Мінфін - Курси валют України

Встановити

Підвердження даних

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Tannuwa 30 липня 2021, 15:13
30.07.2021 під час користування терміналом було повідомлено про необхідність до 30.07.2021 підтвердити мої дані, бо в інакшому випадку картку заблокують. Тобто ваш кліент не має права мати власні плани, а лише виконувати ваші вимоги у вкрай короткі терміни. Повідомлення по необхідність звернення до відділена не надходило, жодних змін не відбувалось, на картку отримую зарплатню, кредитів не маю. В чому необідність підтвердження даних?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
30 липня 2021, 15:18
Доброго дня! Просимо надати Ваш ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях) перевіримо підстави для необхідності уточнення даних та факт надсилання Вам повідомлень. Зазвичай такі повідомлення надсилаються неодноразово та задовго до кінцевої дати, встановленої для оновлення даних.
З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися