Мінфін - Курси валют України

Встановити

Украденные деньги с моей карты

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Влерий Карцев 9 січня 2024, 13:41
Добрый день. 31.12.23 город Харьков хотел снять деньги в вашем банкомате 5000 карта моя банк Восток. Всунул карту выбрал сумму 5000 прождал 5 минут. Банкомат отдал карту на экране написали привышен лимит ожидания. И я ушол не с чем. Позвонил сразу же в свой банк составил спорную заявку. Вчера мне в банке Восток ответили что заявка сразу же была передана в банк райф. Сегодня 09.01.24 я в ожидании чуда. Вы мне тут отвечала что такие ситуации вы решаете за 3 дня. Не зависимо от регламента. Меня ваш банк оставил без средст к существованию.И видимо разбераться не торопитесь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 січня 2024, 13:47
Добрий день!
Нам відверто прикро, що виникла у Вас така ситуація, ми навіть не можемо уявити емоції, які наразі відчуваєте.
Від імені Банку приносимо свої щирі вибачення за доставлені незручності. Повторно хочемо зазначити, що банкомат — це техніка як і ваш смартфон, яка іноді може дозволити собі перезавантажитись в непідходящий момент.
Оскільки картка, з якої Ви проводили зняття, оформлена не в нашому банку — оскарження операції можливе за отриманням запиту від банку, що випустив картку. Ми зі свого боку намагаємось розглядати такі запити в максимально швидкий термін.
На 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, але всі запити ми розглядаємо індивідуально, та результати розгляду будуть передані до банку, в якому оформлено Вашу картку.
Додатково, хочемо запросити у Вас дані контактного номеру у приватних повідомленнях, ми завжди готові зв'язатися та пояснити детальніше процес.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
Влерий Карцев
Влерий Карцев
9 січня 2024, 16:47
#
Спасибо. Деньги вернули.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися