Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ужасноное обслуживание клиентов, при поездке за границу

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Геннадій Чернега 5 серпня 2024, 14:32
При поездках за границу никогда не пользуйтесь услугами «Аваль» — банка. Так, моя жена 01.08.2024 года находясь в Италии, при входе в метро, оплатила за проезд за себя и ребенка через приложение в телефоне. На выходе из метро контролер проверил оплату, а оплата не прошла и выписал штраф на 50 евро, при этом у людей которые были с ней и также оплачивали, но только через «Приватбанк» платежи прошли у всех. В Украину вернулись 02.08.2024 г., и 03.08.2024 приходит сообщение, что оплата за проезд в метро списана. Обратились в банк за информацией, но в отделении ничего не смогли ответить и отправили на «гарячую линию», там посмотрели и ответ гениальный — «это ваши проблемы, а не проблемы банка, банк здесь не причем» Рекомендую тем, кто собирается за границу с зарплатной или другой картой «Аваль» — откажитесь от этого, исползуйте катры любого банка, но не «Аваль»
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 серпня 2024, 14:41
Вітаємо.

Нам щиро шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк.

Хочемо зазначити, що якщо операція проходить через сторонні сервіси (тобто, не через сервіси банку) — за опрацювання платежу відповідає не тільки банк, а й сервіс, де проведено операцію.

Міжнародні платіжні системи працюють по наступній схемі:
1) спершу блокують суму до списання на карті (по факту, кошти ще знаходяться на Вашому рахунку;
2) далі протягом 8 днів Банк чекає запиту від торгової точки/сайту на списання заблокованої суми;
3) якщо запит на списання надходить в зазначені терміни — кошти списуються з рахунку та операція вважається успішною, якщо ж ні — кошти розблоковуються на рахунку.

Якщо ж Ви не отримали послугу, за яку сплачували, але сама оплата пройшла та кошти списались — можливо зафіксувати запит на оскарження за зверненням до банку.

Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення дані Вашої дружини (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
+23
khvorost
khvorost
5 серпня 2024, 14:43
#
Девиз этого банка по моему мнению, председатель правления которго привлекался к уголовной ответственности, не обманешь — не проживешь …
+
+7
natashaGra
natashaGra
5 серпня 2024, 18:58
#
У этого банка ещё и устаревшее технолог оборудование. Откуда такая доисторическая технология списания платежа?
+
+7
khvorost
khvorost
5 серпня 2024, 19:32
#
Ну вы даете … , а за какие шиши председатель правления будет себе очередную виллу в Испании покупать , он же в душе так и остался корупционером (за что собственно и привлекали) , ну теперь видимо крадет у своих , с тех пор как от «кормушки» государственной отлучили)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Ужасноное обслуживание клиентов, при поездке за границу