Мінфін - Курси валют України

Встановити

Операції з картками

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kovalevaIV 17 квітня 2023, 20:30
В лютому був неприємний інцидент зі списанням коштів з картки (розрахунок через Інтернет який я не проводила). Надіславши заяву до банку щодо спірної транзакції моє питання було вирішено. Через певний проміжок часу, провівши розслідування, банк повернув списану з моєї картки суму. Дякую за роботу!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 квітня 2023, 8:58
Добрий день!
Перш за все, дякуємо за тривале очікування відповіді.
Нам надзвичайно приємно отримати такий зворотній зв'язок та ми вдячні Вам за те, що Ви виділили власний час для того, щоб поділитись власним досвідом.
Розуміємо, що ситуації пов'язані із списанням коштів з рахунку є доволі болючими та зі своєї сторони завжди прикладаємо максимум зусиль для позитивного вирішення питання.
Сподіваємось, що у майбутньому Ви отримаєте лише позитивні емоції від обслуговування у Райфі. Та нагадуємо і просимо наших клієнтів не надавати конфеденційні дані третім особам, не залишати дані карт на сумнівних сервісах.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
v737
v737
18 квітня 2023, 17:53
#
Цей банк мене вже дістав, 21 лютого вкрали гроші (напевно на свої потреби) на аліекспрес. Вже багато разів і дзвонила на гарячу лінію і в Нбу писала, і кіберполіцію — нема результату. 16 квітня мав би бути результат, а його нема.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
19 квітня 2023, 18:22
#
Доброго дня. Нам прикро, що Ви зіткнулись з шахрайством та це вплинуло на враження про нас. Запевняємо, що Банк не проводить сумнівних списань, та не передає дані карт третім особам. Ви правильно зробили, що одразу звернулись до банку з інформацією про це списання та зафіксували запит на оскарження. Наразі, цей запит знаходиться на розгляді, ми направили його до платіжної системи для детального аналізу та перевірки можливості повернення коштів. Хочемо зауважити, що розгляд заявок на оскарження залежить не тільки від банку, а й від платіжної системи, до якої ми й надсилаємо запит на проведення перевірки та очікуємо на відповідь. Запит з Вашого питання наразі знаходиться в роботі у менеджера з питань клієнтського сервісу, який зв’яжеться з Вами стосовно можливості вирішення питання.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися