×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Райффайзен Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.6 | 43.55 |
USD | 41.1 | 41.58 |
Всі курси банку |
К сведению тех у кого кредит в банке.
Форс-мажор не звільняє від обов’язку погашати кредит, а лише відтерміновує обов’язок погашення кредиту до закінчення дії форс-мажору (воєнного стану).
На період воєнного стану відтерміновуються виплати по тілу кредитів та відсотки.У цей час не будуть застосовуватись будь-які штрафні санкції за невиконання або неповне виконання діючих кредитних договорів.
Дякуємо за очікування на відповідь. Перш за все, Банк піклується про кожного клієнта, та намагається створити комфортні умови погашення кредитів у випадку скрутного становища.
Здійснити прощення боргу, на жаль, неможливо, проте є можливість спробувати подати заявку на кредитні канікули. Банк розгляне можливість полегшення умов по сплаті Вашого кредиту та повідомить Вас про своє рішення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (11)
Не видача готівки банкоматом
Нам шкода, що ситуація з неуспішним зняттям в банкоматі Райфу могла вплинути на Ваші плани.
Дійсно, інколи техніка може виходити з ладу та нести за собою наслідки, проте, ми працюємо над стабільністю працездатності наших банкоматів і обов'язково передамо запит на перевірку, щоб мінімізувати такі прикрі випадки.
Радимо звернутись до Вашого банку обслуговування для фіксації заявки на спірну транзакцію, щодо розгляду суми на оскарження. Він в свою чергу звертається до нас із запитом.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Вклад в дол. США
У меня в договоре нет пункта, что я должен с кем-то и о чём то договариваться. У меня стоит чёткая дата получения, а значит банк должен их резервировать для получения клиентом. Все банки резервируют, а здесь на удачу или какие то договорняки надо на месте в отделении…((
Это банк с иностр. инвестициями или колхозная спилка???
Наразі, послуга замовлення готівки доступна для відділень «зеленої зони». Якщо відділення, до якого Ви планували звернутись, знаходиться не в зеленій зоні, Ви можете звернутись до відділення Банку у робочий день та зняти кошти у доступній сумі на дату звернення, або домовитись з менеджером відділення особисто щодо зняття.
Та, незалежно від того, отримаєте кошти готівкою Ви одразу чи пізніше, вони будуть зберігатись на поточному рахунку «для виплат», що прив'язано до депозиту, протягом необмеженого терміну без комісії, як це і передбачає договір.
Розуміємо, що це може спричинити незручності та приносимо вибачення за це, однак у цей непростий час ми продовжуємо роботу, забезпечуємо обслуговування рахунку, надійне зберігання коштів.
Ви можете також обміняти валюту на гривні у «Райф Онлайн» у зручний момент.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
Платіж за реквізитами 06.02.2023, 18:09
Побачив це через одну хвилину після формування платежу в додатку.
Одразу перредзвонив на горячу лінію.
Платіж ще був в статусі «в обробці»…
Але мені змогли допогти «поставити в стоп» цей платіж.
Зараз Банк скаже, що Вони не можуть нічого зробити, але в інших Банках такі платежі ще можливо «зупинити».
Прохання до Банку — внести таку можливість.
Номер транзакції 188976501
Дата виконання 06.02.2023, 18:15
Платник VISA •••• 6426 (Visa Infinite)
Та хочемо зауважити, що платіж, що знаходиться у статусі «В обробці» — вже є успішним, та кошти знаходяться в процесі перерахування до отримувача, і відкликати цей платіж ми не можемо. Та в такому випадку, повернення коштів можливе лише зворотнім переказом від отримувача.
Дякуємо за Вашу пропозицію щодо покращення функціоналу системи, врахуємо її в подальших оновленнях.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Возврат средств при двойном списании
Дякуємо Вам за відвертий зворотній зв'язок. Ми запевняємо Вас, що Банк не виконує сумнівних операцій та не затримує повернення коштів.
Ваше звернення було передано у роботу менеджера з обслуговування клієнтів для можливосіт детального аналізу ситуації у індивідуальному порядку.
Питання буде вирішено найближчим часом та менеджер зв'яжеться із Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Варта зазначити, що попередньо, менеджер Вас проінформував, щодо термінів зарахування коштів на рахунок та він ще не сплинув.
У разі виникнення додаткових питань — просимо звернутись до Чату у «Райф Онлайн»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Нежелание нормальной работы отделения
Дуже прикро, що Ваше досвід відвідування відділення нашого банку виявився негативним.
У нашому банку працюють компетентні фахівці, та при виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження, адже саме вони допомагають нам покращити обслуговування.
Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Ваші гроші в ненадійних руках.
Дякуємо Вам за тривале очікування відповіді.
Ми робимо все можливе для безпечного зберігання вкладів наших клієнтів.
Додаток від Банку «Райффайзен Онлайн» захищений мірами системи безпеки та отримати доступ до особового кабінету може особа, якщо дані для авторизації були їй повідомленні, зокрема, можливо, і код підтвердження.
Дійсно, навіть за таких прикрих ситуацій, коли наші клієнти зустрічаються із шахрайством, ми готові розглянути можливість оскарження операцій у індивідуальному режимі за зверненням до Інформаційного центру за номером:0-800-500-500 або за запитом у Чаті додатку «Райффайзен Онлайн».
Якщо за складеним запитом на оскарження було сформовано відмову — Ви можете отримати від Банку лист-пояснення за вказаними трохи вище каналами комунікацій.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Нераджу звязуватись з цим банком
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта. Працівники банку не розголошують персональні дані клієнтів третім особам, та Ваші дані надійно захищені.
Внесення обов'язкового платежу контролюється автоматичною системою, і у випадку, якщо Ви платіж внесли в повному обсязі самостійно, а не шляхом автоматичного списання — для зняття резервації коштів Ви можете звернутись до чату системи Райф Онлайн.
Ми цінуємо думку кожного нашого клієнта, у тому числі й критичні зауваження. Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (6)
без повідомлення змінили умови обслуговування картки
Нам прикро, що склалась така ситуація. Ми зробимо все можливе для того, щоб її вирішити та виправити Ваше враження.
Написали Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Некоректна та довга робота банку
В мене є розрахунковий рахунок ФОП. Я прийшла у відділення банку щоб прикріпити картку до цього рахунку. Після чого, мені телефонує менеджер з банку, та каже: рахунок заблокований, прийдіть розірвати договір та надайте інший рахунок для виведення коштів куди відправити.
Я приходжу до банку, менеджер каже давайте подамо запит, чого заблокували.Добре, відправили запит і вже більше 10 днів відповіді немає. Повторююсь більше 10 днів!
Я дзвоню перший раз на гарячу лінію посеред тижня-мені кажуть в Вас все добре, рахунок не заблокований. Ну добре, може тихнічна помилка.
Сьогодні повинна була зайти оплата на рахунок це з кінця тої неділі-немає. Знову дзвоню на гарячу лінію, кажуть все добре, платіжка не поступала взагалі, скоріш це проблема зі сторони тієї платіжної системи, з якої відправлялися кошти, але ми перетелефонуємо ще у саме відділеня.
Після дзвінку до відделеня наступна інформація: дівчина з гарячої лінії та каже, так дійсно у відділення прийшло таке повідомленя про блокування, чекайте відповіді. Я питаю так рахунок заблокований чи ні, відповідь: ми не бачимо, що він заблокований, але у відділеня дійсно прийшло таке повідомлення, чекайте. Я кажу, що чекаю все досить довго, скільки ще потрібно-мені відпровідає дівчина, що це залежить від іншого відділу банку, тому вона не знає.
Я вибачаюсь, але що коїться? Я можу отримати відповіді якісь конкретні? 10 днів невиясненої ситуації для ФОП-це дуже довго.
У результаті спілкування з фахівцями банку отримала такі відповіді: рахунок не заблокований, кошти списати можна, але у відділені потрібно розірвати договір без причини, але користуватися Ви можете рахунком, но краще не корисуйтеся…що??? як це розуміти…
Пишу сюди аби тільки пришвидшити цей процес, бо іншого виходу не бачу нажаль.
P. S. Який я роблю висновок:
1. Гаряча лінія та відділ банку-різні структури, є питання- і йти треба і дзвонити, може тоді буде хочаб частка інформації.
2. Дуже довгі відповіді від самого банку
3. Відсутність генераторау відділені ускладнює роботу з банком
Дякуємо Вам за відвертий відгук, проте нам дуже прикро, що у Вас сформувалась негативна думка про нас.
Ми хотіли б проаналізувати ситуацію у індивідуальному порядку та розглянути варіанти вирішення ситуації, тому написати Вам у приватні повідомлення для запиту необхідних даних.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Райффайзен Банк — якщо ви себе позиціонуєте надійним банком, то забезпечте свої відділення генераторами.
Поруч маленькі магазинчики, перукарні працюють, а ваше відділення — ні. Це неповага до клієнтів і своїх же співробітників, Та зробіть хоч одне робоче місце робочим — бо І виглядає дико — коли І при такому відношенні зовсім ваш банк не викликає довіри. Це або безхазяйність, або жадність… —
Посилати в «чергове» відділення не треба (воно єдине на все місто). І їхати через пів міста не у кожної людини є час і можливість.
Проаналізуємо ситуацію та напишемо Вам додатково.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Розуміємо невдоволення з приводу неможливості отримати послуги.
Наразі ми, як і вся країна, перебуваємо у нетипових, непередбачених умовах. Наші відділення, так само як і житлові будинки поряд, певні періоди часу перебуваютьбез електрики. В цей час відділення працює лише у режимі консультацій.
Наразі м. Полтава забезпечено генератором відділення Банку за адресою: вул.Монастирська, 5а. Зазначене відділення готово надавати банківські послуги навіть за відсутності постачення електроенергії.
Ви можете завчасно призначити зустріч до відділення Банку за зверненням до Інформаційного центру за номером:0−800−500−500 або за запитом у Чаті додатку «Райф Онлайн»
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Жахливо!!! Катівня!
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності, проте хочемо пояснити чому так відбувається. Дійсно під час відкриття рахунку необхідно надати документи, а саме: 1. Паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію (оригінал) або ID-картка + довідка №13 щодо місця реєстрації або витяг з Єдиного державного демографічного реєстру. 2. Довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру платника податків (оригінал). Якщо Ви здійснюєте відкриття приватного рахунку, то у такому випадку необхідно надати документ, що визначає Ваш фінансовий стан.
У нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові її вирішити на користь клієнта, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону)
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Жахливе обслуговування
Нам вкрай прикро, що досвід обслуговування в Райфі призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас та залишили зворотній зв'язок. Ми завжди готові працювати над собою та дякуємо Вам за відвертість. Дуже хочемо розібратись у даній ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Викрадення коштів
Нам дуже прикро, що дана ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хочемо розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
Обманщики
Дякуємо за відвертий зворотній зв'язок. Розуміємо Ваші емоції, Дуже прикро, що в такий складний час для кожного з нас, та і для країни в цілому, люди обманним шляхом отримують кошти, покладаючись, на доброту інших. Додатково, щодо Ваших рахунків хочемо розібратися у ситуації, написали Вам у приватні повідомленні для уточнення ( ідентифікаційного коду, контактного номеру телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Шахрайство банка
Поповнював рахунок через банкомат і банкомат забрав мої гроши, після чого упав з ошибкою. Подзвонив в кол центр, залишив заявку, сказали назвати оріентовану сумму (точну сумму я не знав, бо не перелічивав пачку купюр яку хотів покласти), що по факту перелічать и зарахують то, що банкомат забрав, но по факту поклали мою «орінтовну» сумму, яка точно була меншою за ту що я клав по факту (сказали якщоб коштів було б менше чим названа «орінтована сумма» то зарахували би скільки треба).
Теперь в саппорті сказали, що нічого з цим вже не зробити, но передали мою справу кудись далі, сказали чекати, не знаю чого.
Ось так на рівном місці можно лишитися своїх грошей (остаточна сумма могла легко бути вищою на 5000) і ніхто ні за що не видповідає. Дуже прикро і сумно
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід, розуміємо як Ви розраховували на ці кошти, дійсно ситуація неприємна приносимо Вам вибачення за таку незручність. Заявку на оскарження суми було успішно зафіксовано,
Що стосується банкомату, інформацію було доповнено у коментарях до попереднього відгуку останні місяці в даному банкоматі виникало дуже мало подібних ситуацій, щодо поповнення. Такі ситуації часто пов’язані із якістю купюр, можливість потрапляння разом із купюрами сторонніх предметів та інше. Ми постійно контролюємо роботу всіх наших банкоматів у випадку подібних ситуацій надалі, які будуть зустрічатися часто, обладнання буде передано до ремонту.
Ми вдячні, за Ваш відгук і цінуємо час, який Ви відвели на його написання. Повторно приносимо вибачення за незручності, які були Вам доставлені під час поповнення карти. Дякуємо за розуміння.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (5)
поломанное оборудование
Я знаю, что банкоматы у них работают так себе и нежелательно засовывать больше 40 купюр за 1 раз, что я и делал, но не помогло. Зачем, спрашивается, вообще ставить оборудование которое не работает должным образом, что 3 года назад стоял поломанный банкомат на прием, что сейчас.
В итоге позвонил в саппорт — начали спрашивать сколько ложил денег, я этого не знаю (не считал сколько взял из пачки по 200 и 500), думал банкомат сам посчитает, ошибся. И остается ждать по словам оператора до 5 рабочих дней пока мои деньги посчитает инкасация и надеяться, что сумма будет та, которую забрал банкомат.
Лучше бы вообще не давали возможности ложить деньги чем так.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативний досвід, розуміємо як Ви розраховували на ці кошти, дійсно ситуація неприємна приносимо Вам вибачення за таку незручність. Заявку на оскарження суми було успішно зафіксовано, на даний момент просимо Вас не хвилюватися та очікувати на результат.
Що стосується банкомату, зафіксуємо обов'язково запит до Профільного підрозділу на рахунок перевірки працездатності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
НЕ РЕКОМЕНДУЮ БАНК!!!
Нам дуже прикро, що ситуація завдала Вам незручності і могла суттєво вплинути на Ваші плани. Ми хотіли б розібратись та допомогти у вирішенні цієї ситуації, а тому просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ЄДРПОУ чи ідентифікаційний код та номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Банк — спонстор агрессии
Учредителем как Украинсой, так и рашисткой дочек — Raiffeisen Bank International (Вена).
Райффайзен Банк Україна – український банк. У банку працюють люди з різних країн, і всі ми є патріотами України. Команда банку самовіддано працює в умовах воєнного часу, поділяючи з кожним українцем випробування, біль від втрат та гордість за країну. Ми є окремою юридичною особою, що діє у відповідності до українського законодавства та дотримується всіх встановлених вимог воєнного стану. Банк припинив відносини з тими клієнтами та грошима, що мають російське і білоруське походження.
Ми підтримуємо санкції проти країни-агресора, забезпечуємо критичну інфраструктуру.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
!!!Високі тарифи. Не має чату СП у месенджерах!!!
У всіх НООМАЛЬНИХ банках це складає 0−0,5%. Навіть напівкрахобор приват бере 0,5% при переказі на картку іншого банку. Поясніть, будь ласка, свою позицію?
Чи буде мені краще змінити Аваль на Моно чи А-Банк?
ДУЖЕ НЕ ЗРУЧНО кожен раз заходити через паролі у додаток у чат в спілкуванні зі СП коли додаток висить у фоні в потрібно КОЖЕН РАЗ логініитися!!! А, коли ти знаходишся під Херсоном, поганий інтернет і трохи морозно у руки — виникає злість на аваль Де робота з клієнтами у месенджерах Вайбер, Телеграм?
Дуже прикро за крахоборні тарифи аваля у порівнянні з іншими НОРМАЛЬНИМИ Банками (А-Банк, Моно, ІЗІ та т.п.: 1, 2 та 5 місця у рейтингу МінФіна на відміну від аваля — 23!!!).
КОЛИ БУДУТЬ МЕСЕНДЖЕРИ у СП (служби підтримки) аваля? Дякую.
Дякуємо за очікування на відповідь. Ми вдячні за наш захист та спокій, бережіть себе! Поважаємо Вашу думку, дякуємо за відвертий зворотній зв'язок.
Згідно тарифів Банку, при переказі з карти на карту у додатку «Райффайзен Онлайн» комісія залежить від типу тарифу: Райфкарта ( 0,5 % + 5 грн), Райфкарта + ( 0,5 % мін 5 грн). Ми можемо рекомендувати здійснювати перекази за повними реквізитами — без комісії, розділ Платежі — за реквізитами IBAN — надалі зберегти шаблон та відправляти кошти без внесення даних кожного разу.
Також, якщо Ваш мобільний пристрій підтримує TouchID FaceID у налаштуваннях профілю Ви можете встановити вхід по біометрії для швидкого входу у додаток. Ми постійно працюємо над вдосконаленням, приносимо вибачення за незручності.
Дякуємо, що Ви є та обороняєте наше місто.
Коментарі (17)