Курс валютв Восток Банку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.2000 | 41.4700 |
EUR | 45.0000 | 45.4500 |
Всі курси банку |
Відділення Восток Банку: Дніпро, пл. Успенська, 11
Адреса:
Дніпро, пл. Успенська, 11
Телефон:
0 800 307-010
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Відділення №3
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Был наложенный арест карты, письмо отправлено 18 марта от исполнителя, арест незнят до сегодняшнего дня, кормят постоянно завтраками, сотрудники не знают ничего толком в этом, даже не знают когда у них рабочие дни, сума не маленькая, разберитесь пожалуйста со своими сотрудниками и с данной проблемой!
Написати коментар
Ответ банка
31 березня 2021, 13:44
Оксано, нам шкода, що Ви зіткнулися з незручностями. Ця ситуація виникла не з вини банку. Для вирішення проблеми ми вже зв’язалися з Вами по телефону та надали подальші рекомендації. Сподіваємося на Ваше розуміння!
Из-за сбоя в системе банкомат изъял банковскую карту, на которой была вся зарплата. Срочно обратился к сотрудникам отделения, написал заявление, попросил как можно быстрее разрешить ситуацию, поскольку через несколько дней нужно было ехать в другой конец страны, где нет отделений банка. Спасибо за оперативное и качественное обслуживание, в течение 2-х рабочих дней проблема была решена!
Коментарі (1)
Хвалить особо не за что, ругать сильно тоже :) Где-то косячат, но стараются и исправляются. В целом всё работает стабильно. Софт ваш не нравится. Очень-очень непонятный. Пользовательский интерфейс веб-банкинга очень «недружелюбный». И это удивительно, ведь вроде как солидная команда айтишников на вас работает. А в остальном — всё как у всех. Банки сейчас плюс-минус все одинаковые. Ремонт бы ещё вам не помешал. А лучше вообще съехать с Рогалева в другое место. Всё время чувство, что зашел в больницу, а не в банк :) Удачи вам!!!
Написати коментар
Ответ банка
8 жовтня 2020, 14:12
Добрый день!
Уважаемый клиент, спасибо за отзыв! Мы рассмотрим все Ваши замечания. Будем очень признательны, если Вы оставите свои пожелания по улучшению мобильного приложения и онлайн-банка в форме обратной связи на сайте: https://bankvostok.com.ua/contact
Уважаемый клиент, спасибо за отзыв! Мы рассмотрим все Ваши замечания. Будем очень признательны, если Вы оставите свои пожелания по улучшению мобильного приложения и онлайн-банка в форме обратной связи на сайте: https://bankvostok.com.ua/contact
Лучший Банк это БАНК ВОСТОК.
Написати коментар
Певний час користувався карткою БВР.
24.05.23р. отримав листа на електронну пошту від банку Восток з проханням надати додаткову інформацію і документи.
25.05.23р. надіслав у відповідь усю необхідну інформацію і підготовлені документи.
30.05.23р. повторно отримав точно такого ж листа, на що одразу відповів, що вже надав інформацію.
Надалі без проблем користувався послугами банку. І ось:
24.07.23р. мій рахунок заблоковано з великою сумою коштів (усі кошти, що в мене взагалі є).
Заблоковані всі видаткові операції без жодного коментаря чи пояснення.
25.07.23р. після наполегливого спілкування з представниками банку в чаті, яке ініціював я сам, мені на пошту знову надіслали такого листа.
І я надав у відповідь усю необхідну інформацію і усі документи в той же день, 25.07.23р.
Також при спілкуванні у чаті виявилося, що нібито мій рахунок заблоковано ще з 17.07.23р. Жодного повідомлення про це я ніде не отримував. Ні смс на телефон, ні на електронну пошту, ні в додатку банку, ні в телеграмі чи вайбер, ніде! Тим не менше, це не завадило банку пропустити і прийняти мої зарахування на картку 24.07.23р, а от уже користуватися своїми ж коштами зась!!!
28.07.23р. я знову отримав точно такого ж листа. Навіть 2 листа! Точно з однаковою інформацією. Один з текстом у повідомленні, інший лист порожній з файлом pdf у додатках, в якому просто точно такий же текст.
На ці листи я знову відповів, що вже надав усі документи. Попросив їх розглянути і розблокувати видаткові операції.
31.07.23р. я отримав ще два листа (однакові) з текстом:
«Шановний клієнт, дякуємо, що обрали наш банк!
До початку отримання послуг, будь ласка, ознайомтесь з правилами надання продуктів та банківських послуг…» і посиланнями на чат підтримки.
Перейшовши за цим посиланням я потрапив до чату підтримки банку Восток, де вкотре пояснив свою проблему і попросив допомоги. На це представники банку мені повідомили, що знати нічого не знають, не бажають зі мною спілкуватися і направили задавати всі питання в чат підтримки БВР.
Регулярно пишу в чат підтримки БВР, пояснюю ситуацію, прошу допомоги, запитую чи можу я ще чимось допомогти, говорю, що можу додатково надати будь-який необхідний документ чи документально пояснити (підтвердити) будь-яку (кожну) транзакцію по рахунку. Кожного разу мене тільки відправляють і посилають чекати. Чому розгляд подібної інформації і вирішення питання в інших банках займає біля однієї години, а банку БВР з банком Восток потрібна вічність, я не можу зрозуміти. Але на питання скільки чекати (який максимальний термін) мені дають кожного разу різні відповіді, цитую:
-«потрібно очікувати» (без жодних термінів)
-«розгляд звернення 2 робочих дні»
-«чекати відповідь на пошту протягом 3 робочих днів»
-«треба очікувати, точного терміну розгляду немає» (тобто вічно мабуть, грабіж)
-«точного терміну опрацювання цих документів немає, треба очікувати»
-«Термін розгляду звернення — не більше одного місяця»
-«Загальний термін розгляду звернення не повинен перевищувати сорока пʼяти днів.»
І далі: чекайте, чекайте, чекайте.
Я виконую свої обов’язки і одразу ж надав інформацію. На основі цієї інформації банк може мені подякувати і розблокувати рахунок, закрити рахунок або надати пояснення у подальшому утриманні моїх коштів, щоб я міг надалі це оскаржити. Банк нічого не робить і ігнорує мої прохання прийняти рішення. Ігнорує і прохання закрити рахунок в такому разі.
Інші банки перевіряють подібну інформацію в режимі онлайн з клієнтом протягом однієї години. Тому, у мене складається враження, що банк Восток (чи БВР) умисно штучно утримує мої кошти під виглядом розгляду, щоб в цей час безкоштовно користуватися моїми коштами. Пройшло уже багато часу. Питання не вирішене. Банк викрадає кошти клієнтів у своїх цілях і тримає їх під виглядом перевірки.
І це ще не все. В продовженні історії ще гірше і уже спроба явного шахрайства (можливо кримінального з розбоєм). Співробітники роздають персональні дані клієнтів, користуються службовим становищем, телефонують з особистих номерів, погрожують, надають неправдиву інформацію, залякують, маніпулюють і говорять речі, які прямо протилежні тій інформації, яку надають через офіційні канали зв’язку.