Мінфін - Курси валют України

Встановити

снятие валюты

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
sv65 4 січня 2024, 15:15
Уже третий раз натыкаюсь на проблему при снятии долларов со своего счета. Мне сразу ставят условие, если я оформлю страховку то я получу новые купюры, если нет, то новые — лояльным клиентам. И самое главное, по словам кассира в Лозовой, я не имею права отказаться от старых купюр и перезаказать на другую дату, а обязана их забрать, раз сделан заказ. И какой смысл от горячей линии, если туда я звоню, мне оператор объясняет, что кассир не права и проведут беседу в отделении, затем заказывает мне валюту на вторник 9 января, а следом звонит кассир и говорит, что будет так как она сказала, переносит заказ на 16 января и раз по заказу я буду обязана забрать любые купюры и не имею права отказаться, а там на горячей линии им все равно и разговаривать надо не с ними, а с начальником отделения.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 січня 2024, 15:24
Добрий день!
Відверто зізнаємось, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом та відгук для нас є дуже неочікуваний.
Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Замовлення валюти, шляхом зняття коштів з рахунку можливо здійснити дистанційними каналами, через один робочий день за зверненням в «Чат» Райффайзен Онлайн" або за дзвінком в Інформаційний центр (0800 500 500). Додатково, хочемо зауважити, що видача суми відбувається в тих купюрах, які наявні у касі на момент звернення.
Маємо на меті проаналізувати ситуації та детальніше з цим розібратися.
Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотний зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
sv65 12 січня 2024, 12:00
Очень приятно, что в банке серьезно отнеслись к моему вопросу и все разрешилось.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 12 січня 2024, 12:04
Вітаємо!
Завжи раді будемо допомогти. Дійсно, отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 3

+
0
natashaGra
natashaGra
5 січня 2024, 10:04
#
И как анализировать банк будет? Или снова все спустит на тормозах? Ни одного реального ответа по результатам анализа!!!
+
+8
sv65
sv65
12 січня 2024, 12:00
#
Полезный комментарий
Очень приятно, что в банке серьезно отнеслись к моему вопросу и все разрешилось.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
12 січня 2024, 12:04
#
Полезный комментарий
Вітаємо!
Завжи раді будемо допомогти. Дійсно, отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що питання було вирішено. Дякуємо за сигнал, Ваші відгуки допомагають нам покращувати сервіс. Якщо будуть виникати питання в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися