Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
MakChapa 21 жовтня 2021, 18:17
Відділення за адресою: Харків, вул. Університетська, 2
Присутствовал в качестве ожидающего клиента в данном отделении.
Очень удивило и расстроило отношение начальницы отделения Натальи Александровны.
Очень неприятная личность. Без ведома клиента подписывает выдачу кредитных карт, хотя я не просто и не смог приехать по требованию, отношение с сотрудниками на «хихи-хаха».
Банковский этикет просто отсутствует.
Я считаю, она не достойна быть начальником отделения. Имхо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 18:20
Доброго дня!
Дякуємо за викладену інформацію. Передамо безпосередньому керівнику співробітника для здійснення аналізу, та, в разі потреби, вжиття заходів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 жовтня 2021, 18:59
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 25.10.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
NATA221 21 жовтня 2021, 14:23
Решил оформить чудо карту для выплат от данного банка.

Нормальное обслуживание в отделении, как и в любом банке.
Пожалуй на этом плюсы закончились.

За два месяца пользования началось:

Хотите сделать покупку через АлиЭкспресс? Будьте готовы что Аваль стянет с Вас комиссию в размере 20% … 20 КАРЛ…

Далее, платежи в букмекерских конторах Аваль расценивает как международные, и после отработки платежа у вас возникаает минус баланс, примерно 5−7% от суммы которую вы оплачивали. Самое интересное что это происходит через 2−3 дня, как говорит сам банк в эти сроки обрабатывается транзакция…

Суммарно за два месяца пользования я оплатил комиссии порядка 900−950 грн. За те же платежи Приват и Моно берут 0% комиссии.

Аргументы у банка очень нелепые. Тех поддержка работает на 2 с минусом. Квалификация некоторых сотрудников по банальным вопросам оставляет желать лучшего. Ответ можно ждать часами.

Оформляя карту, опирался на его надёжность и авторитет среди юридических лиц.
Но как оказалось, он мне совершенно не подходит.
Их карты годятся лишь для того что бы снимать деньги с банкомата к примеру пенсионерам, но никак не для молодой аудитории которая делает часто интернет платежи.
Минусы более известных банков в Украине по сравнению с Райфайзен незначительны, здесь куда не каснись везде проблемы.

Вывод таков — после использования понял что ПриватБанк и МоноБанк в разы удобнее, технологичнее и дешевле в использовании.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 14:33
Доброго дня! Дякуємо за відгук, хоч і дуже прикро, що він негативний, оскільки ми намагаємось зробити наши продукти та послуги максимально зручними для Клієнтів.
Будемо вдячні, якщо зазначите свій ідентифікаційний номер, щоб ми перевірили інформацію по рахунку та надали коментарі. Оскільки, не зрозуміло про які комісій в розмірі 20% а також 5-7% йдеться. Комісія за проведення платежів на сторонніх ресурсах дійсно має місце, але складає 1%+5 грн. Також, сума списання може збільшитись за рахунок зміни курсу валют (при проведенні операцій на закордонних сайтах), але зазвичай не більше ніж на 2%.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 жовтня 2021, 14:37
Також будемо вдячні, якщо викладете детальніше, куди саме та коли Ви зверталися за консультацією, якість якої Вас не задовольнила. Хочемо її проаналізувати та, в разі необхідності, вжити заходів для покращення якості обслуговування в майбутньому. З повагою та турботою, @RaifHelp
OlenaTsv 21 жовтня 2021, 13:27
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Січових Стрільців, 4-Д
Некомпетентність та вимагання. За Договором поруки, який було розірвано ще в 2016 році (Угода № 014/15567/3650/305653/1), раптово знаходжу Виконавче впровадження за датою 30.12.2020.
Тобто, а чому б не заплатити за повторно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 жовтня 2021, 13:32
Доброго дня! Дякуємо за відгук, розберемося в ситуації та надамо коментарі. Якщо знадобляться додаткові данні — напишемо в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Как же я зол друзья!!! вчера вечером мама перевела мне 50грн и тут же начало снимать по 1015. сняли дважды по 1015. богу слава что недавно сняли деньги, так бы уверен украли бы все!!! но самое страшное, что в банке совершенно не отреагировали на это. просто как будто это так и надо! я просил обьяснить мне как это произошло.но мне никто ничего не сказал. ужасное отношение к клиентам. просто нет слов!!! будем ждать вердикт. вернут ли украдиное? но девушка сотрудник говорит, что не особо надейтесь!!! у клиента украли деньги, а реакции 0!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 21:17
Доброго вечора! Нам прикро, що Ви потрапили в таку ситуацію. Якщо Вами зареєстрована заява на спірну транзакцію при зверненні до Інформаційного центру, то слід очікувати на рішення від Банку по даній заяві. Також, рекомендуємо негайно звернутися до правоохоронних органів. Запевняємо Вас, що Банк турбується про безпеку рахунків Клієнта, але, на жаль, викрадення коштів з карти Клієнта можливе у випадках розголошення клієнтом даних карти, або підтверджуючих паролей, які надходять на номер телефону. Також, будемо вдячні, якщо повідомите номер заявки або свій ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях), спробуємо перевірити додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Illiap 19 жовтня 2021, 3:05
Доброго времени суток всем. Наверное, когда видишь 1 звезду в отзыве ро банк, то думаешь, что сейчас какой-то недовольный индивидум напишет свою проблему с банком в эпитетах и метафорах, а чаще всего еще с сильной аллегорией и художественным оттенком. Хотя как правило, такие отзывы необъективны, ведь основаны на единственной проблеме и трудности после скорее всего первого или единственного взаимодействия с данным банком. Хочу вас уверить, что мой отзыв никоим образом не относится к таким. Я был клиентом этого банка достаточно длительный срок и все мои изъяснения сделаны хладнокровно и отчетливо, по истечению больше 5 лет пользования.
Итак, начнем:
Небольшие проблемы начались с самого начала открытия карточного гривневого счета. Изначально по договору, были одни условия по плате за обслуживание и смс информированию, снятия в банкомате и т. д. Однако банк решил, что имеет право изменять условия без уведомления клиента об этом. При снятии средств в банкомате там не оказалось нужной суммы и несмотря на нажатие кнопки не печатать чек, эта чудо- машина все равно напечатала чек и сняла со счета по-моему 2 грн. Да, сумма небольшая, но по условиям первоначального договора ее не должно было быть, да и почему я должен нести убытки за отсутствия денег в банкомате тем более нажав кнопку не печатать чек. Итого, попробовав два раза, я обнаружил, что со счета списалось 4 грн. После этого примерно через месяц банк изменил условия и комиссия за снятие в банкомате увеличилась. Опять же, меня как клиента, об этом никто уведомлять не собирался. На тот момент я думал что все это мелочи, банк ведь самый надежный и лучший в украине по многим рейтингам, поэтому не придал значение.
Часть 2 долларовый карточный счет.
На этом этапе у меня начинается непроизвольный нервный тик и приступ агрессии, но я пообещал, что буду описывать все максимально хладнокровно и спокойно, так что- продолжаем. С долларовой карточкой проблемы были бесконечны, так что опишу основные. Перед выездом за границу, я, как и требуют того правила, позвонил на горячую линию и уведомил что буду пользоваться картой в определенных странах на некоторое время. Через месяц, находясь в сша и сделав пару покупок, я обнаруживаю что оплата не проходит, и карта заблокирована. Как вы можете догадаться, выяснить ничего нельзя, так как на момент 2019 года у банка не было никакой онлайн поддержки и все вопросы можно было решить только по украинскому номеру телефона. Угадайте, сколько может стоить звонок в роуминге с учетом того, что ты скорее всего минут 20−30 послушаешь музыку и будешь ждать соединения с оператором, потом он будет бесконечно проверять информацию и в конце концов скажет ваш запрос передан в техподдержку, ожидайте решения. В этой ситуации меня поразила беспомощность человека за границей. Я ведь предупреждал о выезде за границу, зачем мне заблокировали карту- непонятно. По приезду в украину я стал подробно выяснять этот момент и оказалось, что карта была заблокирована автоматически по каким-то внутренним алгоритмам банка из-за подозрительности транзакции. Я купил чипсы в волмарте и это не шутка. После долгих и нудных споров с оператором горячей линии я добился ответа, что некоторые транзакции в магазинах типа волмарта ночью по украинскому времени считаются подозрительными и могут быть блокированы. После этого карту восстановится либо в рабочее время в автоматическом режиме, либо делайте что хотите и разбирайтесь либо дистанционно потратив кучу денег на роуминг, либо забудьте про карту до приезда в украину. Самое глупое в этой ситуации то, что я попросил оператора предоставить мне список стран и мест, где транзакция может считаться подозрительной, но он сказал, что это невозможно так как нет такой технической возможности и каждая транзакция рассматривается отдельно и может быть заблокирвана. Подводя итог- проводя оплату картой в другой стране готовьтесь к тому, что это будет ваша последняя оплата. Вот так…
Часть 3. Постоянное веселье в отделениях при снятии денег
Фактически, эти проблемы начались с самого начала, но с годами пользования данным банком, они достигли максимальности абсурда. Я живу в двух городах и зачастую надо снять деньги в кассе со счета то там, то там. И каждый раз, когда я это хочу сделать в новом городе или новом отделении, мне было сказано, что мой счет привязан к предыдущему месту сьема и мне надо перепривязывать счет на это отделение чтобы снять деньги там. Вывод- снять деньги невозможно сразу. Надо приходить в банк два дня подряд, стоять очереди к экономистам, чтобы сначала они перепривязали счет к новому месту сьема, и только потом, убедившись в успехе последнего, идти в кассу снимать деньги. Потом при попытке снять деньги в другом городе, вы опять столкнетесь с той же проблемой и невозможностью сделать это в один день. Не забывайте также, что это все сопровождается отстаиванием очереди сначала в кассу, потом дикой радостью что ты зря стоял и тебе надо к экономисту, потом очередью к экономисту. Методика сьема денег 0/10 и мое личное полное неувожение.
Часть 2.2
Забегая наперед, скажу, что у меня был также текущий счет, и опять же, по моим любимым изменениям условий без моего ведома, банк решил блокировать счет после 6 мес отсутствия транзакций. И как вы понимаете, в первичном договоре ничего этого не было и условия изменились потом без уведомления. Я опять как дурак, стою очередь в кассу, потом на радостях что счет заблокирован, стою очередь к экономисту и все по адскому кругу.
Часть 3. Текущий счет
Вот тут уже без матерных слов обойтись очень сложно, но я постараюсь. Открыв счет, условия были одни как вы могли догадаться. Но в течении обслуживании они менялись раз 5, и как вы можете догадаться, ни разу не в мою пользу. И конечно меня никто ни о чем не уведомлял. Сначала появилась вышеописанная фишка привязки счета к отделению. Потом фишка блокирования счета после 6 мес без транзакций. А вот потом банк стал реально наглеть: на 7й месяц со счета стало списываться по два доллара. Кто, чего, как, почему- попробуйте задать эти вопросы на горячей линии, где специально обученные люди будут отвечать вам по скрипту и не скажут ровным счетом ничего полезного. Только «условия изменились». На вопрос почему вы не уведомляете клиентов был дан ответ- вся информация на нашем сайте. Тогда я спросил оператора, знает ли он об изменениях договора с моей стороны, размещенных в моем блоге, и тут начался ступор. Скрипт не подошел и после длительной подождите проверю информацию я в который раз получил ответ что условия изменились. Эх… Больше слов нет, одна агрессия…
Вишенкой на торте стал мой недавний поход чтобы снять деньги в кассе, и оказалось, что условия опять изменились, и теперь счет блокируется не через 6 мес, а через 3 мес после отсутствия транакция и никто как всегда меня об этом не уведомил. Комиссия также выросла с 1 до 1.2 процента. И как вы думаете? Конечно же я узнаю об этом в момент снятия денег в кассе. Никто и не думает ни о чем уведомлять клиентом, ведь они это скот. Это был последний рубикон, я больше не мог терпеть это издевательство и решил навсегда прекратить свое сотрудничество с данным банком.

PS я постарался описать лишь малую часть проблем, про такие вещи как невозможность перевести гривны с долларовой карты по курсу и т. д. я даже молчу, ведь все это меркнет по сравнению с той мерзостью, которую я пережил

PPS не знаю тянет ли этот отзыв на топ месяца по версии минфин, но надеюсь читая это, вы сможете ощутить всю мою боль и страдания при пользовании данным банком
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 жовтня 2021, 9:35
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що виникло таке враження від послуг Банку. Дякуємо Вам за змістовний відгук та дозвольте пояснити, при підписані договору Клієнт підтверджує, що ознайомлений з чинними Тарифами Банка та Правилами обслуговування клієнтів в Банку та про умови їх подальшої зміни. За місяць до вступу в силу зміни до Тарифів чи Правил, вони розміщуються на сайті Банка та у відділеннях.
На поточний час, фізичні особи можуть отримувати онлайн консультації в чаті системи «Райффайзен Онлайн». Також ми працюємо над онлайн сервісами, щоб більшість питань Клієнтів вирішувалась онлайн, без звернення до відділення або без дзвінка (якщо це неможливо з боку Клієнта).
Додатково кожну спірну ситуацію, яка виникає в процесі обслуговування ми розглядаємо індивідуально по зверненню Клієнта, та намагаємось віднайти найбільш оптимальний варіант вирішення.
Сподіваємось, Ви переглянете своє рішення та залишитесь нашим Клієнтом та ми зможемо в подальшому змінити Вашу думку про Банк. Перепрошуємо за незручності.
З повагою,
@RaifHelp
malichenko71 17 жовтня 2021, 21:41
Здравствуйте. Оформила карту атб, подскажите пожалуйста, что даёт эта карта помимо скидок на определенные товары в магазине? Как участвовать в розыгрышах? Можно ли перевести и получать свою пенсию из Райфа на карту атб? А то девушка -специалист оказалась некомпетентна в данных вопросах, а только фыркала и грубо отвечала, больше и спрашивать ничего не хотелось.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 жовтня 2021, 12:53
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Окрім додаткової знижки 5%, яка діє на понад 500 товарів у мережі магазинів АТБ, можлива участь у щомісячних розіграшах подарункових сертифікатів. Для участі в розіграші необхідно до 31.12.2021 виконати наступні умови:
— мати або відкрити/отримати емітовану Банком платіжну картку «АТБ від Райф»
— зареєструватися у Чат-боті із використанням номеру мобільного телефону, що був вказаний при відкритті карткового рахунку в Банку, до якого емітована Картка;
— протягом календарного місяця здійснити з використанням Картки в мережі супермаркетів АТБ операцію(-ії) з купівлі будь-яких товарів на загальну суму не менше ніж 1000,00 грн.
Детально ознайомитись з правилами проведення акції, можете за посиланням: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunok/cards-raif/kartka-atb-vid-raif (натисніть кнопку «Детально». В разі, якщо у Вас залишилися питання, Ви завжди можете написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонувати до Інформаційного центру. З радістю допоможемо Вам у всьому розібратися. Додатково будемо вдячні, якщо зазначите свій ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях Банку) ми хочемо встановити хто саме з працівників неякісно консультував Вас та вжити заходів для запобігання подібному у майбутньому.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kirriilll 13 жовтня 2021, 21:33
Здравствуйте, друзья. Хочу Вам сообщить, что этот 4149 5100 9934 3412 Александр является мошенником. После перевода денег кормит обещаниями, что отправит товар, а потом блокирует и удаляет всю переписку и свою информацию. Удалось сохранить номер его карты. Будьте осторожны…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 жовтня 2021, 22:13
Доброго вечора! Для того, щоб ми мали можливість зафіксувати інформацію, передати її до уповноваженого підрозділу та в подальшому вжити відповідні заходи, просимо Вас повідомити ( можна в особистих повідомленнях) дату та суму переказу, який Ви здійснили на картку, та своє прізвище та ім'я.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Anastasiia1110 11 жовтня 2021, 18:39
В данном банке у меня был депозит, который к слову автоматически пролонгировался без моего согласия.
По завершению депозита, банк не прислал никакого уведомления, email о продление.

По факту 2 недели мой депозит бесплатно лежал в Банке. Так как по требованию о разрыве депозита, за данные 2 недели процент по депозиту не начислялся

Далее, я захотела перевести депозитные деньги на другой счет.
При переводе в другой банк, никаких уведомлений о комиссии не было.
Я сделала пробную транзакцию на небольшую сумму, деньги списались — комиссию банк не выставил.
Далее я перевела оставшиеся деньги несколькими транзакциями, опять же никаких списаний комиссии.

По прошествию времени, я захожу на свой счет. а у меня отрицательный баланс, при том что у меня нет кредитной линии, да еще и % за превышение кредитного лимита.
прошу прощения, какого лимита???

по факту банк, задним числом списал с меня 1% комиссии, без каких либо предварительных или хотя бы текущих уведомлений или сообщений во время транзакции.

ранее я думала, что хуже ПриватБанка сложно опуститься, но увы. Райффайзен пробил это дно.

это опыт, безусловно. за него стоит заплатить, но не думаю что 1% за вывод своих собственных средств, которые ты разместил на депозите в данном Банке.

все счета в ПриватБанке, давно закрыты. Осталось закрыть все счета в Райффайзене.

Вообщем, не рекомендую размещать депозиты в данном Банке, во первых один из самых низких процентов по депозиту, во вторых просто грабительский 1% за перевод собственных средств (почему грабительский потому, что скрыто и задним числом)
В третьих, их кол центр перегружен и не отвечает.

К слову, Банк предлагает прийти за снятием депозита в Банк. Ну то есть повозиться с наличкой, да еще и в условиях ковида. Да здравствует 21 век!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 жовтня 2021, 18:44
Доброго дня! Просимо Вас зазначити свій ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях Банку) ми перевіримо всю викладену Вами інформацію і, впевнені, що зможемо запропонувати Вам індивідуальне рішення по виниклій ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
rbacomplaints 13 жовтня 2021, 19:34
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Надіслали Вам особисте повідомлення. З повагою та турботою, @RaifHelp
Jassmminne 10 жовтня 2021, 14:01
Выдали з.п. карты, хотела проконсультироваться как активировать карты. Итак, звоню на горячую линию, там просто отвечает автоответчик, зажимаю 5, и звонок просто забрасывается. И так несколько раз. С оператором вообще нет возможности соединиться. Что это за банк такой??? Дно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 жовтня 2021, 16:04
Доброго дня, нам прикро, що виникла подібна ситуація, для перевірки причин не встановлення контакту з оператором, просимо у повідомленнях банку уточнити з якого номеру телефонувати та на який номер, час дзвінка.
Додатково для активації картки рекомендуємо телефонувати на номер 0 800 501 150. Для активації потрібно: 1) Перед дзвінком мати поряд карту, паспорт та ІПН; 2) Обрати в голосовому меню пункт «1»; 3) Ввести останні 4-и цифри номеру карти, яку потрібно активувати; 4) Ввести відповідь на запит; 5) ввести та підтвердити пін-код., 6) підтвердити пін-код ввівши повторно попередні значення. Надається 3-и спроби.
@RaifHelp
Проблема вирішена
Ярослав Михайлюк 7 жовтня 2021, 19:12
Отримав у відділенні не іменну карту АТБ, м.Ів.Франківськ. Зразу ж встановив свій пін код по рекомендації співробітниці банку. Через 10 хв успішно поповнив карту в банкоматі банку. Скачав та встановив додаток для робот онлайн. От і почалося. Карти в додатку не видно. Через кілька годин знову спробував, але карти не було. Подзвонив на лінію підтримки, там сказали що карта заблокована, тому що пін треба було міняти не раніше ніж через годину після отримання карти, але ж мене про це ніхто не попередив. Пообіцяли що карта буде в додатку на наступний день. На моє питання, чи за годину я зможу розраховуватись картою, на яку поклав кошти, співробітниця сказала, що так, можна. Тому через кілька годин я пішов в АТБ і набрав товару який йшов по знижці при оплаті даною картою, вдячно думаючи про банк і про те, що нарешті отримаю знижки, про які завжди мріяв, споглядаючи на кілька різних цін на один товар. Але на цьому мрія була жорстоко роздавлена, як і всі попередні позитивні думки про банк, тому що при оплаті чомусь виявилось, що відсутні кошти на карті, незважаючи на попереднє перше поповнення. Тому прийшлось оплатити старою доброю картою Привату по звичайних цінах товар який я б і не брав в такому випадку. На лінії підтримки при другому моєму дзвінку тільки змогли сказати, що я ще зможу зекономити на наступних покупках і що карту вже розблокували, але це мене не надто втішило. Негативне враження залишилося, назва банку солідна, а насправді до солідності дуже далеко.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 жовтня 2021, 9:36
Доброго ранку, Ярославе! Приносимо вибачення за те, що зіпсували Ваш настрій та залишили негативне враження про роботу Банку вцілому. Розуміємо, що було неприємно залишитися без знижок, на які Ви розраховували. З працівниками обговоримо дану ситуацію та наголосимо повторно на необхідності надавати всю суттєву інформацію про порядок користування карткою, щоб в подальшому таких ситуацій не виникало. Бачимо з Вашого відгуку, що ви вже встановили додаток «Райффайзен онлайн». Напишіть нам, будь ласка, в чаті системи («Зв'язок з банком»-«Чат»- в повідомленні зазначте, що звертаєтесь за проханням у відповіді на Мінфіні), хочемо запропонувати Вам невеликий подарунок, замість знижки, яку Ви не отримали. Сподіваємось, що даний інцидент буде вичерпано та в подальшому будете активно користуватися карткою.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pwl 7 жовтня 2021, 16:59
Відділення за адресою: Харків, вул. Новгородська, 11
Запрос под номером Р-79/1 был направлен в августе. Скан-копию ответа на Новгородской в Харькове не нашли, хотя меня уверяли в том, что она была направлена. Письменный ответ на почту не был направлен.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 жовтня 2021, 18:04
Доброго дня! Вами в серпні було направлено 2 аналогічних за змістом запити, один з них листом на юридичну адресу Банку, другий у відгуках на мінфіні. 16.08 Вам була надана на поштову адресу, вказану у письмовому зверненні, письмова відповідь по суті викладених Вами питань. Потім, на Ваше прохання, та ж інформація була продубльована в другому листі підготовленому додатково з зазначенням номеру запиту, який Вами залишався у розділі «відгуки» на мінфіні. Сканокопію другого листа 17.09 було надіслано на електронну адресу начальника та заступника начальника Базового відділення м. Харків. Наголошуємо, що таким чином роз’яснення по суті викладених Вами питань, була надана іще 16.08, у листі надісланому на Вашу поштову адресу у відповідь на Ваше письмове звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Vlasova197 7 жовтня 2021, 10:43
Сотрудники банка позволили произвести арест социального счета. Мало того на социальный счёт повесили коллектор куб задолженность. Просто верх профессионализма. Куда смотрят юристы банка непонятно.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 жовтня 2021, 11:07
Доброго ранку! Арешт на рахунок накладається та знімається за постановою виконавця, яка обов'язкова до виконання на всій території України. Іншими словами, якщо до Банку надійшла постанова про накладання арешту, оформлена належним чином, відмовитись від її виконання Банк не має жодних правових підстав. Крім того, рахунки зі спеціальним режимом використання (соціальні, зарплатні, пенсійні) Банк не відкриває, про це зазначено в правилах, які є невід'ємною частиною договору, що підписується з Клієнтом при відкритті рахунку. На будь-який рахунок можуть бути зараховані також особисті кошти Клієнта та такий рахунок підлягає арешту в загальному порядку. Для вирішення питання про зняття арешту, або отримання з арештованого рахунку коштів, які зараховуються як соціальні виплати, просимо звернутися до виконавця.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anna2021 6 жовтня 2021, 22:32
У кожній роботі може статися помилка, це людський фактор. Оператори також люди і можуть помилитися. Мою проблему було швидко та професійно вирішено.Особлива подяка менеджеру Тетяні.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 жовтня 2021, 10:32
Доброго ранку! Дуже приємно, коли Клієнти з таким розумінням ставляться до того, що, дійсно, людський фактор має іноді вплив. Ми намагаємось це мінімізувати або, якщо вже трапилася помилка, виправити її на користь клієнта в найкоротший час. Дуже б хотіли передати Вашу подяку Тетяні, але, на жаль, не можемо зрозуміти це працівник відділення (якого саме?), чи інформаційного центру, та яке саме питання вирішувалось. Будемо також вдячні, якщо зазначите номер, з якого телефонували (якщо мова про працівника Інформаційного центру). Додаткові дані можна вказати в особистому повідомленні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
10 жовтня 2021, 10:07
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 10.10.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
profili 4 жовтня 2021, 10:50
В телеграм-канале банка недавно банк восхвалял себя за безопасность сервисов. Это не что иное, как лицемерие 80-го уровня. Трудно себе представить, чтобы в 2021 году для входа в интернет банк достаточно связки логин/пароль и всё, никакой двухфакторной аутентификации. После авторизации в интернет-банке нет никаких уведомление ни в приложение, не по SMS или на почту. Получается, банк сам способствует мошенникам.
Дальше. Кривое приложение банка для Andriod, после входа если висит в фоне больше не запрашивает пин-когд для входа. Так быть не должно, приложение в фоне должно блокироваться.

Как видно, Аваль — это не про безопасность.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 10:56
Доброго дня! Окрім зв'язки логін-пароль можна за бажанням Клієнта налаштувати вхід по пін-коду, або біометрії. В той же час, Ваші зауваження передамо до уповноважених підрозділів для врахування в подальшій роботі. Дякуємо, що знайшли час їх викласти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ttaarraass 3 жовтня 2021, 21:13
Здійснював поповнення картки іншого банку з картки аваль. На рахунку аваль було рівно та сума яка потрібна + 3 грн. Щоб перестрахуватися якщо будуть приховані додаткові комісії і система не дасть зробити переказ бо недостатньо коштів. Отримав код підтвердження операції смс від банку, де було 6 цифр коду і сума. Після підтвердження переказу на рахунку залишилось 3 грн. Класно подумав навіть 3 грн комісії не зняло. Зайшов через кілька днів у виписку і розчарувався побачивши від'ємний баланс рахунку.

Банк свідомо приховав інформацію про комісію в момент операції. Нарахував її пізніше загравши рахунок в мінус — інформації ніякої про це не було. Випадково побачив зайшовши в онлайн банкінг, якщо б не заходив і пройшло більше часу то сума за від'ємний баланс нарахувалась ще більша ніж.

Банк розраховує на не обачність клієнтів. Приховує інформацію, нараховує скриті комісії в тихаря. Постійно шукає нові способи обману своїх клієнтів.

Ще раз переконався що цей банк не чесний та є легальним шахраєм.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 жовтня 2021, 11:38
Доброго дня! Дякуємо, за Ваш відгук, хоч і дуже прикро, що він негативний. Банк жодним чином не приховує комісії, інформація про них вказана в тарифах, які розміщені на сайті Банку. За операції, проведені на сторонніх сайтах, дійсно, в момент списання коштів, утримується комісія в розмірі 1%+5 грн. В той же час. ми цінуємо довіру наших Клієнтів, та готові повернути Вам разово списану комісію, при цьому в подальшому просимо враховувати при проведенні операцій, що необхідно також залишати на рахунку суму коштів, для сплати комісії.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Tatiana2612 2 жовтня 2021, 21:16
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 35
Доброго дня, ось яка сталась неприємна ситуація з райффайзен банком, в ночі з четверга на п’ятницю в мене з карточки викрали 1200 грн, система безпеки спрацювала лише на останніх 20 грн, я звернулась в банк на гарячу лінію, мені відповіли, що записали заяву на розслідування і сказали, щоб я отримала нову картку, мені сказали, що в більшості випадків не віддають гроші, я зціпивши зуби стала надіятись на краще, сьогодні днем мені відписав банк з роз’ясненням куди пішли гроші, але мені байдуже, яка схема в цих шахраїв. Мені обікрали всі 2 картки!!! Я хочу, щоб мені вернули всі гроші, а не давали солодкі обіцянки. Здійснено ряд платежів, котрі я не здійснювала, нікому не давала ні код CVV, ні пароль від неї. В Україні набирають обертів справи з шахраями і ви як банк повинні першими реагувати на такі новини, а саме піднімати рівень безпеки для ваших клієнтів. Чому я повинна терпіти те, що мої рахунки чистять? Якщо мої гроші не вернуться я буду звертатись у новини, до Національного банку України, щоб на мою заяву відреагували. Тому чекаю ваших дій, щодо моєї справи
Райффайзен Банк
Відповідь банку
3 жовтня 2021, 11:45
Доброго дня! Здійсню запит колегам, щодо виниклої ситуації та, після отримання інформації, надам коментарі щодо можливості перегляду рішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 жовтня 2021, 18:31
Доброго дня! На жаль, прийняте Банком рішення перегляду не підлягає. За допомогою Вашої картки оформлена підписка на сайті, на користь якого здійснювались платежі. Змушені повідомити, що оформлення підписки можливо виключно з введенням даних картки та підтвердження з допомогою коду, які повинні бути відомі лише власнику рахунку, та мають не розголошуватись іншим особам. Перевірити наявність підписки можливо-за допомогою «Play Market- платежи и подписки-подписки». З повагою та турботою, @RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
HelenaKucher 28 вересня 2021, 10:27
Не могу понять, почему не проходят деньги с другого банка.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 вересня 2021, 10:44
Доброго дня!
Якщо кошти відправлялися за повними реквізитами, то вони надходять до банку протягом 3 робочих днів. Для надання коментарів по Вашій ситуації, просимо написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» та, за можливості, надати квитанцію на здійснення переказу. Перевіримо інформацію та надамо детальні коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
leonkvpia83 26 вересня 2021, 10:17
Ніколи не співпрацюйте з банком Райфанзен банк Аваль, була кредитна карта яку передали так званим колекторам (сам був за кордоном) якусь інформацію про передачю долгу банк відмовився мені надавати, колектори так звані требують в два рази більше, а ніж була сума на кредиткі, НІКОЛИ НЕ беріть кошти в цьому банку…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 вересня 2021, 11:59
Доброго дня. Нам прикро, що виникла така ситуація, при цьому у випадку, якщо клієнт не здійснює погашення заборгованості, законодавством та договорами, які підписуються між Банком та клієнтом при отриманні кредиту, передбачено право відступлення кредиту. Про таке відступлення Клієнту надсилається лист повідомлення та з усіх подальших питань Клієнт має звертатися до нового кредитора.
З повагою та турботою,
RaifHelp
Svitlana2504 24 вересня 2021, 15:00
Я нахожусь в Греции и у меня не работает симкарта которая привязана к счету, одноразовый код приходит только смс!!! а для того чтобы изменить фин номер я должна обязательно звонить из Греции на стац номер в Украину!!! и платить 0,14 $ за мин разговора! 2е в месяц снимают за обслуживание счета и никакого сервиса для клиентов! Вернусь в приватбанк где онлайн решают все вопросы
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 вересня 2021, 15:11
Доброго дня, нам дуже прикро, що обслуговування у нашому Банку завдало Вам таких незручностей.
Ми б хотіли розібратись в даній ситуації та будемо вдячні, якщо Ви зазначите Ваш ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
RaifHelp
Хочу поделиться опытом с данным продуктом банка, мной была оформлена карта АТБ непосредственно в магазине при помощи сотрудника Райфайзен банка, при полной моей идентификации, как клиента, сотрудник заверила меня, что код я получу в течении недели. По истечении 2 недель я попытался получить код и в банкомате и по номеру телефона, безрезультатно. По номеру телефона меня дважды связывали с оператором, который кроме настойчивых уточнений моих персональных данных и полным отсутствием какой-либо информации, не мог ничем помочь. Также мне советовали прийти в отделение и там разобраться, но это уже было для данного, по сути никому не нужного продукта, слишком. Данная карта была успешно разрезана и отправлена в мусор. Удачи вам Райфайзен банк в продвижении ваших картАТБ
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 вересня 2021, 8:30
Доброго дня, нам дуже прикро, що обслуговування у нашому Банку завдало Вам таких незручностей.
Ми б хотіли розібратись в даній ситуації та будемо вдячні, якщо Ви зазначите Ваш ідентифікаційний номер та адресу магазину в особистих повідомленнях.
З повагою та турботою,
RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.6 43.55
USD 41.1 41.58
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝