Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хамское отношение кассира на кассе в отделении в г. Вишневое ул. Леси Украинки, 37

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Zaliv 29 грудня 2020, 19:29
Банк имеет хорошую репутацию ±, но кассиры, которые не умеют вежливо общаться, создают этому банку репутацию не соответстующую обслуживания в Европе. В этом отделении почти всегда нет наличных в кассе. Как будто это не банк, где происходят финансовые операции разного рода, а продуктовая лавка, где нет размена. На кассе женщина -кассир, (не увидела к сожалению ее имя) но она одна работала на кассе, в г. Вишневом на мой вопрос поменять валюту на гривны, очень презрительно без доли сожаления, ответила: — Мы вам что здесь обменник? Нет у нас наличных. Во-первых, меня возмутило, то с каким выражением лица и тона она это произнесла. Во-вторых, в этом отделении гривны не водятся давно. Вопрос почему? НБУ этот банк не снабжает гривнами? Или этот банк уже перешел давно на электронные деньги? В первую очередь возмутило быдлодское отношение кассира, а также почему в этом отделении очень часто нет наличных?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
29 грудня 2020, 20:34
Доброго вечора! Дякуємо Вам за те, що знайшли час залишити відгук, це дуже важливо для нас, адже завдяки цьому ми маємо можливість змінюватись на краще. Запевняємо Вас, що ми розберемося в ситуації та зробимо все необхідне, щоб обслуговування в нашому Банку залишало лише приємні враження.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 30 грудня 2020, 18:26
Доброго вечора! Дякуємо за очікування відповіді та приносимо вибачення за завдані під час візиту у відділення незручності. При цьому, змушені повідомити, що наявність певної суми коштів на момент Вашого звернення залежить від багатьох факторів (зокрема кількості клієнтів та суми проведених прибуткових та видаткових операцій протягом дня). Рекомендуємо Вам в подальшому попередньо звертатися в телефонному режимі до Інформаційного центру, або в чаті системи «Райффайзен онлайн» і ми призначимо Вам зустріч (що, до речі, дасть змогу обслуговувати поза чергою у призначений час) та передамо у відділення інформацію про необхідність забезпечення певної суми на вказану Вами дату. В разі, якщо проведення операції для Вас зараз залишається актуальним, можете вказати свій номер телефону у особистих повідомленнях Банку, з Вами зв’яжеться начальник відділення та домовиться про час проведення операції (на жаль, не раніше 04.01). Що стосується некоректного поводження з боку працівника Банку, запевняємо Вас, що дана ситуація не залишилась без уваги та заходи щодо недопущення подібного у майбутньому вжиті.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
Zaliv
Zaliv
30 грудня 2020, 13:15
#
Дополняю комментарий, сегодня 30.12 в отделении в г. Вишневое ул. Леси Украинки, 37, нет наличных как и вчера их не было!
Вы что издеваетесь? Это что за совдеп?
ПОЧЕМУ В БАНКЕ НЕТ НАЛИЧНЫХ???

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
30 грудня 2020, 18:26
#
Корисний коментар
Доброго вечора! Дякуємо за очікування відповіді та приносимо вибачення за завдані під час візиту у відділення незручності. При цьому, змушені повідомити, що наявність певної суми коштів на момент Вашого звернення залежить від багатьох факторів (зокрема кількості клієнтів та суми проведених прибуткових та видаткових операцій протягом дня). Рекомендуємо Вам в подальшому попередньо звертатися в телефонному режимі до Інформаційного центру, або в чаті системи «Райффайзен онлайн» і ми призначимо Вам зустріч (що, до речі, дасть змогу обслуговувати поза чергою у призначений час) та передамо у відділення інформацію про необхідність забезпечення певної суми на вказану Вами дату. В разі, якщо проведення операції для Вас зараз залишається актуальним, можете вказати свій номер телефону у особистих повідомленнях Банку, з Вами зв’яжеться начальник відділення та домовиться про час проведення операції (на жаль, не раніше 04.01). Що стосується некоректного поводження з боку працівника Банку, запевняємо Вас, що дана ситуація не залишилась без уваги та заходи щодо недопущення подібного у майбутньому вжиті.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Хамское отношение кассира на кассе в отделении в г. Вишневое ул. Леси Украинки, 37