Мінфін - Курси валют України

Встановити

В перший ж день неприємні враження.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Ярослав Михайлюк 7 жовтня 2021, 19:12
Отримав у відділенні не іменну карту АТБ, м.Ів.Франківськ. Зразу ж встановив свій пін код по рекомендації співробітниці банку. Через 10 хв успішно поповнив карту в банкоматі банку. Скачав та встановив додаток для робот онлайн. От і почалося. Карти в додатку не видно. Через кілька годин знову спробував, але карти не було. Подзвонив на лінію підтримки, там сказали що карта заблокована, тому що пін треба було міняти не раніше ніж через годину після отримання карти, але ж мене про це ніхто не попередив. Пообіцяли що карта буде в додатку на наступний день. На моє питання, чи за годину я зможу розраховуватись картою, на яку поклав кошти, співробітниця сказала, що так, можна. Тому через кілька годин я пішов в АТБ і набрав товару який йшов по знижці при оплаті даною картою, вдячно думаючи про банк і про те, що нарешті отримаю знижки, про які завжди мріяв, споглядаючи на кілька різних цін на один товар. Але на цьому мрія була жорстоко роздавлена, як і всі попередні позитивні думки про банк, тому що при оплаті чомусь виявилось, що відсутні кошти на карті, незважаючи на попереднє перше поповнення. Тому прийшлось оплатити старою доброю картою Привату по звичайних цінах товар який я б і не брав в такому випадку. На лінії підтримки при другому моєму дзвінку тільки змогли сказати, що я ще зможу зекономити на наступних покупках і що карту вже розблокували, але це мене не надто втішило. Негативне враження залишилося, назва банку солідна, а насправді до солідності дуже далеко.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 жовтня 2021, 9:36
Доброго ранку, Ярославе! Приносимо вибачення за те, що зіпсували Ваш настрій та залишили негативне враження про роботу Банку вцілому. Розуміємо, що було неприємно залишитися без знижок, на які Ви розраховували. З працівниками обговоримо дану ситуацію та наголосимо повторно на необхідності надавати всю суттєву інформацію про порядок користування карткою, щоб в подальшому таких ситуацій не виникало. Бачимо з Вашого відгуку, що ви вже встановили додаток «Райффайзен онлайн». Напишіть нам, будь ласка, в чаті системи («Зв'язок з банком»-«Чат»- в повідомленні зазначте, що звертаєтесь за проханням у відповіді на Мінфіні), хочемо запропонувати Вам невеликий подарунок, замість знижки, яку Ви не отримали. Сподіваємось, що даний інцидент буде вичерпано та в подальшому будете активно користуватися карткою.
З повагою та турботою,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
Ярослав Михайлюк
Ярослав Михайлюк
9 жовтня 2021, 12:49
#
Дякую працівникам банку за розуміння та певну компенсацію по даному питанню, на даний момент з задоволенням користуюсь АТБ карткою банку)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися