Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Погана робота з клієнтами від Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Mykhaylo2024 21 грудня 2024, 16:37
В Райффайзен Банк не вміють працювати з клієнтами. Через близькість їх відділення до дому, вирішив частину коштів з продажу ОВДП перевести в готівку. І тут почалося, надайте документи звідки взяли кошти. Надав. Надайте ще інші документи. Знов надав. Далі пишуть надайте ті самі, які я вже надав попередні рази. Пишу, я вже їх надав, в ланцюжку листування вище все є. Знов пишуть, надайте ті самі документи. Я пишу я вже їх надав, з нити щось не так? Пишуть, надайте документи, а то закриємо рахунки. Я ж не папуга повторювати по кілька разів, що вже надав всі наявні документи. В результаті заблокували рахунок. Дивні люди там працюють, тому на має бажання з ними мати справ. В двох інших банках, — Приват та Ощад, таких проблем не було, тому продовжую далі з ними нормально співпрацювати.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 грудня 2024, 16:41
Добрий день!
Щиро шкодуємо, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про наш банк.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ. Саме тому, ми ретельно перевіряємо кожну операцію і робимо все можливе для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Сподіваємося на Ваше розуміння, щодо важливості періодичних перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання необхідних документів.
Ваш зворотній зв'язок дуже важливий для нас, ми не залишимо його без уваги. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код, щоб ми могли детальніше розібратися у вашій ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 грудня 2024, 16:59
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 грудня 2024, 14:59
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 4

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
21 грудня 2024, 16:59
#
Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+17
natashaGra
natashaGra
22 грудня 2024, 14:21
#
Уже честно смешно от представителя «большого, системного и европейского» банка. Один копипаст по несколько раз. И все называется с уважением и заботой
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
23 грудня 2024, 14:59
#
Корисний коментар
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення та очікування. На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та надав всі пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
+15
Mykhaylo2024
Mykhaylo2024
23 грудня 2024, 21:38
#
Результат розмови з менеджером був очевидним ще до її початку. Це маленькі люди які виконують свою роботу, нічого вони зробити не можуть. Їм керівництво написало як потрібно відповідати, от вони і повторюють ту мантру. Проблема Райффайзен Банк, хоча це не тільки їх проблема, у відсутності зацікавленості та кліентоорієнтовності на рівні керівників які встановлюють правила для їх менеджерів, а також зворотного зв’язку між ними. Менеджеру дали перелік документів які він має перевірити, той не включаючи мозок банально йде по переліку. Коли ти пояснюєш, що зняв з зарплатної карти кошти, через термінал поклав на рахунок брокера, той для тебе купив військові облігації, які погасили, і кошти перевів на рахунок банка, тобі відповідають: «А що ми можемо зробити, нам так сказало керівництво?». Тобто, довідки ОК-7, документи від брокера, які в повній мірі показують законність походження коштів, не достатньо потрібно виписка з рахунку з якого перераховувалися кошти брокеру, тобто терміналу. І це великий, системний і європейський банк. Простіше забути та не витрачати свій час безглузді розмови з менеджерами які нічого не вирішують.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.5 49.19
USD 41.8 42.22
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.5 49.19
USD 41.8 42.22
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Погана робота з клієнтами від Райффайзен Банк