Несумісність інформації від оператора з роботою у відділені
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
Я не є клієнтом Вашого банку, просто було зручно звернутись до відділення, яке поруч. Зараз вже зрозуміло, що треба замовляти євро, бо без них я не можу отримати гривні. просто я заздалегідь дзвонив і оператор казала інше, що замовляти нічого не треба, можно одразу отримати гривні. якось треба інформацію перевіряти операторам.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Для отримання переказу в касі — кошти необхідно замовити завчасно.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp