Все банки одинаково нужны, все банки одинаково важны
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- +16
- natashaGra
- 28 квітня 2023, 8:53
- #
Сочувствую, вам роман можно про этот банк написать. Такое же было с укрсибом, тоже проблема со сменой номера. Симку думали, что потеряли, ещё и операторы такие же профи
Є один момент, і я ним поділюся з Вами. Знаю такий нюанс, де перше, з програмування і друге зі збережених стежок, щоб красти, не інакше, бо алгоритм самої системи на рахунок, підтягування номерів телефонів, та різних операцій з ними, має ,дещо, нестандартний підхід. Це коли ви можете налаштувати сповіщення не для фінансового номера, поцікавтеся далі, як у такому випадку керувати своїм рахунком. У вас уже і вступитись куди немає, якщо ви тричі всі паролі, секретні слова і таке інше називали…
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 28 квітня 2023, 17:49
- #
- Корисний коментар
Доброго дня! Дякуємо за очікування. Перш за все хотіли б сказати дякуємо за вибір бабусі стати клієнтом Райфу. Ми цінуємо кожного клієнта та їх думка важлива для нас.
Так, дійсно, закордонний Райф — це окрема юридична особа та вона не має доступу до рахунків клієнтів Райф Україна. З березня 2022 року ми випускаємо віртуальні картки, якими можна користуватись в додатку Райф Онлайн або додати до електронних гаманців Apple/Google Pay для оплат та можливості зняти готівку. Перевипуск здійснюється за зверненням власника рахунку до чату додатку чи до Інформаційного центру .
Нам прикро, що вся описана ситуація призвела до того, що бабуся приймала заспокійливе. Ми ні в якому разі б не хотіли цього. .
Наразі Ви написали про зміну фінансового номеру — це питання є дуже важливим, так як мова йде про кошти клієнта, тому так, ідентифікація має бути саме за зверненням власника рахунку
На офіційному сайті Банку дійсно немає чату, він є лише в авторизованій частині (додаток Райф Онлайн), але додатково є контакти, серед яких raif@phone.aval.ua для безкоштовних дзвінків зі скайпу до Інформаційного центру. Достатньо звернутись власнику рахунку та подати заявку на зміну фінансового номеру, після чого в разі позитивного рішення — призначається відео-ідентифікація для зміни. Банк має впевнитись, що звертається власник.
Так, дійсно, закордонний Райф — це окрема юридична особа та вона не має доступу до рахунків клієнтів Райф Україна. З березня 2022 року ми випускаємо віртуальні картки, якими можна користуватись в додатку Райф Онлайн або додати до електронних гаманців Apple/Google Pay для оплат та можливості зняти готівку. Перевипуск здійснюється за зверненням власника рахунку до чату додатку чи до Інформаційного центру .
Нам прикро, що вся описана ситуація призвела до того, що бабуся приймала заспокійливе. Ми ні в якому разі б не хотіли цього. .
Наразі Ви написали про зміну фінансового номеру — це питання є дуже важливим, так як мова йде про кошти клієнта, тому так, ідентифікація має бути саме за зверненням власника рахунку
На офіційному сайті Банку дійсно немає чату, він є лише в авторизованій частині (додаток Райф Онлайн), але додатково є контакти, серед яких raif@phone.aval.ua для безкоштовних дзвінків зі скайпу до Інформаційного центру. Достатньо звернутись власнику рахунку та подати заявку на зміну фінансового номеру, після чого в разі позитивного рішення — призначається відео-ідентифікація для зміни. Банк має впевнитись, що звертається власник.
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 28 квітня 2023, 17:51
- #
- Корисний коментар
За зверненням на Порталі Мінфін ми дійсно запитуємо ідентифікаційний код для того, щоб була змога знайти клієнта в системі та провести аналіз, на основі якого надати відповідь. Підкреслюємо, що в особистих повідомленнях чи відгуці не було вказано даних та того, що звертається 3 особа, проте, ми надали рекомендації, щодо дзвінка до Інформаційного центру.
Персоніфікована інформація може надатись лише власнику рахунку за зверненням до чату чи Інформаційного центру .
Далі описано Вами зміна кодового слова — вона також передбачена відео-ідентифікацією власника рахунку, так як писали вище — мова йде про кошти клієнта. Ми піклуємось про захист та за зверненням 3 особи не можемо внести зміни. Дякуємо за розуміння. Зі своєї сторони хотіли б закрити питання для власника рахунку, а тому просимо вказати в особистих повідомленнях ідентифікаційний код та номер, за яким доступна бабуся в Вайбері чи Телеграм, наш менеджер з'єднається та назначить відео-ідентифікацію для можливості змінити фінансовий номер.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Персоніфікована інформація може надатись лише власнику рахунку за зверненням до чату чи Інформаційного центру .
Далі описано Вами зміна кодового слова — вона також передбачена відео-ідентифікацією власника рахунку, так як писали вище — мова йде про кошти клієнта. Ми піклуємось про захист та за зверненням 3 особи не можемо внести зміни. Дякуємо за розуміння. Зі своєї сторони хотіли б закрити питання для власника рахунку, а тому просимо вказати в особистих повідомленнях ідентифікаційний код та номер, за яким доступна бабуся в Вайбері чи Телеграм, наш менеджер з'єднається та назначить відео-ідентифікацію для можливості змінити фінансовий номер.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вообще странный выбор бабушки, учитывая то что райф использовал труд пленных (в т.ч. Украинцев) во время 2-й мировой войны 1939−1945, а также спонисровал
эту войну, как впрочем спонсирует и войну которая идет сейчас и предоставляет льготы рашистским военным…
эту войну, как впрочем спонсирует и войну которая идет сейчас и предоставляет льготы рашистским военным…
- +
- 0
- Андрюха Луганський
- 29 квітня 2023, 11:55
- #
Це добре.
Добре, що людина НЕ власник рахунку не може змінювати фін.номер, перевипускати картки і таке інше, навіть знаючи всі персональні дані.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
И вот продолжение. Бабушка организовалась после того случая и перевела пенсию в райфайзен банк. Было это еще до войны.
И вроде бы неплохой банк — деньги не ворует, рекламой не надоедает, отделение рядом, сотрудники прелесть.
Только друг познается в беде. Так и с банком.
Сама история.
Уехала, вернее сбежала бабушка еще в марте 2022 в Германию от войны.
С обной стороны там есть внуки, с другой стороны и Райфайзен там тоже есть. Но вот беда — расклеилась пластиковая карта, так что её не принимает банкомат.
Сначала подумала, что не беда, — есть же тут в Германии Райфазен. Пошла туда (через запись и неделю ожидания) и оказалось, что это совсем другой «Райфайзен», который чурается «украинского брата».
Ведь украинский Райфайзен говорит, что ничем не может помочь (обязательно добавляя при этом приставку — мы очень хотим вам помочь — просто злорадство какое-то),
кроме как приехать обратно в Украину с личным визитом для замены карты.
Тут меня посещает гениальная идея — переводить деньги на другую карту и так тратить пенсию. На какое-то время помогает
Неожиданность -2
Через какое-то время симка выходит из строя — вернее устаревает морально.
Долгие переговоры с лайфом, которые веду я ни к чему не приводят — я третья сторона, звонить должна бабушка
и называть все имеи, пины и коды старой карты и телефона.
В её возрасте она пыталась все сделать, но безуспешно — в лайфе тоже работают «профессионалы», так как они сразу распознают мошенников.
Бабушка на успокоительном и с проблемой не помогают.
Тут меня снова посещает гениальная идея.
Покупаю новую карту лайфа делаю смену на номер бабушки, предварительно взяв у неё все явки и пароли и высылаю в Германию контрабандой (ибо это, о ужас!- нарушение закона)
. 2 месяца и снова можно делать переводы по карте — ура!
Неожиданность -3
Симка уже нового образца перестает регистрироваться в сети лайфа. «Профессионалы» лайфа еще в памяти.
Тут меня снова посещает гениальная идея. Как оказалось потом она совсем не гениальная
Идея поменять в банке финансовый номер. Через личный кабинет это не получается сделать, ибо тут все продумано заранее и смс должно прийти на старый номер, который не работает.
Ну не беда — подумал я и решил позвонить в службу поддержки Райфайзен. Оказалось мне самому нужна поддержка, чтобы туда дозвониться.
На самом сайте нет чата с представителем банка, можно оформить благодарность, претензию, предложения и прочее, но в остальном увы.
Причем я подозреваю, что сроки обработки этого будут по закону около 30 дней, и будет отписка
На горячей линии меня ждала куча ненужной информации и робот, который давал совет по смене номера через личный кабинет и так был на этом зациклен.
Что интересно, он так же советовал обратиться на горячую линию — как будто я не туда попал. Нервы конечно немного сдали. Уже не говорю, что пожилой человек смог бы пробиться без нервов.
И тут я вспомнил про сайт МИНФИНа, что там можно получить связь с банком и написать отзыв — ура и спасибо администрации сайта.
Это я и сделал. Состоялась переписка с сотрудником райфайзена. Которые поначалу не вникли в суть вопроса и требовали мою идентификацию через код.
В итоге все же я узнал секретное слово позволяющее пройти стадию с роботом. Сотруднику банка спасибо. Связаться с оператором горячей линии райфайзена получилось.
секретное слово я повторял несколько раз — смена финансового номера, оператор, горячая линия, в телефонном режиме.
И, о чудо, после троекраного повторения наконец-то оператор.
Еще рано радоваться успокоил я сам себя, и был прав.
Ибо оператор поведал мне сложную схему которую предстоит проделать бабушке.
Итак по шагам:
1. Самой позвонить на горячую линию (ну как пройти робота я её научу)
2. Запросить у оператора смену кодового слова. (Свой договор при бегстве она не взяла, а может и взяла, но найти его не могу ни я ни она)
3. Пройти видеоиндентификацию с паспортом после звонка оператора ждать в течении 4-х часов. Тут я не понял на какой номер будут звонить (если на нерабочий, то это конец)
4. Снова звонить на горячую линию и с кодовым словом и номером карты проходить идентификацию и… менять финасовый номер? — нет только составлять заявку на смену. Сама смена произодет позже.
Причем сама смена возможна только на украинский номер и трубку должна снять только бабушка после еще одного звонка от банка. то есть она в Германии должна найти укр номер или снова ехать в украину или ждать от меня новой симки.
Не запутались. Бабушка да, запуталась и расстроилась.
В общем все продумано до мелочей, и что главное — все законно.
Тут пенсия уже накапала за 8−10 месяцев и будет капать. Даже закрыть счет не получится без личного визита.
Если прихват воровал по-мелочи, то тут получается похожее на то, что говорил Шарапов (из к/ф «место встречи изменить нельзя») — «мой отец воровал вагонами»
Это я еще не рассказал про укрпочту, которая внесла свою лепту, но это уже совсем другая история.
Может кто поможет дельным советом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Так, дійсно, закордонний Райф — це окрема юридична особа та вона не має доступу до рахунків клієнтів Райф Україна. З березня 2022 року ми випускаємо віртуальні картки, якими можна користуватись в додатку Райф Онлайн або додати до електронних гаманців Apple/Google Pay для оплат та можливості зняти готівку. Перевипуск здійснюється за зверненням власника рахунку до чату додатку чи до Інформаційного центру .
Нам прикро, що вся описана ситуація призвела до того, що бабуся приймала заспокійливе. Ми ні в якому разі б не хотіли цього. .
Наразі Ви написали про зміну фінансового номеру — це питання є дуже важливим, так як мова йде про кошти клієнта, тому так, ідентифікація має бути саме за зверненням власника рахунку
На офіційному сайті Банку дійсно немає чату, він є лише в авторизованій частині (додаток Райф Онлайн), але додатково є контакти, серед яких raif@phone.aval.ua для безкоштовних дзвінків зі скайпу до Інформаційного центру. Достатньо звернутись власнику рахунку та подати заявку на зміну фінансового номеру, після чого в разі позитивного рішення — призначається відео-ідентифікація для зміни. Банк має впевнитись, що звертається власник.
Персоніфікована інформація може надатись лише власнику рахунку за зверненням до чату чи Інформаційного центру .
Далі описано Вами зміна кодового слова — вона також передбачена відео-ідентифікацією власника рахунку, так як писали вище — мова йде про кошти клієнта. Ми піклуємось про захист та за зверненням 3 особи не можемо внести зміни. Дякуємо за розуміння. Зі своєї сторони хотіли б закрити питання для власника рахунку, а тому просимо вказати в особистих повідомленнях ідентифікаційний код та номер, за яким доступна бабуся в Вайбері чи Телеграм, наш менеджер з'єднається та назначить відео-ідентифікацію для можливості змінити фінансовий номер.
З повагою та турботою,
@RaifHelp