×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43 | 43.9 |
USD | 41.05 | 41.54 |
Всі курси банку |
блокировка счетов
Все операции с карточным счетом сводились к операциям в торговых сетях и нескольких покупок безналичной валюты в банке по предложению самого же банка.
Одна из них была в прошлом месяце при чем на огромную сумму в 50000 грн, целых 1200 дол. США. Деньги сразу не снял, не думал, что это очень озадачит банк. Оказался не прав.
День назад во время попытки оплаты за продукты в магазине АТБ, в транзакции было отказана. В последствии, во время общения с сотрудником банка было выяснено, что карта заблокирована финмоном банка. Из-за не предоставления какой то информации.
Утром в приложении банка уже гордо красовалась требование обновить данные до конца ДЕКАБРЯ 2023 г. Как карта обслуживалась столько времени не понятно. Однако после типа обновления своих данных, карта осталась заблокированной. По результатам второго общения с сотрудником банка теперь появилось письмо на почте о прекращении сотрудничества и требованием предоставить огромное количество информации для продолжения обслуживания в банке.
Перечень большой (напоминаю, что речь идет о дебетной карте АТБ физлица, не ФОПа), привожу некоторые из пунктов, что бы понять глубину мыслей:
— розкрити суть майбутніх прибуткових та видаткових операцій: періодичність, орієнтовна
сума в місяць, контрагенти (ПІБ/назва, ІПН/ЄДРПОУ, інше);
— документи, що підтверджують фінансовий стан клієнта (членів родини, від яких
надходять кошти) у обсягах, відповідних сумі проведених прибуткових операцій по рахунку; наприклад, довідка з місця роботи про виплачену заробітну плату або декларація,
— документи, на підставі яких проводяться операції, наприклад, договори надання послуг, купівлі-продажу, отримання спадщини тощо;
И другой бред.
При этом в случае закрытия счетов по моему требованию, деньги будут возвращены через 10 РАБОЧИХ дней. На руки их вам не выдают, а переведут в другой банк по указанным вами счетам. Если еще с гривной как-то можно выкрутится, то если у вас осталась на счетах валюта, то это будет СВИВТ перевод и вы попадете на комиссию в другом банке, где надо открыть счета.
Но этому недобанку на это абсолютно начхать. Думаю, что со своими клиентами в россии, он так не поступает.
Поэтому для желающих обслуживаться в этом банке, рекомендую принять эту информацию к сведению.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
У випадку, якщо Ви не можете надати документи, що підтвердять походження коштів в повному обсязі — Ви можете закрити рахунок з переказом коштів на рахунок, відкритий на Ваше ім'я в іншому банку. Наявність комісії за зарахування коштів залежить від тарифів банку, на рахунок якого Ви переказуєте кошти. На жаль, на ці тарифи ми не можемо вплинути.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Закрытие счета
карточку. Сообщили, что в течении пару недель прийдет смс о закрытии счета. Через месяц звонят и предлагают кредит. Как? Щет же закрыт. Нет идите в отделение. Отделение от меня километров в двадцати.
Пару раз был, попал на тревогу (банк не работает). Попал сегодня. В место закрытия счета оператор предложил заполнить анкету с вопросам не имеющих дела к закрытию счета. А закрыть счет можно только через горячую линию. Так зачем тогда меня направили в отделение банка? Оператор в отделении банка о закрытие щета ничего не знает, таеже и на горячей линии. После скандала закрыли за 20 минут.
Итог: Закрыть счет надо- 5 месяцев 20 минут и безрезультатно съездить в отделение. Ужас!
Нам шкода, що у Вас склалось саме таке враження. Хочемо зазначити, що для зручності наших Клєнтів закриття рахунку можна здійснити дистанційно, а саме через Чат в додатку Райффайзен Онлайн чи MyRaif.
Якщо для Вас є пропозиція від Банку, наші колеги можуть здійснити дзвінок з метою інформування про наявну послугу чи продукт. Рішення щодо користування приймає виключно Клієнт.
Ми б хотіли більш детально розібратися в ситуації, тому будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в приватні повідомлення (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
нельзя погасить кредит!
Команда Райфу з великою повагою відноситься до наших військових. Не перестаємо висловлювати вдячність за те, що захищають нашу країну та українців! Віримо в довгоочікувану Перемогу!
Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти із вирішенням ситуації, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані чоловіка (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код) та номер телефону, за яким можемо з Вами зв'язатись.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Прихована комісія 1.2% при переказі валюти між рахунками родичів
Робили схожий невеликий переказ декілька місяців тому, комісії не було. Сьогодні зробили знов — списали комісію 1.2% «за зарахування на рахунок»
Це сміх. Ви якщо рекламуєте це, як безкоштовний переказ, а потім «граєте в наперстки» з «ну, а зарахування тепер буде коштувати 1.2%» — то вже не обманюйте та кажіть, що переказ між родичами випадково став коштувати гроші
Ви навіть не анонсували ці зміни. Ніхто і нічого не повідомив.
Це дуже сумно і не людяно.
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк. Хочемо зауважити, що всі списання коштів з рахунків здійснюються згідно умов тарифу, з якими Ви можете ознайомитись на нашому офіційному сайті за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-250324.pdf.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Вашу скаргу ніхто не буде розглядати
Кого ви так ненавидите з ким ви воюєте, ваше зло безмежне, ганьба вашій роботі!
Будемо з Вами відвертими, нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які готові допомогти.
Ми завжди готові піти на зустріч та посприяти вирішенню. Тому для детального аналізу ситуацій просимо написати в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код або контактний номер телефону.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Закрытие счета
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Маємо зазначити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Шахрайство банку
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, щодо роботи Банку.
Згодні, що ситуація в момент оплати товару є дуже неприємною. При цьому, якщо запит на проведення операції одразу надійшов в Банк, сума блокується на Вашому рахунку.
Остаточне списання відбувається протягом 8-ми робочих днів, у тому випадку, якщо обслуговуючий Банк торгової точки надіслав такий запит.
У разі відсутності подібного запиту сума розблоковується та кошти повертаються.
Виходячи з інформації у Вашому відгуці, кошти було остаточно списано та було створено заявку на оскарження, термін розгляду якої визначається правилами міжнародних платіжних систем.
Ми не хочемо залишати звернення осторонь та для точного аналізу Вашого питання, прохання, написати нам у приватні повідомлення ( із вказанням контактного номеру або ідентифікаційного коду).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Не банк-а ***
Также был счет Фоп в привате. Там я не обновил данные физлица вовремя (вернее обновлял, но чз п24 как-то криво получилось, я не придал тогда этому значение). Пииват в одностороннем порядке разорвал договор и попросил счет куда перевести деньги. Я подофигел тогда конечно и дал разумеется свой второй счет в Райф, на котором было больше 200к
Далее самое интересное. В тот же день как должен был быть перевод из привата, Райф
блокирует счет без объяснения причин. А на следующий день пишет о разрыве отношений. Я был в шоке. Потом, проанализировав, понял, что он испугался назначения платежа из привата (там тот написал разрыв отношений, дело номер и прочую лабуду). Испугался и перестраховался, мог бы хоть причину запросить у меня например. Теперь во-первых более 10 дней не отдает деньги по заявлению о перечислении, во-вторых мне это начинает напоминать эффект домино
А ч думал когда-то, что это серьезный банк: рейтинги всё такое, а оказалось, что он под прессом обвинений в работе на рашку и прочее стал
Говнобанком
Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Хочемо пояснити, що Ви могли отримати повідомлення про блокування рахунків у зв'язку з тим, що операції за Вашими бізнес-рахунками в зазначений в повідомленні період перевищують очікувані Вами надходження, про які Ви повідомляли під час встановлення ділових відносин/останньої ідентифікації. Вам необхідно у зазначений в повідомленні термін надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, які надійшли на рахунок (-ки) за вказаний період.
Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її в індивідуальному порядку. Тому просимо Вас надати в приватні повідомлення ЄДРПОУ.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Пунктуальність, професійність, підтримка? Це не про Райффайзен
В одному відділенні чекав 20хв, поки касир з’явиться видати кошти, хоча попередньо замовляв і прийшов вчасно. Де ж ваша славнозвісна пунктуальність?
В іншому відділенні я хотів замовити валютну картку, тому що віртуальної немає в додатках, а пластикова коштує 50грн і цікавився, чи підтримує вона певний сервіс і пояснив начальнику відділення, який саме і деталі, і він клявся-божився, що підтримує. Але на гарячій лінії відповіли, що не співпрацює банк з таким сервісом. Тобто в банку працює начальник, який просто некомпетентний, або ціль якого свідомо парить непотрібні послуги за 50грн, аби продати під виглядом брехні, що ще гірше. За 50грн продам бренд відомого банку? Це про Райффайзен банк)
На гарячій лінії працюють діти чи підлітки, які бувають в розпачі чи щось подібне. Райффайзен банк використовую працю дітей?! Це вже за гранню добра і зла)
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс.
Цінуємо кожного клієнта та намагаємось створити найкомфортніші умови для обслуговування. У нашому банку працюють компетентні фахівці і при виникненні будь-якої проблеми, ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання…
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вказати адресу відділення в яке Ви звертались.
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Низький рівень сервісу
Нам щиро шкода, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про наш банк.
Ми не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання проаналізувати ситуацію допомогти Вам вирішити це питання, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Чергове блокування рахунку
21 квітня 2024 року мою картку заблокували без попередження та можливості зняти кошти без закриття рахунку (усі гроші, що залишалися в мене на життя). Закрити рахунок неможливо — університет працює лише з Райффайзеном (чому державний університет співпрацює з банком, що фінансує тероризм — питання окреме).
Я одразу зателефонувала оператору, щоб дізнатися, що сталося, на що отримала незрозуміле бурмотіння про «службу безпеки банку, деталей більше не знаємо і не надамо». Гаразд.
Написала в чат, запитала, що робити далі, мені відповіли, що потрібно писати їм на пошту для отримання подальших деталей (чекати 5−7 днів). Мене це не влаштувало, і я зажадала менеджера (який, мабуть, не був на зміні і підключається після 24 годин). Гаразд.
Підключився менеджер і все ж таки повідомив, що служба безпеки банку вважала операції за моєю карткою «підозрілими» і вимагала надати пояснення щодо всіх транзакцій з усіх карток (близько 100) за останні півроку. Гаразд.
Я надіслала їм усі документи, які вони вимагали, з окремими поясненнями щодо кожної транзакції (включно з купівлею ліків бабусі, купівлею продуктів в АТБ/Сільпо, кавою тощо). Їх це не влаштувало.
Вони вимагали квитанції щодо ВСІХ зарахувань на картку в період з січня по квітень 2024 року, навіть тих, де мені скидали 15 грн малознайомі люди, з якими я бачилася від сили 2 рази в житті. Я їх також знайшла і надіслала.
В основному їхні претензії стосувалися транзакцій з картки мого хлопця на продукти, оплату житла, комунальних послуг тощо. Для контексту — хлопець ФОП і сплачує податки.
Вони вимагали виписку з рахунку ФОП та виписки ОК-5, ОК-7, квитанцію про сплату податків тощо. Гаразд, надали.
Потім вони вимагали виписку з ОСОБИСТИХ РАХУНКІВ МОГО ХЛОПЦЯ В УСІХ БАНКАХ. Такого я ще ніде не бачила. Слава богу, що у хлопця лише 1 відкритий рахунок, і було досить просто завантажити транзакції.
Для розуміння всього абсурду ситуації — кожен абзац у тексті — це 7 днів очікування (вони обіцяють 5−7 робочих днів, але відповідали завжди через 7 або 8, 5 не було жодного разу).
Зрештою, через місяць, повідомили, що документи прийняті і вони розблокують рахунок 23−27 травня. Я зраділа, тому що по суті це були майже всі мої гроші.
Сьогодні 30 травня. Рахунок все ще заблокований.
Вже 3 дні оператор каже, що «особисто проконтролює» розблокування рахунку до 18:00, і вже 3 дні нічого не змінюється. З чим зв’язана затримка ніхто мені не каже.
Якщо ви думали вести бізнес з цим банком — НІ В ЯКОМУ РАЗІ. Це один з найгірших контрагентів на ринку.
Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Наразі маємо інформацію, що питання вирішено на всі 100% . Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Блокування рахунків.
Розпочну з того що я звичайна фізична особа яка має рахунки в багатьох банках України де в різний період часу-були є депозити в гривні, доларі, євро; конверт депо; облігації, а ці всі кошти акамулювались за довгий період часу роками і відповідно мігрували з одного банку в інший де були на той період кращі умови тобто більші відсотки, якісь акції в банках та інше.
Моя історія з банком розпочалась в літку 22 року якраз тоді з’явились конверт депо з лімітами 50тис в місяць, а потім 200тис і мабуть тільки лінивий цим не користувався коли офіційний курс менший на кілька гривень ніж в обмінці, от і з цього всього розпочались мої каруселі щомісяця з банку в банк, щоправда тривало це недовго до 23 року поки це було вигідно і цікаво.
Тепер ближче до суті, в райфа є застосунок новий майрайф через який можна переказувати на рахунки інших банків кошти взагалі без комісій що було дуже зручним, а саме я міг поповнити через термінал свою карту в будь-який час і без комісій перекидати на карти в інших банках і там купляти валюту, чи проводити інші дії, тобто не було потреби бігати постійно по іншим банкам для поповнення рахунку, а поповнив через райфа всі свої карти в інших банках і це все було максимально зручно що я і робив з 22 по 24 роки.
І от ніщо не передбачало біди до 1 травня 2024р коли я отримав смс що мої рахунки заблоковані, а смішно ще те що 2 травня я отримав смс що для уникнення блокування рахунків згідно постанови НБУ мені потрібно оновити дані і надати інформацію якусь.
Після закінчення історії з конверт депо я і далі можна сказати використовував райф тому що так просто було зручно як транзит для поповнення своїх карт в інших банках чи як термінал для поповнення інших карт на різні суми, знову ж таки для поповнення депо, купівлі облігацій. Тобто за 2 роки користування райфом і при цьому регулярними рухами коштів по рахунку нікого нічого не смущало, а тут раптом виявилось все підозрілим тому потрібно заблокувати, з питанням «що це за кошти, поясніть їх походження». В мене питання, а нічого що за 1−2 місяці до блокування в мене в райфі були депозити які закрились по закінченню і перед цим були депозити і з початку 22 року були депозити, а абсурдність цього всього те що банк вимагає пояснення походження коштів які в мене проходили по рахунку, тобто вони в мене були на депо не раз, а банк вимагає інформацію звідки я взяв ці кошти, райф виж не податкова що я повинен вам пояснювати де я їх взяв, мені сподобалось формулювання представника банку в переписці по пошті «поясніть джерела акумулювання коштів на депозиті» тобто я маю пояснити як я на складав певну суму грошей!!, повторюсь ви що податкова що я маю пояснювати чи доказувати що я роками з кожної зарплати відкладав кошти!!!
Так от отримавши смс про блокування я відразу телефоную до оператора з проблемою, на що мені ввічливо відповідають що це не їх питання, що на пошті буде лист і там вся інформація що робити і що від мене хочуть. В листі був незрозумілий для мене перелік інформації який від мене хочуть, без якоїсь інструкції для прикладу 1. Зробіть те, 2. Зробіть це і ТД. Маючи подібний досвід в Укргазбанку з блокуванням рахунку (ситуація вирішилась за допомоги людяності менеджера банку і начальника відділення які мене знають як постійного їх клієнта та спільними зусиллями та дзвінками питання протягом тижня закрилось) моє звернення у відділення райфу з проханням пояснити людською мовою що мені робити тепер завершилось неодноразовою відповіддю менеджера з тупим виразом обличчя дивлячись тільки в свій монітор і повторюючи як робот що мені прийде лист і я маю зробити, тобто надати інформацію про яку питатимуть і все тільки через пошту, ні в відділенні ні оператор не скажуть нічого. Отже варіантів більше немає і якось намагаюсь розібратися з цим і відповідаю на лист, потім через тиждень отримую відповідь що поясніть походження коштів, дайте ок5, поясніть зв’язки з переліком номерів карт на які були перекази, для чого робили перекази та інше. І так вже місяць переписуюсь з представниками банку отримуючи відповідь раз в тиждень, причому в майже всих листах питають одне і те саме: поясніть походження коштів, джерела акумулювання коштів, зв’язки з картами і для чого робились перекази. Для прикладу на питання зв’язків з номерами карт на які були перекази коштів я надаю виписки по кожній карті з всіх банків де чітко вказано номер карти і прізвище моє що це моя карта в іншому банку. Окрім цього всього я надаю виписки по всим моїм рахункам за 1,2,3, наві 4 роки по коштам які знаходились за цей період і знаходяться в інших банках, що ці кошти в мене і раніше були ще до того як я став клієнтом банку, надаю скани депозитних договорів, квитанції з класс банків що я кошти отримував, навіть квитанції з обмінників як я валюту міняю на гривню і потім поповнюю карту при чому часовий проміжок в межах години між обміном, поповненням і переказом, скидаю виписку з банку і квитанції що Ось дивіться отримана валюта квитанція, обміняна валюта на гривню квитанція, поповнення карти, переказ і ось виписка де протягом години через дію куплені облігації. Але що разу в листі вимагають пояснення джерел коштів, пояснення де взялась готівка, а в останньому листі від банку знову питають поясніть зв’язок з картами на які робились перекази і дописано що відповідь на це отримано, тільки от виписки вже були надані в попередніх листах. В результаті робиться висновок щодо кваліфікації працівників банку і їх відношення до клієнтів, звичайно не всі, але є. Для прикладу був дзвінок до банку з проханням з кимось поговорити щодо цієї ситуації з блокуванням так як які виписки не надавались то всеодно отримується одна і таж відписка, оператор сказала що зі мною зв’яжуться протягом 3 годин, в результаті був дзвінок на наступний день і то після повторного дзвінка оператору що мені обіцяли подзвонити, але оператор мені відповідала практично те саме що і в листах, що потрібно підтвердити походження коштів, надати зв’язки та інше.
Ще один момент, я пояснюю оператору що маю облігації і коли іх купував то отримувача виплат вказував райффайзен банк так як раніше працював, все було чудово, ніяких питань, надійний банк і тут таке трапилось що рахунки заблоковані, а виплати будуть незабаром і потрібно вирішувати якщо все ж блокують то потрібно терміново зв’язуватись банком який тримає овгз про зміну банку отримувача виплат, на що оператор відповіла що хоч рахунки заблоковані ми можемо прийняти кошти і пізніше виплатити. Після цієї фрази стало зрозуміло що потрібно не допустити надходження коштів в банка так як мені їх не повернуть поки не розблокують рахунки, на щастя інший банк може за кілька днів до дати виплати овгз за проханням змінити банк одержувача виплат.
Моя історія з блокуванням ще не завершена, очікую на лист, але мораль моєї історії така що потрібно уважно відноситись до переказів з рахунків на рахунки на великі суми, а краще цього не робити щоб не було проблем і не заблокували рахунки, тому що адекватності і людяності ви не знайдете в банку ніякої, це ще добре що в мене коштів заблокованих залишилось десь на 30 доларів, а в людей судячи по відгукам про банк є такі що і 1млн заблоковано.
Чесно кажучи щодо самого банку мені все подобалось, сервіс, робота, зручність, додатки, отримання коштів в касі та інше, але трапилась несподівано так історія з блокуванням і всі раніше гарні враження пропали і головне що вирішити це не можливо мабуть…
Перш за все ми вдячні за очікування відповіді. Будемо відвертими, нам надзвичайно сумно, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом та хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст для надання консультації та врегулювання питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Найбридкіший банк з усіх існуючих
Нам прикро, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом.
Як і зазначали у відповідь на Ваш попередній відгук, Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Наразі звернення перебуває в роботі менеджера з питань клієнтського сервісу, який працює, щоб якнайшвидше допомогти. Додатково ми комунікуємо з Вами у приватних повідомленнях на цій платформі, робимо все можливе.
Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Допомога у закритті рахунку
Щиро вдячні Вам за зворотній зв'язок стосовно обслуговування в нашому відділенні! Завжди приємно отримувати такі відгуки від клієнтів. Зафіксували Вашу подяку та передали співробітникам відділення, до якого Ви звертались.
У разі виникнення питань в подальшому — звертайтесь, завжди раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Дякую за допомогу у розблокуванні рахунків!
Дякую! =)
В першу чергу хочемо подякувати за Ваш зворотній зв'язок та за теплі слова.
Ми гарантуємо, що не зупиняємося на шляху до вдосконалення, і наша щоденна невтомна праця допоможе нам стати ще кращими.
У разі виникнення питань, звертайтесь. Завжди раді допомогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Знущання з клієнтів
Доки не було потреби контактувати з банком — все більш менш норм. Аж ось прийшов час оновити дані за постановою НБУ…
В ТЦК дані оновити легше.
Перший тиждень банк наярював на мобільний. Трубку, звичайно, ніхто з невідомих номерів не бере, тож нічого з цього не вийшло. Далі, слава Богу, хватило розуму і щедрості розоритися на смс повідомлення з розʼясненнями що від мене вимагається. Ну ок, думаю, ось нещодавно в інших банках все пройшло на раз-два.
Пишу в техпідтримку — там скрипт шле на пошту, дає якусь інструкцію, що треба вислати фотку нового паспорта з ЕЦП…
Добре, фотка ж не проблема ніби, вислав.
Через якийсь час мені дзвоне (з якої радості? Я ж вам дав зрозуміти який канал звʼязку для мене оптимальний?!) якась заскриптована бабуся з швидкістю роботи лінивця з Метрополісу🥲 кажу що не маю часу, давайте якось інакше це все зробимо. Вислали на пошту. 2 файли. 2 вордівські файли, Карл. У банка 2 додатки, а вони мені шлють 2 кривих-косих опитувальника В ВОРДІ. В суммі на більш ніж 30 пунктів і 0 пояснень як це треба зповнити. А створювались вони явно під ручне заповнення і на компі зробити це ± неиожливо, але я вже якось себе поборов і витратив на це вечір часу.
На наступний день відповідь на пошту, що «міша всьо … давай по новой». Всі галочки у них зʼїхали, інше повідмічав теж не так🥲
Шановний райф, може вже час збільшити команду розробників додатку до більше ніж 2 калік, вам так не здається? Ваші додатки — найгірші додатки банків, які я зустрічав в своєму житті. В кінці кінців вас в гугл формах забанили? Ну який ворд файл??? Ну ви ж туди натикали графічних елементів під заповнення рукою на друкованому файлі, вони не відмічаються в електронному форматі 🥲🥲
Ну чухайтесь вже якось, будь ласка. Мені легше закрити рахунок, ніж витратити ще 1 вечір на цей жах.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам сумно, що дана ситуація негативні емоції. Хочемо зазначити, що актуалізація даних клієнтів проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ № 26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Для дистанційного коригування даних необхідно зробити фото оновленого документа, підписати за допомогою Дія підпису та надіслати на електрону адресу.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Блокування валютного рахунку
Дякую))
У випадку, якщо у Вас відсутні документи, які можуть підтвердити походження коштів, рахунки закриваються з переказом на рахунок у відповідній валюті, відкритий на Ваше ім'я в іншому банку. Переказ з рахунків у іноземній валюті відбувається за системою SWIFT. Орієнтовний термін виконання запиту на закриття з переказом — протягом 5 робочих днів, проте цей термін може бути і більшим, оскільки в процесі задіяні різні підрозділи банку.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Знущання з людей
Моя мама, ВПО, має відкритий підприємницький рахунок у аваль 20(!!!) РОКІВ! 20!!!
Фінмон заблокував рахунок, запросив ТОННУ ДОКУМЕНТІВ, вже відправили все, і виписки про доходи, і договори куплі продажу авто, і всі квитанціі і пояснення, і все що хочеш, ВСЕОДНО їм ВСЕ НЕ ТАК! Ви в своєму розумі взагалі?
Задають питання такого характеру, що навіть соромно тут писати. В КРАЇНІ ВІЙНА, ПЕРЕСТАНЬТЕ ЗНУЩАТИСЯ З ЛЮДЕЙ!!!
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому. Ми з великою повагою відносимось до наших клієнтів та завжди готові підтримати і допомогти.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код власника рахунку.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
Жахливий банк та обслуговування
Дякуємо за очікування на відповідь.
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якого питання ми готові допомогти та лише на користь клієнта.
Дійсно, наразі можливо здійснити міжнародний SWIFT переказ в іноземний валюті на користь закладу освіти на підставі підтверджуючого документу.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код та контактний номер) також, зазначити адресу відділення Райфу в яке звертались.
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Жахливе обслуговування юросіб
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому.
Хочемо пояснити, актуалізація даних (повторна — переідентифікація) проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Відповідно до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. Про що, завчасно інформує.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (код ЄДРПОУ та контактний номер відповідальної особи).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)