Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повне дно. Некомпетентні працівники.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Serg777vn 25 грудня 2024, 19:13
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 35
Співпрацював з «Авалем» понад 10 років. Картка була «Голд», регулярно сплачував кошти за користування нею. Але з невідомих мені причин її заблокували без жодного попередження після того, як мені переказали кошти в розмірі 12 тисяч грн з картки фізичної особи. Повідомили, що картка заблокована згідно з абзацом 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Я такого абсурду ще не бачив. Зробили з мене терориста, хоча за 12 тисяч гривень можна хіба що петарди дітям купити, щоб бахкали біля банку. Попросив надати інформацію, яка конкретно транзакція порушує законодавство, проте я не отримав адекватної відповіді.
Працівник, який спілкувався зі мною через електронну пошту, виявився абсолютно некомпетентним: звертання до особи без використання кличного відмінка та розділових знаків, численні орфографічні помилки. Де їх таких взагалі беруть?
Також хотів би дізнатися, яка сума коштів підлягає фінансовому моніторингу та які існують ліміти на перекази, можливо, я чогось не знаю. Жодних порушень чинного законодавства з мого боку не було, тому прошу допомогти розібратися в цій ситуації.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 грудня 2024, 9:03
Добрий день!

Ми цінуємо співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час і нам надзвичайно прикро, що у Вас склалось таке враження!
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів.
Завжди готові піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, для аналізу.
Щиро очікуємо!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 грудня 2024, 10:05
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 грудня 2024, 10:05
#
Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
natashaGra
natashaGra
26 грудня 2024, 10:06
#
Уже просто смешно — отписка с компетентными работниками, хотя отзыв как раз о некомпетентности. Отписки у банка одна абсурднее другой
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 44.3
USD 41.7 42.8
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 44.3
USD 41.7 42.8
Всі курси банку