Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не предполагал, что будет так плохо.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
valvis1 26 червня 2024, 14:57
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Капушанська, 1
Моя жена получала пенсию через Ощадбанк. Решили сменить, так как Ощадбанк не высылает новую карту по почте взамен просроченной, что делает, например, monobank. Есть и другие недостатки. Решили сменить на современный, надёжный и более дружелюбный. Обратились в Аваль — дочке австрийского старинного надёжного банка. Там сказали: «Всё сделаем — приезжайте, переведём Ваш счёт согласно Вашему заявлению из Ощадбанка в Аваль». Поехали в Ужгородское отделение. Поехали из-за заграницы — мы беженцы из Бучи. Приехали, всё оформили. Сотрудница сказала, что они сами отнесут заявление жены о смене банка в Пенсионный фонд и там всё сменят.
Прошло 3 месяца. Не перевели счёт. Обратиться не к кому. На всю Украину, на все отделения есть только один телефон (5900) и канал — чат. От имени банка выступает некто ЛЕОНИД. Просто «Леонид», без фамилии, без должности. Леонид даёт много советов, что мы должны сделать. На вопрос, почему не передали наше заявление не отвечает. Городского нормального телефона нет. За границей живут 4 млн. человек и те из них, кто есть клиентом Аваля, не могут по этому телефону позвонить. Он для звонков внутри Украины. Нормальные банки дают номера телефонов городские, дают телефоны отделений связи. Аваль зашифровался капитально. Два раза обращались в Пенсионный фонд. Украины и Ужгорода. Они не получали наше заявление о смене обслуживающего банка. Леонид, мне кажется, не из Ужгорода, так как ответы не по сути. Понимаю, что не бывает идеальных банков, но не думал, что в Авале так всё запущено.
Дякуємо за звернення,

Вот одно из писем Леонида, с которым мы ведём переписку три месяца:

Дякуємо за звернення,
Добрий день, Ірино.Згідно проведеної роботи встановлено, що нашим Банком було направлено документи до Пенсійного Фонду в місті Ужгород, відповідно з питанням чому Київський ПФУ не отримав документи, Вам потрім самостійно звернутись до П Ф Ужгорода.
З повагою та турботою про Вас, Леонід!

Вроде, как передали.

А вот другое письмо Леонида:

Добрий день, Ірино.Щодо Вашого питання, переждали інформацію до відділення, та очікуємо відповідь. Як отримаємо відразу Вам відпишемось.
З повагою та турботою про Вас, Леонід!

Решает, значит и делает Ужгородское отделение. Но нет, всё иначе. Следующее письмо некоего Леонида (без фамилии, места работы и должности):
Дякуємо за звернення,
Добрий день, Ірино.Отримали відповідь стосовно Вашого питання. Банк подає лише заяву до Пенсійного Фонду про отримання пенсії, при цьому Банк не змінює клієнту Пенсійний Фонд. Якщо Ви спочатку обслуговувались в Київському ПФУ, та бажаєте отримувати пенсію в Ужгородському ПФУ, Вам необхідно: 1. З паспортом громадянина України прийти до відділення Банку, пройти актуалізацію даних, та отримати реквізити рахунку. 2. З реквізитами рахунку, самостійно звернутись до Пенсійного Фонду.
З повагою та турботою про Вас, Леонід!
Вот така турбота!!!
переписку с Пенсионным фондом не прилагаю, так как Леонид сам сказал (через 3 месяца переписки), что мы должны опять приехать ещё раз для переоформления. Обещали, что всё сделают.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
26 червня 2024, 15:01
Добрий день!

Проаналізуємо Ваше звернення та повернемось із відповіддю. Дякуємо за розуміння.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 26 червня 2024, 15:14
Вдячні за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку — найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зазначити, що для отримання пенсії через Райф, Вам необхідно надати реквізити власного рахунку до Пенсійного Фонду самостійно, адже Банк не може змінити Пенсійний Фонд Клієнта.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти із вирішенням, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення дані Вашої дружини (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 17 липня 2024, 16:45
Вітаємо!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Наш менеджер провів успішно комунікацію з власником рахунку та надав всі необхідні пояснення. У разі додаткових питань — будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
+11
natashaGra
natashaGra
26 червня 2024, 15:11
#
«Отличный» сервис европейского банка. К сожалению здесь таких ситуаций очень много. Не знаю как сейчас, но раньше на портале пенсионного фонда можно было самому поменять номер карты для выплат пенсии. А банку давно пора сменить концовки в письмах про турботу та повагу. Выглядит как насмешка
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
26 червня 2024, 15:14
#
Корисний коментар
Вдячні за очікування відповіді. Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку — найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо зазначити, що для отримання пенсії через Райф, Вам необхідно надати реквізити власного рахунку до Пенсійного Фонду самостійно, адже Банк не може змінити Пенсійний Фонд Клієнта.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти із вирішенням, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення дані Вашої дружини (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
17 липня 2024, 16:45
#
Корисний коментар
Вітаємо!
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
Наш менеджер провів успішно комунікацію з власником рахунку та надав всі необхідні пояснення. У разі додаткових питань — будемо раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися