Мінфін - Курси валют України

Встановити

Зря потраченное время. Еще один тупик и пустая трата времени.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
vnibulon 12 серпня 2021, 12:46
12.08.21 я оформил заявку на получение кредитной карты.
Для удобства коллцентр банка предложил определенное время для предоставление документов по заявке.
Отлично.
Ближайшее отделение было — 49044, проспект Дмитра Яворницького, 33, Дніпро, Дніпропетровська область, 49044

Пришел в назначенное время.
Время проведенное в отделении на обработку данных (паспорт, инн, анкеты и т. п.) — составило 44 мин.
Предоставленные данные соответствовали заявке и рекламе: официальное трудоустройство более 1 мес, паспорт, инн.

После 44 мин, сообщило: нам необходимо еще время на проверку документов.

В итоге: время потрачено в пустую.
Сложно компенсировать потерянное время.

I applied for a credit card on 12.08.21.
For my convenience, the bank’s call center offered a certain time to provide documents upon application.
Excellent.
The nearest branch was — 49044, Dmytro Yavornytsky avenue, 33, Dnipro, Dnipropetrovsk region, 49044

I arrived at the appointed time.
The time spent in the department for data processing (passport, ITN, questionnaires, etc.) — was 44 minutes.
The data provided corresponded to the application and advertising: official employment for more than 1 month, passport, ITN.

After 44 minutes, I received: we need more time to check the documents.
After 2 hours, I got the answer: denied.

As a result: time wasted.
It is difficult to make up for wasted time.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 серпня 2021, 12:55
Доброго дня! Банк попередньо формує пропозиції на кредитування на підставі той інформації, якою володіє. При цьому остаточне рішення приймається після заповнення клієнтом анкети, подання всіх необхідних документів та здійснення аналізу цієї інформації Банком. На це може бути потрібен додатковий час. Прийняте рішення про надання кредиту або відмову від кредитування залежить від безлічі об'єктивних обставин, в тому числі, дохід, стабільність надходжень, кредитна історія. Зміни за цими напрямками здатні істотно вплинути на доступність кредитних пропозицій. Приносимо вибачення за незручності та за те, що обслуговування в Банку залишило у Вас негативні враження. Нам прикро, що Ви змушені були витратити власний час, працюємо над тим, щоб рішення приймалися якнайшвидше.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
vnibulon
vnibulon
12 серпня 2021, 13:05
#
Сотрудница отделения спросила у меня какой оборот по карте я планирую делать в месяц, а после внесла значение оборота в поле доход. А официальный доход в разы выше. Она сказала — что вы запросили небольшой лимит и этого будет достаточно… По итогу оказалось, что неверно внесенная информация сотрудником отделения привела к отказу. Прошу пересмотреть решение, на основании неверного заполнения данных сотрудником отделения.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Зря потраченное время. Еще один тупик и пустая трата времени.