Жахливе обслуговування юросіб
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- +10
- Sergii Butko
- 17 травня 2024, 16:00
- #
Коментар стосувався не самого факту блокування рахунку, який ми не заперечуємо, а обслуговування в процесі ідентифікації. Нас ніхто жодним чином не повідомив щодо кінцевого терміну його проходження (по досвіду інші банки це роблять в обов’язковому порядку), через що ми не мали можливості заплатити наперед податки і збори до бюджету України, і тепер це приводить до катастрофічних наслідків у діяльності підприємства. Дивує ставлення співробітників, які взагалі жодним чином не реагують на листи. Також існує проблема в комунікації між працівниками різних відділів банку, вона подекуди відсутня. Загалом, співпраця з вами шокувала в негативному сенсі.
- +
- 0
- Sergii Butko
- 24 травня 2024, 12:35
- #
Пройшов вже тиждень, але жодної реакції на звернення чи на листи, які були відправлені на email і через інтернет-банкінг. Просто жахливий сервіс.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому.
Хочемо пояснити, актуалізація даних (повторна — переідентифікація) проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Відповідно до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. Про що, завчасно інформує.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (код ЄДРПОУ та контактний номер відповідальної особи).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp