Найгірший банк в Україні
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- +20
- Дмитро dmytro
- 26 квітня 2024, 15:00
- #
Нажаль це системна Райфайзен банку, служба фінансового моніторингу — непрофесійно і неадекватно рацію є, створює перешкоди клієнтам
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 26 квітня 2024, 15:29
- #
- Полезный комментарий
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 26 квітня 2024, 18:14
- #
- Полезный комментарий
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та надав чіткі і повні пояснення та шляхи вирішення питання. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та надав чіткі і повні пояснення та шляхи вирішення питання. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- +5
- Дмитро dmytro
- 27 квітня 2024, 9:40
- #
Райфайзен банк — знущається з клієнтів через зловживання правом і вимогами фін моніторингу, вимагаючи довідки на довідки, докази!
як приклад — співробітник банку заявив що апріорі кожна моя копійчина в цьому банку вважається незаконно заробленою, поки я не доведе співробітнику банку по протидежне.
Неадекати в підрозділі фін моніторингу — заявили ще не довіряють мені як клієнту, але більш того вони н довіряють іншим банкам з яких до них надходять кошти. Кожну копійчину цих готів вважають незаконно здобутою.
цей банк в супереч Конституційному принципу презумціїї невинності - для всі своїх клієнтів встанови принцип «презумція винності» клієнта — клієнт має доводити що він не злодій і не шахрай перед пихатим співробітником служби комплаєнс
як приклад — співробітник банку заявив що апріорі кожна моя копійчина в цьому банку вважається незаконно заробленою, поки я не доведе співробітнику банку по протидежне.
Неадекати в підрозділі фін моніторингу — заявили ще не довіряють мені як клієнту, але більш того вони н довіряють іншим банкам з яких до них надходять кошти. Кожну копійчину цих готів вважають незаконно здобутою.
цей банк в супереч Конституційному принципу презумціїї невинності - для всі своїх клієнтів встанови принцип «презумція винності» клієнта — клієнт має доводити що він не злодій і не шахрай перед пихатим співробітником служби комплаєнс
- +
- 0
- Дмитро dmytro
- 13 травня 2024, 19:22
- #
Нажаль, питання не вирішене — гроші вкрадені банком під предлогом фін моніторингу! Кумедність ситуації полягає, що визнаний в України банк -спонсор терориста росії, блокує кошти громадян України
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 14 травня 2024, 10:52
- #
Добрий день!
Чудово розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Додатково зазначимо, Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком.
Нам прикро, що й надалі залишаєтесь такої думки, Вашим запитом займається менеджер з обслуговування клієнтів, який взяв ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
Чудово розуміємо, що дане блокування було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Додатково зазначимо, Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком.
Нам прикро, що й надалі залишаєтесь такої думки, Вашим запитом займається менеджер з обслуговування клієнтів, який взяв ситуацію під свій власний контроль та з'єднається з Вами найближчим часом.
Просимо очікувати на зворотній зв’язок!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
За декілька місяців зробив валютообмін на загальну суму 300 тис грн. — почали шантажувати і вимагати документи про джерело коштів. Надав довідку Ок-7 з доходами в рази, що перевищують цю суму, але підрозділ моніторингу «комплаєнс» вимагає виписки з інших банків.
На пустому місці заблокували гроші! Не раджу цей банк для співпраці
Нам прикро, що склалась така ситуація та це вплинуло на Вашу думку про Банк в цілому. Зазначимо, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми б не хотіли залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та надав чіткі і повні пояснення та шляхи вирішення питання. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp