Не банк-а ***
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 8 червня 2024, 17:55
- #
- Корисний коментар
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +11
- natashaGra
- 8 червня 2024, 18:13
- #
Может хватит эти шаблоны писать? И так понятно , что представитель здесь некомпетентный. Сам что-то написать не может и не умеет. За что его держат в банке загадка. А перед переводом денег лучше почитайте отзывы о банках- в этом очень неадекватный финмониторинг. Будут очень долго проверять и не факт , что таки проверят
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 10 червня 2024, 8:46
- #
Https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/246968/
Банк не может в одностороннем порядке разорвать договор если он не предоставил доказательства вашего нарушения сгідно ст 1075 цку, так же не может заблокировать счёт если не был нарушен закон.
Это я называю развод на лоха, прислать уведомление, блокнуть счёт, и ждать когда прибегут разрывать договор
Банк не может в одностороннем порядке разорвать договор если он не предоставил доказательства вашего нарушения сгідно ст 1075 цку, так же не может заблокировать счёт если не был нарушен закон.
Это я называю развод на лоха, прислать уведомление, блокнуть счёт, и ждать когда прибегут разрывать договор
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 15 липня 2024, 15:10
- #
- Корисний коментар
Добрий день!
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Также был счет Фоп в привате. Там я не обновил данные физлица вовремя (вернее обновлял, но чз п24 как-то криво получилось, я не придал тогда этому значение). Пииват в одностороннем порядке разорвал договор и попросил счет куда перевести деньги. Я подофигел тогда конечно и дал разумеется свой второй счет в Райф, на котором было больше 200к
Далее самое интересное. В тот же день как должен был быть перевод из привата, Райф
блокирует счет без объяснения причин. А на следующий день пишет о разрыве отношений. Я был в шоке. Потом, проанализировав, понял, что он испугался назначения платежа из привата (там тот написал разрыв отношений, дело номер и прочую лабуду). Испугался и перестраховался, мог бы хоть причину запросить у меня например. Теперь во-первых более 10 дней не отдает деньги по заявлению о перечислении, во-вторых мне это начинает напоминать эффект домино
А ч думал когда-то, что это серьезный банк: рейтинги всё такое, а оказалось, что он под прессом обвинений в работе на рашку и прочее стал
Говнобанком
Нам дуже прикро, що Ви отримали таке враження від співпраці з нашим Банком. Хочемо пояснити, що Ви могли отримати повідомлення про блокування рахунків у зв'язку з тим, що операції за Вашими бізнес-рахунками в зазначений в повідомленні період перевищують очікувані Вами надходження, про які Ви повідомляли під час встановлення ділових відносин/останньої ідентифікації. Вам необхідно у зазначений в повідомленні термін надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, які надійшли на рахунок (-ки) за вказаний період.
Ми завжди готові проаналізувати ситуація та вирішити її в індивідуальному порядку. Тому просимо Вас надати в приватні повідомлення ЄДРПОУ.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надані пояснення.
Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp