Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відгуки про Райффайзен Банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Nataly1711 14 грудня 2022, 18:40
Доброго дня!
28.11.22 року на моє ім'я був відправлений переказ в сумі 6000 доларів.
Банк-відправник, як з’ясувалось, допустив помилку в імені. Переказ висів на нерозяснених.
Я звернулася до банку-відправника з цим питанням.
01.12.2022 року банк-відправник вислав уточнення щодо переказу.
Я в чаті надала цю інформацію у вигляді фото з уточненням від банку-відправника. Сьогодні 14.12.22 переказ так і не зарахований на мій рахунок.
В чаті та на гарячій лінії питання вирішити неможливе. Просто ніхто нічого не знає.
Дуже сумно, що банк з такою репутацією, не виконує своїх зобовязать перед клієнтами.
На мою вимогу надати адресу для оформлення скарги, мені відповили що це неможливо.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 грудня 2022, 18:49
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 16 грудня 2022, 13:28
Доброго дня!
Питання було вирішено у приватних повідомленнях.
Дякуємо за терпіння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
utqpth 13 грудня 2022, 17:39
Обмеження послуг всупереч Закону України Про правовий режим воєнного стану, відверта демонстрація повного нерозуміння процедур і термінів.
Після 15 років користування послугами банку прикро і глибоко розчарований.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 грудня 2022, 17:42
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або ЄДРПОУ компанії) та яким саме чином Ви звертались до Банку (телефонним дзвінком, у чаті або у відділенні?

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
lana0210 12 грудня 2022, 18:22
Здравствуйте. пользуюсь Райфом уже довольно давно (лет 5), меня многое возмущало в этом банке, но все было решаемо. А сейчас они перешли все границы. у меня открыт счет и выданы дебетовые карты + я оформила еще и виртуальные. И вот пользуюсь своими деньгами как мне удобно (делаю покупки в интернете) и тут мне приходит письмо о том, что я должна им дать какие то документы подтверждения денег которые я перевожу на свой счет в банке и подтвердить документами на что я трачу свои деньги. Честно, меня это письмо повергло в шок, это с каких делов я должна перед ними отсчитываться, тем более куда я трачу деньги они прекрасно видят, я делаю покупки в интернет магазине. В общем написала я им письмо о том, попросила мне конкретно разъяснить в чем я не права и что мне нужно сделать что-бы от меня отстали. в ответ я получила такое же шаблонное письмо…После проходит еще 2 дня и мне блокируют счет с моими деньгами, причем блокируют в момент когда я ложу на него деньги…это как вообще назвать? я пишу снова письмо, на что они мне говорят, что мне нужно лично прийти закрыть счет и предоставить счет куда отправить деньги, но разблокировать счет не хотят. По моему банк просто обнаглел до ужаса, в момент войны решил заблочить и денежки себе подгребсти, ведь знает что сейчас не так то и легко попасть в банк. На контакт они не идут и отвечают шаблонными фразами. У меня несколько дебетовых карт в разных банках, но такого безобразия я нигде и никогда не видела. Однозначно не рекомендую, горите в аду с моими деньгами
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 грудня 2022, 18:25
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер телефону, до якого прив'язано рахунок. Дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
43064855 11 грудня 2022, 17:50
Без проблем і легко в додатку можна купити валюту з розміщенням на депозит. Отримати в касі не має проблем але бажано передзвонити й запитати чи є в наявності, якщо не має то замовити на наступний день.
Булоб добре щоб ще зробили можливість купляти ОВДП чи акції подібно як в додатку «sense» чи «mono invest», й вихід на українську біржу простим людям, допомогти і нашому бізнесу й собі. Тепер це довгий процес і ліміти від 200 000грн та комісія не мала.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 грудня 2022, 18:07
Доброго дня!
Наразі отримати кошти з депозитного рахунку Ви можете без комісії у валюті у касі нашого Банку за попереднім замовленням. Замовити можливо за зверненням до Інформаційного центру за номером: 0-800-500-500 або створити запит у Чаті додатку «Райффайзен Онлайн».
Купівля військових облігацій доступна дистанційно за зверненням до преміум менеджера або ж у відділенні.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Тетяна Оленіч 11 грудня 2022, 10:12
25.11.22р., я звернулася на гарячу лінію Райффайзен банку з проблемою, що при знятті готівки на АЗС WOG в сумі 5027грн., на терміналі вибило:«немає зв’язку з банком"., відповідно транзакція була неуспішна.Приїхавши додому в додатку Райффайзен Онлайн побачила, що кошти зняті, але відповідно, я їх не отримувала!!!
Оператор Райффайзен банку зафіксував звернення: Shanovnyi Kliient vashu zaiavu na spirnu tranzaktsiiu zareestrovano #447501. Raiffeisen Bank, повідомивши про те, що на протязі 3−10 банківських днів кошти повернуться на мій рахунок, працівник банку зі мною зв’яжеться і хвилюватися немає причини.В цей же день я залишила звернення на гарячій лінії АЗС WOG .І почала чекати зворотній зв’язок з банком.
І ось вже 11.12.22р., пройшло 10 БАНКІВСЬКИХ днів, як мене все «годують обіцянками»!!! При цьому,інша сторона, повідомила, що їх бухгалтерія направила лист до банку на повернення коштів, ще 29.11.22р.
З Райффайзен банку до мене жодного разу не зателефонували ні спеціаліст, ні менеджер, а ні будь хто інший, весь час зв’язуюсь тільки Я, а оператори говорять різні версії, щодо мого звернення.
На сьогоднішній день оператор повідомив, що розгляд звернення відтягується до 15.01.2023р., причину не назвав!!! В додатку Райффайзен Онлайн, в чаті теж ігнорують мої запитання, зокрема, щодо оформлення скарги чи чарджбек!
Після 15.01.23.мені щось нове скажуть?!
Жахливе відношення до клієнтів!!!
Буду писати скаргу в НБУ.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 грудня 2022, 10:16
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою та дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому вже проводимо аналіз та менеджер з обслуговування клієнтів, котрий взяв її під свій контроль – з’єднається з Вами в месенджері, який на фінансовому номері (якщо на іншому – просимо написати нам в особисті, будь ласка), дякуємо.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
SergeyYurkov 10 грудня 2022, 17:35
Доброго дня. Необхідно було відкрити картку для кількох операцій. У відділені при оформленні сказав що не буду користуватися постійно карткою, тому попросив щоб не було абонплати. Все добре мені відкрили картку, але яке було погане враження про банк коли через певний час зайшов в їх додаток та побачив що мені нараховують плату за користування карткою. Подзвонив на гарячу лінію так мені відкрили картку з абонплатою, але в них є картки без абонплати. Тому перевіряйте при оформленні картки Ваші умови
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 грудня 2022, 17:45
Доброго дня! Дуже прикро, що у Вас склалось про наш Банк таке враженняд Для детального аналізу ситуації просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код або номер телефону, що прив'язано до рахунку.
З повагою та турботою, @Raifhelp
Проблема вирішена
universe 9 грудня 2022, 14:17
Сьогодні отримала два єврових депозита у касі відділення. На превеликий жаль я не помітила, що касирка вирішила не видавати смішні відсотки у сумі 0.02 євро, а залишила їх на рахунку. Вже вдома я намагалася через чат закрити рахунок, де спочатку співрозмовниця Леся так само вирішила за мене, що закривати не потрібно нічого, бо я можу відкрити ще депозит, і обслуговування рахунку безоплатне, і хотіла закрити розмову. В свою чергу я дуже добре памʼятаю, що обслуговування рахунку в євро платне. Нарешті вдалося таки отримати від Лесі відповідь, що у чаті закривається рахунок без залишку, і треба знов повертатися у відділення.
Чому касир не видала ті нещасні 0.02 євро відразу у грн копійками? Днями саме так зробили у касі А-банку без прохань та нагадувань. А тут… Немає слів. Чи це навмисно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 грудня 2022, 14:20
Доброго дня!
Нам прикро, що Ви отримали негативне враження.
Ми хотіли б проаналізувати дану ситуацію, а тому написали Вам у приватні повідомлення для отримання необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
AleksandraUa 7 грудня 2022, 10:45
Доброго дня!
На мою картку відправила кошти дивна особа Коліадко Т. і потім вирішила поздвонти у свій банк і повернути їх, а потім мені для повернення своїх 77 грн, 11 коп.
Після чого я їй повернула їх з іншої картки. (це особисто моя інфомація-не від банку)
Далі 1 числа в мене заблокова картка Райфазену. Дзвоню на гарячу лінію через декілька днів, мені кажуть: «…ШАХРАЙСЬКІ ДІЇ І ВСЕ В ТАКОМ ЗМІСТІ» Добре-я чекаю на розбирательство.
Дзвоню 5 чи 6 числа і питаю чи вже щось відомо, на що мені відповідають-передамо у відділ до спеціаліста, від зв’яжеться.
Вибачте, але про ніяки строки розбирательства ви не можете відповісти, інформацію отримати не можливо, дуже шкода, що працівники ніяк не допомагають клієнтові (мені).
На картку не поступають кошти…також не можна зняти нічого. Я як клієнт вирішила піти також як ФОП з розрахунковим рахунком до іншого банку, навіщо потрібен банк, який 6 днів тягне, нічого не пояснює, кошти що надходили після блокіровки не зараховані.
Вважаю таку роботу недоцільною та відстающу від інших банків.
Для співпраці не рекомендую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 грудня 2022, 10:48
Доброго дня!
Нам дуже прикро, що склалась така неприємна ситуація. Ми хотіли б проаналізувати її та надати Вам відповідь згідно результатів дослідження обставин блокування рахунку.
Для цього написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Natalis88 5 грудня 2022, 21:27
Доброго дня. Знаходжусь на окупованій території. У лютому, незважаючи на присутність ворожих військ і місті, можно було записатися в чергу та отримати гроші. Чергу чекали декілька днів…
Щоб отримати 2 тис (ліміт) ходили від 3 до 7 днів, стоячи весь день у великих чергах.

Потім банк взагалі закрився, при тому, що Приват та А-Банк працювали.
Підприємство, де отримую кошти, не працює. Зарплатм немає. Але на картці була сума коштів.

Через 4−5 міс., заходу в особистий кабінет… І бачу, що банк списує по 30 грн за відсутность руху по картці.
А як мені Аваль забезпечить рух?

Картка матері взагалі була заблокована.
І там теж списання.
У мене та у мами — відкриті депозити… Наші кошти на рахунку у банку.
Зарплата, яку не знімали — теж у банку.
При цьому Аваль списує за обслуговування…

Була проблема зі відходом, писала на потшу, що на сайті. Лист на 2 адресмюи від 1 грудня. Відповіді немає.
Писала у скайп.
Писала у вайбер бот.

Подзвонитм неможливо, оскільки в окупації немає української мережі.

Ніколм не пораджу цей банк знайомим. Облиралово. Звісно, знімимо і депозит.
Не можу довіряти кошти тим, хто ігнорує клієнтів.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 грудня 2022, 8:49
Доброго дня! Перш за все, дякуємо за очікування відповіді.
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою. Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується у разі, якщо по ньому не було руху більше, ніж 6 місяців.
Зі скайпу, на жаль, можна лише здійснити дзвінок, чат працює в додатку Райффайзен Онлайн.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому написали Вам в особистих повідомленнях для уточнення даних. Дякуємо

З повагою та турботою,
@RaifHelp
работаю с Авалем более 10 лет и за все это время ни разу не было нареканий на сервис и услуги банка. Занимаюсь туризмом и постоянно делаю платежи как по Украине так и зарабуе, так же чато путешествую и сопровождаю группы туристов, расчитываюсь только картой аваль, сталкиваюсь иногда с тем, что прокатные конторы, некоторые агентства по продаже авиа и другие, имея данные моей карты, снимают дополнительно суммы под предлогом «штрафа» или еще каких то непонятных платежей — и всегда аваль отвоёвывает суммы когда к ним обращаюсь — всегда! спорные транзакции доводят до конца! с платежами все понятно, с % тоже никаких проблем! во всех странах мира — без проблем, службы гарячей линии решают мои вопросы при обращении! За все время работы банк доказал свою надежность где бы вы не были и что бы вы не приобретали! (я не являюсь работником банка! просто делюсь своим опытом), ах да, немаловажно — сейчас, в тяжелый момент банк не напрягает по кредиту вообще! это очень значимо и с понятием! спасибо руководству и работникам банка! так держать!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 грудня 2022, 8:36
Доброго дня! Вдячні за приємні слова та позитивний відгук, щодо роботи наших співробітників та функціоналу. Ви надихаєте працювати ще більше і краще.
Дякуємо, що Ви з нами.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
IYY 5 грудня 2022, 16:25
Мерчант повідомив про те що не отримав гроші, надіславши мені офіційного листа, з яким я звернувся до банку щоб подати скаргу-претензію до платіжної системи.

Нажаль банк вирішив не боротися за інтереси свого клієнта і просто надіслав повідомлення:

Bank proanalizuvav Vashu spirnu transaktsiju #4446**. Povidomlyaemo, scho, na zhal, nemae pidstav dlya povernennia koshtiv
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 грудня 2022, 16:28
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо написати нам в особистих повідомленнях Ваші дані: ідентифікаційний код або номер заяви на спірну транзакцію. Дякуємо

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Qqqqewww 1 грудня 2022, 22:36
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Артилерійська, 19-А
Отримую заробітню плату на карту райфу. Два роки користуюсь додатком — не такий функціональний як у моно, але в принципі норм. Перекази не літають, але протягом декількох годин гроші доходять куди треба. Я власне про інше. Влітку закинув 500$ на депоз по цікавому курсу через валютообмін. Три місяці минули як один день і гроші впали на поточний рахунок. Заїхав у найближче відділення там де оформлював зп карту — зачинено. В інше — також зачинено. Заліз в додаток — працює тільки одне в Миколаєві …
Ну ок. Працюють 9−16. Приїхав 29.11 в 12.50. дівчина менеджер сказала що мені в касу — але там обід з 13 до 14. Засада. В додатку ні слова про обід. Фідбек в додатку — ми врахуємо ваші побажання. Але. Суму треба замовляти за два дні бо то валюта. Байдуже що то 500$. Ок. Замовив. Призначили сьогодні
01.12 на 12.00. приїхав. Черга чоловік 10. Ну ок. Чекаю. Дзвінки по роботі, месенджери, спілкування з дівчатами підтримки райфу в додатку… Врешті, півтори години очікування і вуаля — мета досягнута. Жодних питань до касира. Питання до керівництва — нахіба вам платять таку ЗП, якщо ви не можете організувати процес. Один касир і на фізиків і юрики без черги — то нонсенс. Ну і власне побажання в додатку я залишив: в Укрпошті і те швидше.
Висновок: додаток — так, відвідування відділень — ні.
Сподіваюсь, ви виправитесь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 грудня 2022, 8:56
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.

Нам прикро, що ми не змогли задовільнити потреби обслуговування повною мірою.
Дійсно вся сума йде під замовлення під час воєнного стану країни, замовити можливо або в чаті додатку або в Інформаційному центрі 0800 500 500.
Розуміємо, що було б зручніше за візитом відразу отримати готівку, прикладаємо зусиль, щоб обслуговування було легким та менш тривалим. Вам в свою чергу дякуємо за відгук та побажання. Будемо працювати на краще та сподіваємось, що в майбутньому зможемо змінити Вашу думку.
Для зручності пропонуємо переглядати актуальний графік роботи на сайті Банку, де вказаний графік роботи відділення з перервою ( https://raiffeisen.ua/viddilennya#218537).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
pvd2022 1 грудня 2022, 14:48
Чому ваш банк не дозволяє робити депозити з валютної карти в європейські покерні руми?
Онлайн підтримка банку посилається на постанову НБУ № 18. Хоча в тексті даної постанови з усіма доповненнями на даний момент (а саме постанова НБУ № 58 і постанова НБУ № 78) чітко вказано, що єдине обмеження на «quasi cash» операції з валютної картки — це 100 тис грн в еквіваленті.
З валютної карти державного ПриватБанку такі депозити проходять без ніяких обмежень.Чи це тільки на ваш банк накладені такі обмеження?
Дякую за відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 грудня 2022, 14:51
Доброго дня!
На виконання вимог НБУ щодо встановлення ліміту на операції переказу коштів, в т.ч. зарахування на користь PayPall, Revolut тощо Банком здійснюються технічні налаштування.
На цей час тимчасово операції недоступні.
Виведення коштів із деяких рахунків (PayPall, Revolut, Skrill тощо) на картку Райфу можливе в разі, якщо інформація щодо даної операції передається до Банку як переказ з картки на картку.
За іншими типами операцій платежі не будуть успішними.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Oksana Shelest 22 листопада 2022, 9:44
Почему нельзя как все нормальные современные банки перейти на систему IFOBS? С он-лайн версией постоянные проблемы, то зайти невозможно, то платежи висят. Выгрузка/загрузка документов в 1С вообще печально все. Любой вопрос решается только через горячую линию, прямого телефона и сотрудника, обслуживающего счет, нет. Со многими банками работала — этот самый неудобный.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 9:46
Доброго дня!
Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б аналізувати ситуацію та надати відповідь, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані ( код ЄДРПОУ та номер телефону, з якого звертались до Інформаційного центру).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
client7 22 листопада 2022, 7:00
Вперше зіткнулися з таким обслуговуванням ще на початку листопаду, банк почав вибірково блокувати платіжні доручення які ще пару днів тому проводив без проблем. Спочатку блокувалися платежі коли переводив чистий дохід з рахунку фоп на особисту картку, потім перестали проводити оплату оренди, а через пару днів взагалі всі платежі блокувалися. Останньою краплею стало, коли уже Аваль навіть блокує переведення коштів на інший розрахунковий рахунок в інший банк.
Не передбачено умовою Постанови оплати документів з даним призначенням, це таку причину блокування банк вказав, коли я хотів перевести кошти на інший розрахунковий рахунок. Зверталися спочатку у відділення, там сказали що телефонуйте на гарячу лінію, бо у відділення менеджера нічим не можуть допомогти. Телефонували на гарячу лінію, також без результатно, платежі як блокували так і блокують. До Авалю з такими проблемами стикалися з банками в яких були фінансові проблеми і потім вводилася тимчасова адміністрація. Можливо і Аваль на даному етапі має якісь фінансові проблеми, не все гаразд з ліквідністю…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 листопада 2022, 8:54
Доброго дня! Перш за все, дякуємо за очікування.

Дуже прикро, що ми не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код та номер телефону, з якого звертались до Інформаційного центру).

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ostapova99 19 листопада 2022, 2:07
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Науки, 149
Столкнулась с проблемой получить свои деньги, на операцию матери через 4 дня, потому что банк решил заблокировать мои счета и сказал в момент когда я обратилась за помощью на горячую линию что больше я не могу быть ихним клиентом.Вот вчера утром у меня украли телефон, в магазине вечером я только смогла взять телефон вставив сим карты мне начали поступать сообщения что мой номер был сменен и ещё что-то.Я начала звонить на горячую линию Райффайзен банка и просить заблокировать мои счета, так как там деньги на операцию, на вопрос что мне делать мне сказали подойти в отделение снять деньги на кассе, я сегодня пришла в отделение деньги мне не вернули сразу я написала какие то заявления, на возврат и мне сказали ждать 10 дней, пока всё проверят!!! я не знаю что мне делать я вечером звоню на горячую линию, мне говорят что денег нет на счету по нулям и счёт закрыть как это всё понимать??? что мне делать, я мать двоих детей временно не работаю у матери операция во вторник что мне делать? я же не виновата что у меня украли телефон, как мне вернуть мои деньги
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 листопада 2022, 9:09
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили Ваш запит на аналіз до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме запитпід свій індивідуальний контроль та надасть Вам відповідь. Для детального аналізу менеджеру потрібен час, тому він може зв'язатись з Вами протягом кількох днів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вікторія Ліпатова 18 листопада 2022, 20:59
Звертаюся до Вас, як посадова особа державної установи (ЄДПОУ 43225430), яка є клиєнтом з вересня 2019 року. Сьогодні, 18.11.2022, банком виконано платіжна відомість від 17.11.2022 № 128 на зарахування заробітної плати на суму 9723,40грн., при тому, що відомість від 14.11.2022 № 127 на суму 14200,00 грн. не виконано, і як наслідок, працівники моєї установи залишилися без авансу! Порушена хронологія виконання відомостей! Тобто, виконується ведомість з меншою сумою і з пізнішою датою, ніж та, яка була раніше подана на реєстрацію та має більшу суму. Як, пояснила менеджерка банку, система проводить суму на яку достатньо зараховано коштів! В мене питання: якщо казначейством до банку зарахована сума, що відповідає сумі відомості (№ 127), яка раніше подана до банку (14.11.2022 в сумі 14200, 00грн.) навіщо банк виконує відомість, яка подана з пізнішою датою та номером (№ 128 17.11.2022) та з інщою сумою (9723,40грн.)??? І коли мені менеджерка банку (я телефонувала на лінію підтримки клієтів) намагається переконати мене (а я працюю головним бухгалтером) в тому, що банком проводиться виконання платежів на суму, на яку достатньо коштів (які є на рахунку), це просто обурює, так як і так зрозуміло, що банк не може провести платежі більше ніж є коштів на рахунку клієнта! таким чином, Ваш банк знімає з себе відповідальність за порушення порядку, термінів проведення платежів! Аналогічна ситуціація вже траплялася декілька раз. Дуже шкода, що банк так працює і створює проблему фінансовим працівникам установ та працівникам цих утсанов (отримують кошти із запізненням, через декілька днів, коли буде достатньо на рахунку коштів), які в ньому обслуговуються! Обурює ще і те, що менеджерка таку проблему списує на роботу банковської систему, яка працює автоматично, и потрібно виставляти в програмном забезпеченні «Клієнт-банк» таку функцію як «пріорітетність». В мене питання: навіщо виставляти пріоритетність, якщо є реєстрація відомостей з номером та датою, чим і визначена черга проведення платежів. Тобто, банк, сам на свій розсуд, вирішує які проводити платежі! Дуже не задоволена цією системою, так як банк не робить висновків та не попращує роботу з клієнтами. Гадаю, ми покинемо цей банк та будемо обслуговуватися в іншому, де більш прозорі умови обслуговування та беруться вирішувати нагальні проблеми в найкоротші терміни.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 листопада 2022, 9:01
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили Ваш запит на аналіз до менеджера з питань клієнтського сервісу, який візьме питання під свій індивідуальний контроль та надасть Вам відповідь. Для детального аналізу менеджеру потрібен час, тому він може зв'язатись з Вами протягом кількох днів.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Не видають кошти клієнтам інших банків.Банкомат просто не видає кошти.Менеджери спілкуються зі зневагою і насмішкою над клієнтами.Поверніть мені мої кошти.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 листопада 2022, 9:00
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Хочемо зауважити, що в банкоматах нашого Банку зняття готівки можливо з карти будь-якого Банку, при наявності в банкоматі готівки. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому направили з Вашого питання запит на розгляд до відповідного підрозділу, та надамо Вам відповідь, як тільки отримаємо результати розгляду.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
EkaterinaD 17 листопада 2022, 22:42
Добрый день! Наше предприятие много лет является клиентом Вашего банка. В связи с боевыми действиями долгое время не работали (около 7 месяцев), вынуждены были переехать в другой город. Там обратились в местное отделение, для того чтобы получить доступ к клиентбанку (нам его закрыли). У нас потребовали уставные документы, а также анкету и структуру собственности (у нас два учредителя- физлица и два учредителя-юрлица). Все это мы предоставили. Нас попросили более подробно расшифровать юрлиц, а именно паспортные данные и ИНН их основателей, т. е.бенефициаров. Такой информации у нас нет, также она не указана ни в одном из учредительных документов. Найти этих людей не представляется возможным. Начать работать мы не можем, не можем получить доступ к своему расчетному счету. Как нам быть? Буду благодарна за быстрый ответ. С уважением, Екатерина.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 листопада 2022, 9:00
Доброго дня. Перш за все дякуємо за очікування відповіді.
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
В З 17 листопада 2022, 18:46
За 7 днів до закінчення валютного вкладу звернувся в чат для замовлення валюти але мені повідомили що проблем нема і готівка замовляеться за 2 дні. Замовив готівку через чат за 2 дні до закінчення депо, мене запевнили що суму отримаю в день закінчення, однак зразу мені зателефонували з відділення та повідомили що замовлення з головного банку отрилали, но у відділенні сума відсутня. У день отримання уточнюю через чат можливість отримання, мене запевнюють сума є в наявності і можу іхати для отримання. Потім для уточнення зв язуються з відділенням і пишуть що з відділення мені зателефонують. а грошей так і нема, так як готівкою відділення не підкріпили. На наступний день підтримка повідомляє що я можу валюту отримати, але узнав про відсутнісать у відділенні готівки підтримка запропонувала обміняти цю валюту в додатку (курс 36,45) так як в звязку з ситуацією в крайні у відділення по декілька місяців не надходить валюта (в це відділення інкасація ізде, просто дирекція не підкріплює валютою причини тут дві або Киів на дає безготівкову валюту для купівлі готівки аба Дирекція не хоче збільшувати своі витрати на комісію за купівлю готівки) а при повторному зверненні повідомили що зараз нестабільна ситуация і гроші можливо отримати тільки в порядку живоі черги.
Ніколи не міг і подумати про ситуацию що такий системний банк не може видати 1300 долл, самі більші проблеми на мою думку могли бути тільки у Моно із-зі відсутності відділень, але у нас Моно (через А-банк) Аккорд, Альфа видають новенькими купюрами і цим тільки збільшують депозитний портфель, а не навпаки як Райфайзен.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 листопада 2022, 18:54
Доброго дня! Ми отримали Ваше попереднє звернення у соціальних мережах та аналізємо його.
За формуванням результату — обов'язково проінформуємо Вас додатково.
Повторно приносимо вибачення за створені незручності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
В З 22 листопада 2022, 20:55
Получил сегодня через заказ в Центральном отделении

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.56
USD 40.9 41.31
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.56
USD 40.9 41.31
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝