×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Восток Банку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.5100 | 41.9900 |
EUR | 43.5300 | 44.2400 |
Всі курси банку |
ніколи не думав, шо є настільки неадекватні банки
По-перше, зареєструвати карту був challenge. Довелося раза 3 або 4 перефотографувати паспорт, один раз бо їх програма ідентифікації по лицю не працює, коли ти стоїш на світлому тлі. Ну добре, якось на 4й раз змогли.
(Лірічєскоє отступлєніє: Потім, правда, після першого платіжа за касі Сільпо я зрозумів, шо воно якось гірше за карту Моно. Бо якшо платити БВР у тебе лише бонуси, а якшо Моно — то бонуси і у аплікації Сільпо і кеш-бек на Моно. Мєлочь, але приємно.)
Далі ми поговоримо, про те шо зробив, шо визвало підозру у банку. Перевів з власного ФОП рахунку у іншому поважному банку тисяч 200, там купив валюти на доларову картку БВР і переслав дітям як подарунок, бо скоро Різдво і Ханука), ну і на остачу пороздавав борги на карти різним добрим людям. Серед них не було лиць з талібану.
І тут приходить телега з банку, анонімна. Хоча я ще буду виясняти, чи не скам то.
Банк, без всякого посилання на свого представника — ну може директор писав, буває, може я досить великий клієнт для них, в принципі теж приємно — так от банк каже, шо тут тероризм мабуть спонсорую. І дає мені перелік усього шо їм треба вислати з документів, «і побольше, побольше».
І от тут починаємо.
1) По-перше, лист від банк має бути номерним. Бо колись така тєлєга попадала під статтю КК «Наклеп», 151 частина 3. До 2-х років. Але зараз у нас декріміналізація, клепай шо бажаєш.
2) Вони потребують усього, навіть розказати яка ваша доля ринку і на якому. В принципі, як і всі, ми лідери свого сегменту, але все це пропонується вислати «на дєрєвню deadушке» — по відкритим каналам зв’язки, звісно вказавши, що вони зберігають таємницю. Вони може й зберігають, а пошта може й не дуже. Особливо про лідерство на ринку. Тобто шось не те з кіберсек'юріті. А потім люди скаржаться, шо гроші зникли. І довіра до банківської системи.
3) Далі, 99.9% грошей пришло на карту БВР з могу рахунку ФОП, тобто я собі послав оті гроші, які повністю чисті, бо банк зберігає усю історію моїх контрактів за 5+ років. Може хтось кидав 200 грн за куплену піцу. Ситуація по нашому часу є абсолютно неадекватною.
Оскільки лист від банку може бути скамом — я підготувався, тобто витратив остачу і маю на карті 1 грн. :)
Шо у нас у сумі:
неадекватне програмне забезпечення банку:
1) підтвердження особи по тижню, бо у них не робить алгоритм розпізнавання лиць.
2) автоматизований моніторинг, неадекватний часу.
Завтра дзвонитиму у банк і шукатиму, хто там такий вумний. Гривню і дві коп. хай собі заберуть, може краще стане. Про результати проінформую.
Написати коментар
Відгук про Банк Восток
Мої звернення завжди вирішуються оперативно, як у відділені, так і онлайн в чаті підтримки.
Окремо хочу відзначити зручність мобільного додатку. Інтерфейс зрозумілий, а всі додаткові функції доступні буквально в кількох кліках. Ще хотілось би у додатку бачити «Аналітику витрат», це значно полегшить моє управління фінансами.
Банк також пропонує вигідні умови для своїх клієнтів — від кешбека для фізичних осіб до спеціальних пропозицій для бізнесу. Це завжди приємно радує і створює почуття, що клієнти тут на першому місці.
Дякую Банку Восток за чудовий сервіс та турботу про своїх клієнтів! Рекомендую всім, хто цінує якість і комфорт! 😊
Написати коментар
Заблокировали карту
Написати коментар
Заблокировали счет со всеми деньгами без причин. Оборот не превысил 30000 грн.
Написати коментар
Блокировка счета и невозможность получить обратно свои деньги
Менеджеры абсолютно некомпетентны, крайне неприятные впечатления от общения с ними.
Коментарі (1)
долго рассматривают заявку о разблокировке счета
Я жду почти месяц свои деньги за сраные 9 платежей (когда заблокароыалм карту было 8, но в тот момент было засчитано еще 1 платеж на заблокированную карту)
Высшие специалисты нечего не могут сделать, надеюсь после моего отзыва вы хоть ускоритесь? поставлю 4−5 тогда
или вы будете мне как в тех поддержке? «мы продублировали ваше обращение чтобы решить быстрее ваш вопрос»
нечего не решаете, заставляете ждать!
Коментарі (1)
Обманули з акцією
Потрібно було відкрити ФОП рахунок і зробити одну операцію (на будь яку суму)
і тоді протягом 14 днів нарахують 500 гривень. я виконав умови 14 днів минуло наступив новий місяць нічого немає.
Підтримка зробила тікет і мовчить 3 день.
Дуже погане ставлення до людей максимально не рекомендую.
Надіюсь бонуси обіцяні виплатять…
Написати коментар
Навязывание непонятных и ненужных идентификаций
Написати коментар
Рівень обслуговування
Написати коментар
Карта не работает в банкоматах в Испании
Написати коментар
заморозив кошти і не закриваає рахунок
оператор Тетяна ну дуже сильно не хотіла зі мной общатись і саме вона не прийняла заяву на закриття рахунку
Коментарі (5)
Вимагають гроші
Написати коментар
Привітання з 8 Березня!
Вчора 8.03.2024 поповнювалася рахунок мобільного телефону з мобільного додатку БАНК ВОСТОК. Сьогодні подзвонила до тітки чи прийшло повнення, а поповнення не прийшло. Подивилася на рахунок, гроші пішли. Подзвонила до оператора мені пояснили, що гроші пішли зовсім на інший рахунок.Цей рахунок, я поповнила 17 квітня 2020р.Банк сам рішив, який рахунок я маю поповнити. Він пітягнув старий рахунок і поповнив. Ситуацію вони не в змозі виправити. Як таке може бути???
ДЯКУЮ БАНКУ ЗА ВІТАННЯ З 8 БЕРЕЗНЯ!
Написати коментар
Повернення коштів
Коментарі (2)
Блокування рахунку
подивимося через 2 дні, як буде йти розгляд документів. поки що: обслуговування та підтримка — 0. пояснення — 0. жахливий банк.
Написати коментар
Блокировка личных средств
Коментарі (2)
Зіграйте на випередження — закрийте рахунок раніше, ніж вам його заблокує банк
Рахунком БВР раз в квартал користуюсь. Попросили підтверджуючі документи. Написав в чат, поцікавився, що їх конкретно цікавить, сказали що одна операція піврічної давності і дві, які проводились в жовтні. Ще здивував факт, що пояснення треба писати «від руки», ну ок, пояснив, що тоді кілька раз продавав USDT (мабуть треба було збрехати), одразу отримав відповідь, що я «ризиковий клієнт», і банк не може зі мною продовжувати співпрацю. Ну ок.
Шановні, не тих блокуєте. За пару операцій в місяць по обміну крипти розривати співпрацю?) Серйозно?
А якби я збрехав, що мені борг повернули то, ви б розблокували?)
Знову переконався, що БВР, це не серйозно, а тільки для покупки круасанів в Сільпо.
Щодо підтримки, то все що пишуть нижче, то правда, абсолютно шаблонні відповідь, та 0 допомоги, коли звертаєшся стосовно проблеми.
Коментарі (2)
Блокування рахунку
Написати коментар
Блокують
Написати коментар
Відкрили карту без моєї згоди
Проходить рік і мені приходить повідомлення від банку. На телефон не дозвонився написав в чат і тут мені кажуть що в мене є карта про яку я незнаю і взагалі як мені можуть видати картку без моєї згоди.
Обуренню не було меж. Ну що робити давай закривати. Встанови додаток, там зареєструйся, зроби те, зроби се. Робити не хотілося але мати карту в незрозумілому і сумнівному банку мені не хотілося.
Пів для витратив одного дня і не вийшло.
Друго дня годину часу витратив і ще не все.
Я так розумію ще не один день потрібно
Наскільки я знаю що кругом у банках потрібно фото згода чи отримання чи активація карти, а тут 0.
Емоції негативні. Користуйтесь будь яким іншим банком, но не цим!!!
Не рекомендую. Плюсів не побачив.
Коментарі (1)