×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Бізбанк на сьогодні
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.300 | 41.600 |
EUR | 43.700 | 44.150 |
Всі курси банку |
Банк із гарними продуктами
Написати коментар
Відмінна якість та швидкість обслуговування!
Окрема подяка керівнику, Парнаку Сергію Леонідовичу!
Написати коментар
Банк якому я довіряю.
Також я працюю головним бухгалтером ФГ, яке вже більше 20 років обслуговується в Бізбанку, де розміщенні наші депозити в різних валютах. Працівники банку завжди з повагою і підтримкою відносяться до кожного клієнта, за що щиро дякую. Я всім своїм друзям рекомендую співпрацю з Бізбанком.
Написати коментар
Приємне обслуговування у відділенні на Нивках.
Написати коментар
Обслуговування
Хочемо підкреслити, що всі наші операції відбувалися вчасно, що є важливим для нашого бізнесу.
Також хочемо відзначити високий рівень компетентності персоналу банку. Консультації, які ми отримували від вашого експертного персоналу, Парнак С. Л., завжди були інформативними та допомагали нам зробити обґрунтовані фінансові рішення.
Надзвичайно важливим фактором для нас є також швидке реагування на наші запити та потреби. Банк володіє дуже ефективною системою обробки та вирішення питань, що дозволяє нам відчувати себе захищеними та підтриманими у будь-який момент.
Загалом, співпраця з АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» була дуже позитивною для нашого бізнесу, і ми не маємо ніяких сумнівів у виборі вашого банку як надійного партнера у фінансових питаннях.
Написати коментар
Якісне обслуговування!
Написати коментар
БИС скотился ниже плинтуса за последний год.
держал исключительно депозиты.
С июня банк изменил тарифы по обслуживанию дебетных карт: раньше можно было снимать наличку во всех банкоматах без комиссии, теперь либо с комиссией, либо оформлять отдельный счет с картой, но и тогда можно будет снимать деньги без комиссии только через банкоматы БИС (или в кассе).
Надо также брать во внимание, что БИС блокирует на карте 100 грн (я не понимаю зачем на дебетной карте блокировать 100 грн, если на ней в принципе минусового остатка быть не может), возвращает при закрытии карты!
Что касается банкоматов: в Киеве они все в отделениях, которые закрываются в 18.00 и доступа нет (никогда не понимал зачем в отделениях банкоматы, если там есть касса)! единственный банкомат на улице на Б.Васильковской, но до него надо доехать!
Хотел сегодня закрыть карту, полчаса сотрудница отделения № 13 в Киеве не могла этого сделать: то надо переслать, то подписать, то согласовать, то передать, то утвердить… всего лишь выдать остаток 100 грн (которые банк сам заблокировал) и закрыть карту НЕ СМОГЛИ ЗА ПОЛЧАСА!!! Вопрос: НАХ«»" мне такой банк?
За пару дней до этого хотел закрыть карту в другом отделении № 2 в центре Киева, но в нем не оказалось сотрудников на месте, один касир скучала!
Т. е. клиент заходит в отделение банка в центре города в обед, а сотрудников (не одного, даже начальника отделения) нет на месте! я прождал минут 7 и ушел! я с таким впервые сталкиваюсь!
Проценты по депозиту предлагает 17−19%, но сейчас каждый второй банк предлагает такие проценты и сервис будет получше!
Жду с нетерпением окончания депозита через месяц и стремительно бегу забирать все деньги и закрывать все счета. Надеюсь он к августу не рухнет) Я не хочу имень дело с этой пом**
Написати коментар
Выбор карты
Написати коментар
Много Непонятно или ?!
Написати коментар
Висока якість обслуговування та професіоналізм в контакт-центрі Банку інвестицій та заощаджень
Мене приємно вразило, що консультант мав чітке розуміння моєї ситуації та був добре освічений у питаннях, які мене цікавили. До того ж, мені було сказано про участь банку в державній програмі «Кредити 5−7-9%», що, я впевнений, буде особливо корисно для підтримки бізнесу в період війни.
Впевнений, що подальша співпраця з Банком інвестицій та заощаджень буде такою ж плідною і задовільною. Рекомендую всім, хто в пошуках доступного, але якісного банківського обслуговування.
Написати коментар
Відмінний сервіс та професійність оператора Данила з контакт-центру
Спілкуючись з Данилом, я відчула, що він дійсно слухає мене та враховує мої потреби та очікування. Його здатність пояснити складні банківські терміни простою та зрозумілою мовою вражає, і це, безумовно, додає йому професійних балів.
Особливо хочу відзначити, як Данило розповів про депозитну акцію «Щедрі відсотки». Він детально розповів про умови акції, відсоткові ставки та інші нюанси, які допомогли мені зрозуміти всі переваги цього пропозиції.
Завдяки професійному підходу Данила, я, не будучи клієнтом Банку інвестицій та заощаджень, розглядаю можливість стати такою. Я переконана, що з такими співробітниками, як Данило, моя співпраця з банком буде комфортною та продуктивною.
Написати коментар
Жахливий банк що не поважає клієнтів
До усього додались дзвінки родичам з погрозами від невідомих людей і з невідомих причин (на моє розуміння для створення більш загрозливого середовища).
Також хочу зазначити що у нормальних банків реальна відсоткова ставка в 2 рази менша ніж в БІЗ банку, і коли ми кредитувались в інших банках таких питань не виникало. Бо усі ми працюємо на єдиному фронті нашої економіки.
Наразі прострочка закрита, ми в графіку, але все одно відчуваємо тиск з боку банку та й досі отримуємо якісь листи з погрозами.
Написати коментар
Все супер
Коментарі (1)
Сподобався
Написати коментар
Duriat
Написати коментар
відділення 7 (Жилянська, 35) непрофесійний персонал
Написати коментар
Обслуговування співробітником контакт центру- Данилою
Написати коментар
Завдяки професійності і компетентності працівників Контакт центру я зміг вирішити свою проблему.
Завдяки роботі Контакт центру я вирішив своє питання по лімітам за кордоном.
Головне телефонувати з фінансового номеру, так як це гарантія, що шахраї не зможуть змінити замість Вас ліміт, Банк молодці! Турбуються про клієнтів, навіть якщо вони тимчасово у зв`язку з війною знаходяться за кордоном.
Слава Україні! Дякую!
Написати коментар
Це жахливий банк, з бридкої ставленням до клієнтів
І що зробив цей «банк"-конторка, вони під час страшної війни, змінили умови користування картками своїм клієнтам, не намагаючись повідомити хоча б через Вайбер, розмістили умови лише на своєму сайті і с задоволенням загнали карту у мінус. Теперь щоб погасити свою карту на якій мули мох гроші, я повинен сплатити якусь видуману банком комісію. Люди котрі поважають себе, замисліться на таким дійством банка і вирішіть чи захочети ви мати справу з такім закладом. Я у свою чергу закликаю подібні конторки обходити десятою дорогою, бо їм не місто у нормальній країні!
Написати коментар
Відділення обслуговування
Коментарі (1)