1.5 місяці та 20 днів відповідно чекаю закриття кредитуного рахунку та обіцяного дзвінка від Райффайзен Банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 6
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 16 лютого 2023, 15:09
- #
Звернення передано успішно до менеджера з питань клієнтського сервісу, для аналізу. З Вами надалі зв’яжеться наш фахівець. Дякуємо за розуміння.
- +
- 0
- Сергій Нестеренко
- 16 лютого 2023, 22:38
- #
Як завжди? Не пройдьот і полгода?
- +
- 0
- natashaGra
- 17 лютого 2023, 10:48
- #
Как и всегда, а когда ответит менеджер и ответит ли?
Типичная ситуация. видимо проценты не рассчитала. Тело вы погасили ну вот проценты…
При закрытии счета либо погашения кредита… надо всегда 1 дня 1 го месяца опять обращаться в отделении и уточнят что со счетом…
По поводу закрытыя счета до 90 дней он может закрыватся… в таком случае открывается дебетовая карта обычная и через приложения смотриться что происходит с кредитным…
При закрытии счета либо погашения кредита… надо всегда 1 дня 1 го месяца опять обращаться в отделении и уточнят что со счетом…
По поводу закрытыя счета до 90 дней он может закрыватся… в таком случае открывается дебетовая карта обычная и через приложения смотриться что происходит с кредитным…
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 23 лютого 2023, 15:01
- #
- Корисний коментар
Доброго дня.
Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
- +
- 0
- responsible
- 23 лютого 2023, 22:31
- #
Підтверджую, що банк виправив ситуацію, цілком вирішивши мою проблему.
Приємно здивований швидкістю реагування на мій запит на minfin.com.ua та якістю взаємодії із новим відповідальним менеджером банку.
Вважаю, що Райффайзен Банк повністю реабілітувався.
Ґречно дякую, Ірино! :)
Приємно здивований швидкістю реагування на мій запит на minfin.com.ua та якістю взаємодії із новим відповідальним менеджером банку.
Вважаю, що Райффайзен Банк повністю реабілітувався.
Ґречно дякую, Ірино! :)
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Під час моїх дзвінків із запитами та скаргою оператори банку перепрошують, фіксують звернення, обіцяють дзвінок менеджера й просять чекати.
Сьогодні 16 лютого 2023 р.:
— минуло 1.5 місяці від мого закриття рахунків;
— кредитний рахунок банком не закритий;
— минуло 20 днів, як я чекаю обіцяного дзвінка від банку;
— інформація банком в Українське Бюро Кредитних Історій не надіслана;
— зворотній зв’язок у будь-якій формі відсутній — банк ігнорує мої запити та скаргу.
Дуже прикро, що Райффайзен Банк не турбується про свою репутацію. Чи можливо я помиляюсь й тут трапилася на системна, а помилка персоналу, на яку банк відреагує?
Існує прислів'я: «Обіцяного три роки чекають, а на четвертий відмовляють».
Сподіваюсь, що це прислів'я не про мій випадок й проблема буде вирішена цивілізовано та полюбовно.
Нам щиро прикро, що у Вас виникла така ситуація. Ми хотіли б розібратись у цьому та вирішити питання.
Просимо, будь ласка, уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону). Будемо дуже вдячні.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Щойно отримали від менеджера інформацію щодо того, що запит з Вашого питання успішно вирішено. Дякуємо Вам за звернення!
З повагою та турботою,
@RaifHelp