Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахіття серед усіх банків

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
AV3010 25 жовтня 2024, 22:02
Судячи з відгуків, відділ фінмоніторінгу захопив правління банком, закриття моїх рахунків ініціатором яких став сам банк перетворюється на повний жах. Единий банк де закрти рахунок та повернути власні кошти після заповнення заяв займає спочатку 5 днів, потім ще 5 днів, а потім щє 7 днів, но судячи з відгуків буде ще місяць, а може і більше бо на запит в пісмі до банку отримав таку відповідь: «На жаль, чітких строків надати не можемо, оскільки цим питанням займається декілька підрозділів.» Тому думаю легше звернутися до адвоката та написати заяви досуду та НБУ, так хоч є шанс повернути вкрадені банком кошти, бо звертався до інших банків і вони в шочі від відношення Райффайзен до клієнтів
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 жовтня 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все перепрошуємо за очікування відповіді. Будемо з Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Закриття рахунків здійснюється протягом 5 робочих днів, проте іноді цей термін може бути більшим, залежно від ряду різних обставин. Хочемо додати, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти з вирішенням. Фіксуємо Ваш запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Мінфін
Відповідь адміністратора
3 грудня 2024, 20:52
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/11/29/140641685/.

Коментарі - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
28 жовтня 2024, 12:03
#
И это будет самое правильное решение. Здесь только копируют и вставляют один и тот же текст
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися