Мінфін - Курси валют України

Встановити

Дуже погана і не організована робота!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Олександр Вашків 9 травня 2024, 18:45
Заблокували карту фін моніторинг. Два місяці відправляв документи для підтвердження грошових надходжень. Підпиши, відправ у pdf, виписки мало, так дай ще виписку з другого банку, розпиши всі операції, підтверди, підтверди, підтверди… і так минуло два місяці. Коли підтвердив усі кошти, виникла у них інша проблема «Відмова у зв’язку з проведення операцій через карту фізз. особи», щоб ви розуміли операцій купівлі товару для своїх потреб.
Вирішоно було розірвати стосунки!
Написав заяву у відділенні, минув місяц телефонних дзвінків на лінію підтримки, коли ж повернуть кошти. Просунулась справа у поверненні коштів, зателефонували і сказали що на цей iban вони не можуть вислати кошти (він робочий, но не такий як їм потрібно), дайте другий iban.
Після трьох місяців постійного моніторинку, справа ще не зрушилась (історія продовжується).

P. S. У кого є багато вільного часу можна його розділити з Райффайзен Банк!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 травня 2024, 18:49
Вітаємо.

Нам шкода, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 10 травня 2024, 17:25
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
Олександр Вашків 10 травня 2024, 17:28
Я дуже вдячний оператору Богдана, вирішила питання за годину, яке було в підвішеному стані близько місяця. Дійсно «Богом дана»!

Коментарі - 3

+
0
Олександр Вашків
Олександр Вашків
10 травня 2024, 12:34
#
І тут не чують, «великий системний європейський Банк».
Проблема заключається не у блокуванні рахунка, це передісторія!
Проблема у комунікації з клієнтом, всі процеси розлагодженні і ніхто нічого не знає.
Моніторинг проходив 2 місяці, а тепер закриваю рахунки 1 місяць.
Через місяць щоденних дзвінків на підримку мені нарешті повідомили що iban не підходить (вдумайтесь, потрібен був місяць щоб зрозуміти що iban не підходить, хоча він робочий і також ЄВРОПЕЙСЬКОГО ЗРАЗКА).
Це не банк — це зруйнована структура, якщо така була!
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
10 травня 2024, 17:25
#
Корисний коментар
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
+
0
Олександр Вашків
Олександр Вашків
10 травня 2024, 17:28
#
Корисний коментар
Я дуже вдячний оператору Богдана, вирішила питання за годину, яке було в підвішеному стані близько місяця. Дійсно «Богом дана»!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися