Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ужасный банк. Хуже в Украине нету.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
AndyKOL777 31 липня 2024, 12:35
Заказал снять валюту с карты- пришел воремя, валюты нет. Сказали что мы ошиблись и заказали ее в другим отделении для вас. Извините В другом конце города. После того как гривны пришли на счет обработка длится того же процесса 3 дня и за это время начисляются проценты за снятия наличных которых не видно!!! В АККАУНТЕ. Узнать можно только по телефону какой долг. Справки о закрытии продают по 75 ипо 100 гривен если карта кредитная. Все что пытаешься сделать- понизить лимит по кредитке -все не делают как не проси. Все время говорят суммы разные. Закрыли счет и просто украли лично мои деньги которые были сверх кредитной линии. Не банк, а помойка!!! Никому не советую близко подходить к этому недорозумению.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
31 липня 2024, 12:43
Добрий день!

Нам надзвичайно прикро, що ми не змогли задовольнити Ваші очікування від отримання сервісу у повній мірі.
Хочемо пояснити, що коли Ви здійснюєте операцію, сума спочатку блокується на рахунку і ви бачите її «В обробці». За деякий час, Банк, який обслуговує торгівельну точку/АТМ надсилає електроне підтверження про успішність транзакції і тоді ця сума попадає у виписку.
Зауважимо, що вартість довідок визначається згідно тарифів Банку.

Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Будемо вдячні якщо напишете нам в особисті повідомлення для більш детальнішого аналізу, та вкажете Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
+37
Георгій Коломійцев
Георгій Коломійцев
31 липня 2024, 14:46
#
Тікайте з цього банку, поки не запізно. Бо проблеми з ним та від него виникають раптово та в самий незручний момент. І вирішити їх по доброму та швидко мало кому вдається.
+
+7
natashaGra
natashaGra
1 серпня 2024, 17:52
#
С этим банком многое решается только через юриста и суд
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися