Мінфін - Курси валют України

Встановити

Закрытие счета

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Решил закрыть пеньсионный счет. В феврале обратился в отделение банка. Забрали, разрезали и выкинули
карточку. Сообщили, что в течении пару недель прийдет смс о закрытии счета. Через месяц звонят и предлагают кредит. Как? Щет же закрыт. Нет идите в отделение. Отделение от меня километров в двадцати.
Пару раз был, попал на тревогу (банк не работает). Попал сегодня. В место закрытия счета оператор предложил заполнить анкету с вопросам не имеющих дела к закрытию счета. А закрыть счет можно только через горячую линию. Так зачем тогда меня направили в отделение банка? Оператор в отделении банка о закрытие щета ничего не знает, таеже и на горячей линии. После скандала закрыли за 20 минут.
Итог: Закрыть счет надо- 5 месяцев 20 минут и безрезультатно съездить в отделение. Ужас!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 червня 2024, 18:48
Добрий день!

Нам шкода, що у Вас склалось саме таке враження. Хочемо зазначити, що для зручності наших Клєнтів закриття рахунку можна здійснити дистанційно, а саме через Чат в додатку Райффайзен Онлайн чи MyRaif.
Якщо для Вас є пропозиція від Банку, наші колеги можуть здійснити дзвінок з метою інформування про наявну послугу чи продукт. Рішення щодо користування приймає виключно Клієнт.

Ми б хотіли більш детально розібратися в ситуації, тому будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в приватні повідомлення (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 липня 2024, 14:49
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
+27
Qwerty1999
Qwerty1999
18 червня 2024, 21:46
#
Заявка на закрытие счёта физлица неспешно формируется в ОДБ банка максимум
за пять минут, а вот водить за нос сотрудники банка могут месяцами…
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
15 липня 2024, 14:49
#
Корисний коментар
Вітаємо. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися