мне такая большая сумма в долларах была не нужна, а всего лишь 300 долларов. В банке сказали, что я могу купить эту сумму, но при снятии у меня возьмут 1% или, если я хочу снять без процентов, то я должен эти 300 долларов разместить на месячный депозит. Такие у них правила, которые полностью противоречат директиве НБУ. То есть они заведомо нарушают постановление НБУ. В отделении банка в разгар дня ни одного клиента, одни только расфуфыренные и напыщенные работники, которые ничего не делают, только пьют кофе и слоняются по кабинетам из одного угла в другой. Так как я являюсь клиентом этого банка, хотя давно не пользовался их услугами, так как раньше у меня уже были с ними шероховатости, то я сразу решил у них закрыть счета и карту, так как у этого мошеннического банка нет никакого будущего и перспектив. Мерзкое отделение и очень непрофессиональный коллектив во главе с заведующим. Никому не посоветую этот банк!
Комінбанк
Відповідь банку
АТ «КОМІНБАНК» 10 жовтня 2024, 17:01
Добрий день, Павле!

Дякуємо, що знайшли час поділитися своїми зауваженнями. Ми цінуємо кожного Клієнта і розуміємо, як важливо враховувати кожен відгук, навіть якщо він є критичним. Чесний зворотний зв'язок допомагає нам покращувати рівень обслуговування.

Для справедливого висвітлення ситуації зазначимо, що працівник відділення надав Вам інформацію про декілька варіантів Валютообміну On-line, діючих у Банку, а саме:
— миттєве зняття коштів з комісією 1%
— безкоштовне зняття за умови розміщення коштів на депозитний рахунок (31 день мінімально).
Банк не порушує жодних директив, адже працює відповідно до вимог регулятора і чинного законодавства України.

Наш пріоритет – озвучити Клієнту всі можливі опції для прийняття зваженого та комфортного рішення. Тому вважаємо, що обставини, які призвели до негативного відгуку є прикрим непорозумінням.

Дякуємо, що свого часу Ви обрали COMINBANK і були нашим Клієнтом.
Щиро сподіваємося на взаємоповагу і співпрацю в майбутньому та будемо раді надалі залишатися для вас надійним фінансовим партнером.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ілона Морозенко 30 серпня 2024, 20:18
Карткою Дохідна користуюся 2 місяці. я б її назвала все ж таки Переказна, бо це та причина, через яку мені здається її братимуть в основній масі.

Розраховуватися і перекидати гроші зручно, хоча апка не найдружніша, але скоро звикла — відсоток за перекидання нуль!!! тобто в режимі отримати гроші за роботу і покупки/твої розрахунки повністю ідеально.

Назва карти походить через відсоток, який отримуєш за позитивний баланс. У мене зараз більше 200 тисяч на рахунку це означає більше 2000 гривень за рік плюс.

Деякі мінуси теж є:

— 100 гривень за отримання, якщо втрачу або зіпсую картку то ще 100 прийдеться заплатити
— найвигідніше зняти готівку в супермаркеті, це коштуватиме 5 гривень. Але в деяких супермаркетах потрібно скупитися на певну суму, черги, та й просто якщо поспішаєш то потрібен банкомат
— до додатка довелося звикати…(але типу скоро мають оновити

Мені плюси перевищують мінуси
Комінбанк
Відповідь банку
8 вересня 2024, 5:48
Добрий день! Дякуємо, що поділилися своїм досвідом про нашу картку. До речі, у нас можна скористатися системою переказів ««Moneygram»», щоб переслати гроші у більше ніж 200 країн світу.

З тарифами та умовами можна ознайомитися тут: https://www.cib.com.ua/uk/private/products/perekazi/groshovi-perekazi-moneygram

Мирного неба та гарного вам дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Марк Филенко 28 серпня 2024, 15:27
Щодо гарячої лінії — додзвонитися і з'єднатися з ким потрібно вийшло протягом 3−4 хвилин. питання у мене було щодо крайньої дати терміну депозиту і порахувати відсотки ще раз про всяк випадок.

Особливо не довелося слухати багато музики і реклами, і стандартне про повітряну тривогу, з'єднали практично відразу. нормальний тямущий чолов’яга попався, глянув інфу за рахунком і по цифрах розкидав швидко. Та й взагалі це єдиний раз, коли довелося телефонувати, як таких проблем не було від слова зовсім
Комінбанк
Відповідь банку
8 вересня 2024, 5:47
Доброго дня!

Дякуємо, що обрали наш Банк! Хочемо нагадати, що до кінця січня наступного року діє депозитна акція “Дохід +", відсоткова ставка в гривні: від 13,25% (3-6 міс) до 17% (24-40 міс).

Про це можна почитати детальніше тут: https://www.cib.com.ua/uk/private/products/depoziti/depozitna-akciya-dohid

Також, залежно від виду вашого депозиту, ми можемо продовжити наше партнерство (пролонгувати вклад). Про це докладніше можна дізнатися на гарячій лінії або в будь-якому нашому відділенні у фахівця.

Мирного неба та гарного вам дня!
Марина Клименко 25 серпня 2024, 16:36
Відділення за адресою: Полтава, вул. Юліана Матвійчука, 28
Найімовірніше розмагнітилася депозитна картка, бо банкомат її відмовився читати. Тож довелося навідатися у відділення по перевипуск: вдалося вискочити з офісу на обідній перерві та ще витратити час на дорогу.

На мою радість ні перерви, ні якоїсь перезмінки в банку немає, співробітники всі на місці й черга просто була відсутня, менеджерка одразу зрозуміла, що мені потрібно на вчора, і пришвидшилась: у принципі хвилин 10 витратили щонайбільше. Я тільки сфоткалася і підписала на планшеті, взяла картку і бігом назад. Хотіла б дуже подякувати співробітниці, але від хвилювання забула ім'я, велика дяка!
Комінбанк
Відповідь банку
8 вересня 2024, 5:45
Добрий день! Дякуємо, що знайшли час і поділилися своїми враженнями про роботу відділення! Знаєте про нашу картку ««Дохідна»»? Вона дає змогу робити безкоштовні перекази з картки на картку та отримувати до 10% дивідендів на позитивний залишок, тут можна почитати про це докладніше: https://cib.com.ua/uk/private/products/bankivski-kartki/dohidna

Мирного неба та гарного вам дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Ярослав Коломиец 23 липня 2024, 21:06
понятно что никто со стандартными банками прощаться полностью не будет, но и доверия полного тоже уже нет + уровень сервиса с каждым годом у некоторых все хуже. Основной денежный вклад гривна держу в КИБ под 16,25%, регулярно покупал доллар и выводил через депо, все работает четко как часы, никаких накладок. сейчас еще открыл карту чтобы получать з/п, оплачивать интернет-покупки с нулевой комиссией — тоже удобно
Комінбанк
Відповідь банку
8 вересня 2024, 5:43
Доброго дня!

Дякуємо, що обрали наш Банк! Завжди прагнемо надавати високий рівень послуг і комфортні умови нашим клієнтам. У нас також є можливість зберігати цінності та документи в індивідуальній банківській комірці, з можливістю доступу члену сім'ї або іншій близькій особі через довіреність.

Про це можна почитати детальніше тут: https://cib.com.ua/uk/private/page/individualni-bankivski-seyfi

Мирного неба та гарного вам дня!
Вера Масленко 21 липня 2024, 14:32
Перевела мамі виплату пенсії сюди. поки що все подобається…ставлення, і умови, приміщення зручне, ми прийшли і без черги безкоштовно все оформили за півгодини. Позитивні моменти:
— немає ніяких прихованих комісій і %, смс теж безкоштовно надходять
— гроші можна знімати безплатно де завгодно, до 10 тисяч, більше й не треба
— карткою мама користується зручно
— на позитивний баланс буде йти 8 відсотків
Довіреність коштувала 50 гривень, це про всяк випадок, якщо знадобитися втрутитися
Поки що всім задоволена, та й мама теж
Комінбанк
Відповідь банку
8 вересня 2024, 5:41
Добрий день! Раді що скористалися нашою послугою для отримання пенсії. Пропонуємо також розглянути депозитні продукти, з більш високим відсотком. Можливо вам буде цікаво, почитати про умови можна тут: https://cib.com.ua/uk/private/products/depoziti/depozitna-akciya-dohid

Мирного неба та гарного вам дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Кузьма Игоренко 9 липня 2024, 16:51
Відділення за адресою: Одеса, вул. Жуковського,15
Одеське відділення дуже пристойне, працює без перерви і в них усе гаразд з електрикою, коли не зайдеш. у місті бува складна обстановка через обстріли, ну зрозуміло плюс відключення, як зара по всій Україні

Знаходиться навпроти Бродської синагоги, дуже зручно, що поруч Нова пошта і Таврія В
Комінбанк
Відповідь банку
14 липня 2024, 16:42
Доброго дня! Дякуємо за позитивний відгук — співробітники одеського відділення також будуть раді почути, що їхню роботу гідно оцінили!

Мирного неба та гарного дня!
Артем Евдокименко 6 липня 2024, 13:28
купив долари і залишити тут під відсоток. через 3 місяці все можна буде зняти. вийшло за хорошим курсом,і розв’язалася проблема з наявністю (тоді дол в принципі багато не було по банках, можна було до 1000 купити). і зберігати під подушкою рік не треба
Комінбанк
Відповідь банку
14 липня 2024, 16:41
Доброго дня! Дякуємо, що обрали наш банк! До речі, після завершення цієї історії (рік з моменту купівлі валюти), ви можете укласти новий договір на депозит «Максимальний дохід». Умови тут: https://cib.com.ua/uk/private/products/depoziti/maksimalniy-dohid

Мирного неба та гарного вам дня!
antonieva 24 червня 2024, 16:03
Гарне відділення, чисте, світле і спокійне. Були євро коли потрібно було мені купити. А інших банків взагалі і немає поблизу може це й на краще
Комінбанк
Відповідь банку
14 липня 2024, 16:39
Доброго дня! Ми раді що вам сподобалася робота нашого відділення, обов'язково передамо співробітникам. І чекаємо вас знову в гості!

Мирного неба та гарного дня!
Руслан Максютин 22 червня 2024, 20:24
Я ее назвал — Карточка Для Переводов, как инструмент просто полезная потому что мне заходят деньги с проектов и нал мне не нужен уже давно по сути. перекидываю кому нужно, рассчитываюсь где хочу, счета оплачиваю под 0% потому что лимит стоит операций на 200 тысяч (в последующем снимают небольшой процент, но я его превышать не планирую).Еще и 5−10 % на остаток получаешь по окончанию месяца. польза!
Комінбанк
Відповідь банку
14 липня 2024, 16:38
Добрий день! Раді що вам сподобалася ця картка! У нас також є чудовий депозит, з більш високим відсотком (до 17%). Почитати про умови можна тут: https://cib.com.ua/uk/private/products/depoziti/depozitna-akciya-dohid

Мирного неба та гарного вам дня!
Натали Волкова 30 травня 2024, 19:18
в нас з чоловіком до 22 року було страхування, але компанія одразу після вторгнення сповістила, що їхня програма не поширюється на це, тому закрили договори і через Комінбанк уклали нові з Аскою, на програму «парасолька». щодо цих сервісів питань немає, по решті не знаю, але від офісу банку, де ми все ми все робили, враження хороші
Комінбанк
Відповідь банку
9 червня 2024, 1:31
Доброго дня! Дякуємо за те, що обрали програму «ПАРАСОЛЬКА» захист від Травм від нашего партнера УАСК «АСКА-ЖИТТЯ».

Бережіть себе!

Мирного неба та гарного дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Снежана Алехно 28 травня 2024, 23:08
Є досвід використання картки Платинум узакордоном, карткою в євро користуюся часто, чоловік скидає на неї гроші (зі своєї безкоштовно). Це Мастеркард.
У Польщі без питань знімала готівку в кількох банкоматах, проблем не було, виходила комісія до 2%, тобто цілком норм…
Комінбанк
Відповідь банку
9 червня 2024, 1:35
Добрий день! Дякуємо за використання послуг нашого банку і раді що можемо допомогти вам закордоном!

Зверніть увагу на систему миттєвих переказів Moneygram, вона також зможе вас виручити — комісія за надсилання грошових коштів до Польщі (EUR) лише 1,5%.

https://www.cib.com.ua/uk/private/products/perekazi/groshovi-perekazi-moneygram

Мирного неба та гарного вам дня!
Vasiliy344 14 травня 2024, 14:23
Я клиент Коминбанка уже лет 7 наверное, держу исключитель депозит, поскольку условия по вкладам адекватные.
Общаюсь с банками уже лет 15 наверное и есть с чем сравнивать.

Должен признать, но банк умеет работь с клиентами! Не разу (боюсь сглазить) небыло с банком конфликтов, и я сейчас говорю не про выплату денег, а про отношение сотрудников к клиентам. Всегда с банком можно найти компромис по любому вопросу. сотрудники всегда подсказывают, идут на уступки и это вызывает доверие к Банку.

Если совсем придраться, то у меня при переоформлении новой карты сотрудница не отключила смс информирование, которое я просил и у меня снялось 10 грн, но я перезвонил в контакт-центр, рассказал ситуацию, не требовал вернуть 10 грн, просто сказал что так делать не хорошо: когда клиент просит надо либо выполнить, либо сказать причину невыполниния. Через час после разговора мне вернули 10 грн назад! От Привата или ПУМБа такого точно не будет, туда надо чуть ли не с адвокатом идти, чтоб доказать свою правоту.

Да, я не знаю как банк по части работы с кредитами или другими услугами, но по части вкладов мне все нравится,
Советую банк, пока советую!
Комінбанк
Відповідь банку
14 липня 2024, 16:36
Доброго дня! Дякуємо за гарний відгук і за те, що обираєте послуги «Комінбанку» протягом 7 років! У нас з'явився новий вид депозиту «Щасливий понеділок» з виплатою відсотків щотижня — можливо вам буде це цікаво, подробиці за посиланням: https://cib.com.ua/uk/private/products/depoziti/shchasliviy-ponedilok

Мирного неба та гарного дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Илона Тархенко 7 травня 2024, 21:12
Мое мнение про этот банк следующее: доверять конечно можно, точно не знаю сколько он уже работает, но не меньше 20 лет, потому что мы брали кредит на небольшой бизнес давненько, еще после свадьбы. Кроме того, по разному пробовала вкладывать деньги и чтобы быстро, вменяемо обслужили такое не везде, человеческий фактор. Говорю как тот, кто делал вклад четыре раза

Процент нормальный, последний депозит был 16,25 заключила договор в марте на год. Бывает больше, знаю, но переживать не хочу от слова совсем. И госбанкам доверить все деньги не могу…

Минусы с приложением, перебросами денег на другие банки конечно присутствуют. Но как один из небольших банков, где можно хранить сбережения — проверено адекватный
Комінбанк
Відповідь банку
9 червня 2024, 1:37
Доброго дня! Раді продовжити співпрацю. Зверніть увагу також на послугу зберігання цінностей у індивідуальних банківськіх сейфах: https://cib.com.ua/uk/private/page/individualni-bankivski-seyfi

Можливо, це саме те, що ви шукаєте.

Мирного неба та гарного дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олег Левченко 6 травня 2024, 22:16
Просто кілька слів залишу про нову їхню картку. запропонувала дівчина у відділенні, я і погодився, тому що можна з її допомогою закривати деякі питання, які не виріш через ін.картки

Для початку довелося викласти 100 гривень за отримання, пора відвикати від безкоштовного пластику, в принципі це не гроші. І далі можеш ганяти до 200 000 гривень картковими переказами без комісії. далі вже буде 0,7%.

якщо захочеш зняти готівку -то це за 0,7%, що терпимо. І мабуть основне і приємне — що на залишок будуть залітати відсотки, якщо більше 25 тисяч є — 10%.

Тобто тримати цю картку суто для переказів дуже навіть норм. принаймні зараз так
Комінбанк
Відповідь банку
9 червня 2024, 1:39
Добрий день! Дякуємо за гарний відгук про нашу нову картку «Дохідна»! Ще додамо, що за бажанням можна також отримати іменну картку за 200 гривень. А з усіма умовами по цій картці можна ознайомитися тут: https://www.cib.com.ua/uk/private/products/bankivski-kartki/dohidna

Мирного неба та гарного вам дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Иван Филатов 15 квітня 2024, 20:20
Незважаючи на весь треш через удари каца*ні по нашому місту, відключення електрики та колапсу багатьох установ їхнє відділення працювало, коли мені потрібно було зняти гроші. Може з мініелектростанції або «павербанку», цього точно не знаю, але бензиногенератора перед входом не було і дірчання не чув. Не прості були дні, але в них тьху тьхку без жодних змін по сервісу
Комінбанк
Відповідь банку
17 квітня 2024, 21:36
Доброго дня!

Наш банк дійсно підключений до мережі Power Banking — об'єднаної мережі банківських відділень по всій Україні, які будуть працювати та надавати клієнтам банківські послуги навіть у критичній ситуації під час блекауту. З повним списком можна ознайомитись тут: https://cib.com.ua/uk/about/news/cominbank-viznachiv-chergovi-viddilennya-yaki-pracyuyut-nezalezhno-vid-energopostachannya

Мирного неба та гарного дня!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Каролина Рожкина 12 квітня 2024, 13:53
не знала про банк, но одна из мам в классе моей дочки там работает) недавно они проводили мероприятие по повышению уровня финансовой грамотности для детей. моя Алиса делала с ней копилочку на конкурс и очень приятно было что девочки потом поделили награду. Оказалось у них еще были экскурсии в музей, всегда что-то интересное делают для деток
Комінбанк
Відповідь банку
17 квітня 2024, 21:35
Доброго дня! Ця активність відбулася в рамках Global Money Week 2024, офіційна тема якого — «Захистіть свої гроші, убезпечте своє майбутнє».

Цього року Всесвітній тиждень грошей проходив з 18 по 24 березня.

Діти власноруч виготовляли і оздоблювали монети, кредитні картки, скарбнички, а заразом дізнавалися про те, що це не просто «предмети для накопичення монет», а річ, яка організовує, вчить управляти своїми фінансами і бути заощадливими, щоб втілювати мрії.

До того ж, це був конкурс з наступним призовим фондом: 5 сертифікатів на 5 тисяч гривень кожний на книжки та ігри з фінансової грамотності та підприємництва, а також безстрокові сертифікати на екскурсію в Музей грошей НБУ.

Результати будуть пізніше, про це буде повідомлено переможців. Раді, що вам все сподобалося!

Мирного неба та гарного дня!
Головна / Банки України 🏦 / Комінбанк 💰 / Відгуки про Комінбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Комінбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.