Мінфін - Курси валют України

Встановити

НЕ правомірне зняття відсотків по кредиту.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
ZaDmitriy 28 квітня 2021, 16:10
Користуюсь кредитною карткою (100 днів) від банку Аваль,
тобто можна без відсотково здійснювати безготівкові операції в пільговий період 100 днів, та дізнатись остаточну дату погашення суми кредиту в мобільному додатку, так було і цього разу остаточною датою закінчення пільгового періоду за який не нараховуються жодні відсотки було визначено 08,04,2021 року мною було сумлінно сплачено всю суму заборгованості кредитних коштів до вказаної дати про що свідчать чеки, але як виявилось пізніше з останньою сумою (685 грн.) яку я перераховував між своїми рахунками в банку аваль виникла проблема, мною був ініційований перерахунок коштів з зарплатної картки на кредитну 08,04,2021р. о 22:20
доречі саме цей час зазначено у виписці банку як дата виконання, пізніше 26,04,2021 р. з моєї кредитної картки банк самовільно стягнув 3540 грн нібито відсотки за користування кредитом, зателефонувавши до працівників банку 27,04,
2021 р. з ранку оператор повідомив що в них технічні проблеми і вона не може надати інформацію по даній ситуації, зателефонував повторно після обіду інший оператор повідомив що її потрібен час щоб розібратись з даною ситуацією, і лише у вечері знайшовся сміливий оператор який повідомив що в них все вірно оскільки банк обробив останній платіж по кредиту (685 грн) лише 09,04,2021 р. саме тому були нараховані відсотки.
То в мене прості два запитання;
1) де був банк 18 днів, і які дії з інформування чи запобігання цієї ситуації він здійснив?
2) і най головніше навіщо повідомляти клієнту дату закінчення пільгового періоду, якщо банк залишає за собою право самостійно визначати термін обробки, зарахування та ще якихось не зрозумілих дій з моїми коштами на свій розсуд щоб навмисно не правомірно нараховувати відсотки?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 16:12
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас виникла подібна ситуація і, якщо Ви зазначите свій ідентифікаційний номер в особистих повідомленнях банку, ми обов'язково проведемо додаткову перевірку та повідомимо Вам інформацію.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 6 травня 2021, 9:45
Доброго ранку, Дмитре! Ми провели перевірку та надали Вам відповідь у особистих повідомленнях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
+11
OkeyDoki
OkeyDoki
28 квітня 2021, 21:49
#
Переводы в т. ч. между своими картами согласно ЗУ до 3-х дней)

Вы бы еще в 23 59 провели операцию и надеялись на то что банк все сделает в эту же минуту.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
6 травня 2021, 9:45
#
Корисний коментар
Доброго ранку, Дмитре! Ми провели перевірку та надали Вам відповідь у особистих повідомленнях.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / НЕ правомірне зняття відсотків по кредиту.