Неможливо отримати виписку по рахунку з повними реквізитами
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
«в системах Банку не зберігається повний номер картки отримувача, якщо вона належить іншому Банку»
«„Повторити“ — повний номер карти отримувача доступний та відображається, це не є прихованою інформацією, а навпаки функціонал розроблено для можливості перевірки»
Якесь роздвоєння особистості, вам не здається?
«„Повторити“ — повний номер карти отримувача доступний та відображається, це не є прихованою інформацією, а навпаки функціонал розроблено для можливості перевірки»
Якесь роздвоєння особистості, вам не здається?
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 31 серпня 2023, 15:52
- #
- Корисний коментар
Добрий день!
Щиро вдячні за очікування на відповідь. Ми цінуємо кожного клієнта та завжди готові піти на зустріч і вирішити питання у індивідуальному порядку. Ваше звернення вирішено позитивно, та було направлено необхідний документ. Додатково, про результат рішення менеджером було відписано в активній чат сесії «Райффайзен Онлайн» та також, намагались встановити з Вами зв’язок у телефонному режимі, на жаль, відповіді не було.
Сподіваємось, що у Вас залишаться лише приємні емоції про співпрацю з Банком.
Бережіть себе.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щиро вдячні за очікування на відповідь. Ми цінуємо кожного клієнта та завжди готові піти на зустріч і вирішити питання у індивідуальному порядку. Ваше звернення вирішено позитивно, та було направлено необхідний документ. Додатково, про результат рішення менеджером було відписано в активній чат сесії «Райффайзен Онлайн» та також, намагались встановити з Вами зв’язок у телефонному режимі, на жаль, відповіді не було.
Сподіваємось, що у Вас залишаться лише приємні емоції про співпрацю з Банком.
Бережіть себе.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
Отримувач коштів стверджує, що нічого йому не надійшло.
Довести, що переказ на карту був немає можливості оскільки банк надав квитанцію з частково замиленим зірочками номером карти.
Квитанція потрібна для того, щоб повернути назад кошти.
Звернувся в підтримку, питання не вирішене.
Ви стверджуєте: — "
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді. Згідно Payment Card Industry Data Security Standard в системах Банку Н Е зберігається повний номер картки отримувача, якщо вона належить іншому Банку" — https://minfin.com.ua/company/aval/review/232232/
В цьому кожен може переконатися — Якщо натиснути Повторити платіж, то ПОВний номер карти ВИДНО і заодно суму зарахування (в чаті підтримки було додано скріншот, можете переконатися).
Отже, те що ви самі не маєте повний номер картки отримувача — НЕПРАВДА.
Ви розумієте, що ви своїми діями (ненаданням квитанції з повним номером картки) унеможливлюєте повернення мені коштів?
Мені звернутися до суду з вимогою стягнути кошти з Райффайзен Банку? За позови про захист справ споживачів судовий збір не сплачується
Я взагалі не розумію як таке можливо — не надати виписку (з повними реквізитами) власнику рахунку.
Вдячні за Ваш відвертий зворотній зв'язок.
Дійсно, як було надано відповідь у зверненні посилання, яке Ви відмітили, згідно Payment Card Industry Data Security Standard в системах Банку не зберігається повний номер картки отримувача, якщо вона належить іншому Банку. Тому роздрукувати квитанцію з зазначенням повного номеру, на жаль, не можливо.
Якщо Ви, як користувач, натиснете у додатку на саму транзакцію у розділі « Операції в системі» кнопка «Повторити» — повний номер карти отримувача доступний та відображається, це не є прихованою інформацією, а навпаки функціонал розроблено для можливості перевірки.
Ми дуже хочемо Вам допомогти розібратися у питанні та бажаємо, щоб у Вас залишились лише приємні емоції про співпрацю з Банком. Просимо написати нам у приватні повідомлення з вказанням даних ( ідентифікаційного номеру або контактного телефону).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щиро вдячні за очікування на відповідь. Ми цінуємо кожного клієнта та завжди готові піти на зустріч і вирішити питання у індивідуальному порядку. Ваше звернення вирішено позитивно, та було направлено необхідний документ. Додатково, про результат рішення менеджером було відписано в активній чат сесії «Райффайзен Онлайн» та також, намагались встановити з Вами зв’язок у телефонному режимі, на жаль, відповіді не було.
Сподіваємось, що у Вас залишаться лише приємні емоції про співпрацю з Банком.
Бережіть себе.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp