Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування картки, не чітка інформація та послідовність дій для вирішення ситуації від спеціалістів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
DmytroBuryachok 23 листопада 2024, 16:02
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 35
Доброго дня, звертаюсь з проханням врегулювати ситуацію яка склалась між мною та банком, а саме блокування картки. Заблокували і попросили надати документи по руху коштів на електронну пошту. Я підготував це все і готовий відправити, але потім знову оператор сказав, що це можливо зробити тільки у відділенні. Хоча перший оператор сказав що можна в онлайн форматі це зробити. Як це може таке бути? Що перший оператор каже одну інформацію, що можна онлайн, а другий оператор говорить, що перший оператор каже не вірну інформацію. В мене немає часу і мені потрібно терміново мої кошти які на картці. Або надайте чітку адресу куди можна прикріпити документи по руху коштів, або розірвіть договір
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 листопада 2024, 16:04
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін. Спосіб надання документів (дистанційно чи у відділенні) залежить від конкретної ситуації.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону та ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 28 листопада 2024, 16:27
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 5

+
0
DmytroBuryachok
DmytroBuryachok
23 листопада 2024, 16:16
#
Так я так і не отримав відповідь. Куди мені можна надати документи? В мене немає часу затягувати цей процес, або розривайте договір, або дайте чітку відповідь
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
23 листопада 2024, 22:30
#
Они то разорвут, но по 15 статье и деньги в лучшем случае через месяц
+
0
Три літри
Три літри
24 листопада 2024, 14:34
#
Куди мені можна надати документи?

У відділення.

В мене немає часу затягувати цей процес

Але відмовляючись прийти у відділення ви робите саме це: затягуєте процес.

або розірвіть договір

Закон забороняє банку розривати договір за заявою клієнта якщо заява надходить вже коли ініціований процес фінмониторингу: стаття 1075 цивільного кодексу, пункт 1, друге речення.

Колись потім, якщо ви не надасте документів, банк все одно закривє ваші рахунки але вже за власною ініціативою. Але це буде колись потім. Це «потім» в деяких банках разтягується на пів року.
+
0
natashaGra
natashaGra
24 листопада 2024, 14:08
#
И не каждый банк их примет. Сделают приписку по ст. 15 и все, могут быть проблемы в другом. Требуйте, чтоб через кассу выдавали. Скоро наверное будет очень мало банков и очень много клиентов с отказом в обслуживании
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
28 листопада 2024, 16:27
#
Корисний коментар
Добрий день!
Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент, маємо інформацію, що з Вами зв’язався наш менеджер та питання було вирішено.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.23
USD 41.3 41.77
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.23
USD 41.3 41.77
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Блокування картки, не чітка інформація та послідовність дій для вирішення ситуації від спеціалістів