×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
благодарность
Коментарі (1)
Знакомство с банком началось с депозита.
Коментарі (6)
Депозит
Коментарі (10)
Вопрос к руководству банка
Коментарі (4)
ДЕПОЗИТЫ
И обратите внимание, что этот сайт Минфин еще добавляет бонусные проценты к Трасту. Но не уверен, не пропадут ли при этом те 2% бонуса от самого Траста. Надо уточнять.
Коментарі (12)
депозит
Все депозиты ПАО Банк «ТРАСТ» возвращает в сроки предусмотренные договором с клиентом (в т.ч. и в случаях при частичном/досрочном снятии).
Написати коментар
Современные банкиры - бизнесмены или дилетанты...?
Коментарі (2)
Еще раз о культуре общения...(Вторая (заключительная) Часть)
Написати коментар
Еще раз о культуре общения...(Первая Часть)
Написати коментар
«Visa Друзі Easy Pay» від Траст банку - гарна ідея зіпсована непрофесійною реалізацією
1, Миттєву картку видали зразу ж.Активація її теж відбулась без проблем.Щоб оформити заявку на картку голд, був змушений прийти до банку ще раз — враження, що працівники просто не знали про існування такої картки.
2.Працівники банку обіцяли повідомити мене коли картка буде готова, але так цього і не зробили.
3.Як здійснити активацію картки голд працівники львівського відділення теж не знали, пообіцяли вияснити це у головному банку і мені передзвонити.Але так цього і не зробили.Щоб активувати картку, я змушений був неодноразово дзвонити в службу клієнтської підтримки банку, а тривав цей процес тиждень.
4.Така сама ситуація з СМС-банкінгом — на миттєвій картці він працює, на іменній — ні.Звернення в службу підтримки з цього приводу результату не дали.Хоча мені передзвонювали, запевняли, що послугу вже підключено, але вона все одно не працює.
5.Поповнював картковий рахунок через «Easy Pay», поповнення відбулось миттєво і без комісій — це дуже зручно.
6.В перший же день, коли я спробував розрахуватись картками в магазинах з мене було знято комісію (хоча я не здійснював операцій за які вона передбачена).Знову довелось дзвонити в клієнтську підтримку і через деякий час комісію мені повернули, як нараховану помилково.
7.Працівники служби підтримки спілкуються ввічливо, але допомогти можуть мало чим — вони просто передають інформацію у відповідні підрозділи.На питання, чому виникла та чи інша проблема відповідь одна -«по технічних причинах».
Мій висновок — сама програма «Друзі Easy Pay» є привабливою.Але те, як її реалізував «Траст банк», відбиває всяке бажання нею користуватись та і взагалі продовжувати якусь співпрацю з банком.Тому зараз я цими картками не користуюсь — почекаю, може колись ситуація зміниться.
Коментарі (1)
впечетление неоднозначное!!!!
Коментарі (4)
Вопрос к представителю банка
Коментарі (4)
Норм
Коментарі (14)
Чернигов Банк «Траст»
Коментарі (2)
Вітаємо клієнтів - лідерів безготівкових розрахунків!
Написати коментар
отдали депо по окончании без проблем
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Написати коментар
Спасибо банку.
Коментарі (1)
меняю кредит на депозит
Коментарі (2)
Банк «Траст»
Коментарі (2)
Депозит
Написати коментар