Мінфін - Курси валют України

Встановити

Встановили комісію по картці для соціальних виплат без будь-яких попереджень.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Serb0605 12 грудня 2020, 20:24
Користувався послугами банку +-5 років по сіціальному проекту так як являюсь інвалідом 2 группи. Завжди данна картка( для соціальних виплат ) обслуговувалася без будь-яких комісій та скритих платежів. Яке було моє розчарування коли при знятті готівки з картки № 4149***0802 на дату 12.12.2020р я дізнаюся, по факту ( без будь-якого попередження, що комісія для соціальних карток складає вже 36 грн ), я не можу зняти необхідну сумму 3000грн оскільки на картці не хватає коштів( хоча кошти поступили на картку 11.12.2020 в розмірі 3004грн). Я все розумію але це банально крадіжка, зі сторони банку коштів клієнта та коштів Держави. Держава виплачує мені соціальну допомогу, а банк на цьому заробляє — верх цинізму. Як на мене для банка такого рівня це позор — знімати кошти з картки для соціальних виплат у інваліда. Надіюсь ту сумму Державних коштів котрі ви зняли у всіх інвалідів таким самим сбособом підуть на добрі справи.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 грудня 2020, 20:33
Доброго вечора! Дуже прикро, що обслуговування в нашому Банку залишило у Вас негативні враження. Наразі у Банку діють лише два тарифа, на яких обслуговуються карткові рахунки Клієнтів. Один з них не передбачає сплату комісії за обслуговування взагалі, інший може бути безкоштовний за умови виконання певних критеріїв. Про переведення карткових рахунків на новий тариф клієнтів інформували СМС повідомленнями. Вкажіть, будь ласка, свій ІПН у особистих повідомленнях ми все перевіримо та запропонуємо Вам шляхи вирішення даної ситуації. Дуже хочеться, щоб наші Клієнти були задоволенні обслуговуванням в Банку.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 грудня 2020, 11:57
Доброго дня! На сьогодні в Банку є лише 2 тарифи, на яких обслуговуються карткові рахунки.  Один «Райф» – без плати за обслуговування, але у ньому є 3 грн. комісії за платіж по реквізитам в системі «Райффайзен онлайн» (окрім  комунальних платежів, якщо компанія є у списку). Другий «Райф+» -де плата за обслуговування 36 грн./міс. або безкоштовно, якщо Ви проводите розрахунків картою в магазинах на більше ніж 2000 грн./міс.  або маєте середньомісячний залишок – від 2000,00 грн. Детально ознайомитись з усіма тарифами Ви можете на сайті Банку за посиланням: https://www.aval.ua/storage/files/tariff-25112020.pdf. Інформування про зміну тарифного пакету здійснювалось шляхом надсилання СМС-повідомлення 05.11.2020, та додатково 24.11.2020 про тарифи карткового рахунку.   Таким чином, Банк виконав всі передбачені договором обов’язки з інформування Вас, як Клієнта, про внесені змін. В той же час, ми завжди намагаємось іти на зустріч нашим Клієнтам, тому прийняли рішення, в порядку виключення, повернути Вам списану комісію (до кінця сьогоднішнього дня), але, просимо врахувати що в подальшому рахунок буде обслуговуватися у відповідності до Тарифів. В разі, якщо бажаєте, можете змінити Тарифний план, зателефонувавши до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 9

+
0
Serb0605
Serb0605
12 грудня 2020, 21:04
#
В провідомленні я вказав номер картки. По данному номеру картки ви можете без проблем провести ідентифікацію та дізнатися всі необхідні данні, хоча це потрібно зробити декілька дій, а окрім пити каву нічого не вмієте, оскільки вказувати ІПН в інтернет ресурсах не зовсім безпечно.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
13 грудня 2020, 18:35
#
Доброго вечора! Номер карти у відгукі вказаний в зашифрованому вигляді, що, на жаль, не дає змоги провести перевірку. Вказувати повний номер карти на інтернет ресурсах значно більш небезпечно ніж ІПН в особистих повідомленнях Банку. Також Ви можете написати нам в системі «Райффайзен онлайн» з повідомленням про те, що залишали відгук на сайті, ми все перевіримо та надамо коментарі. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
+
0
Serb0605
Serb0605
13 грудня 2020, 19:08
#
Які саме коментарі ви можете надати окрім того що ви розберетесь  і т.д.т.п - по результату якого ніякої чіткої відповіді не надасте № 4149$ 5010 $ 2114 $ 0802 приберыть знак долара та пробіла та буде вам номер картки. куди ведуть індивідуальні повідомлення, ? як я можу юбути впевнений що ви не шахрай ? а по номеру картки всю необхідну інформацію ви можете дізнатися якщо ви дійсно працівник банку, а не туп_ий бот зі стандартними відповідями.
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
14 грудня 2020, 11:57
#
Корисний коментар
Доброго дня! На сьогодні в Банку є лише 2 тарифи, на яких обслуговуються карткові рахунки.  Один «Райф» – без плати за обслуговування, але у ньому є 3 грн. комісії за платіж по реквізитам в системі «Райффайзен онлайн» (окрім  комунальних платежів, якщо компанія є у списку). Другий «Райф+» -де плата за обслуговування 36 грн./міс. або безкоштовно, якщо Ви проводите розрахунків картою в магазинах на більше ніж 2000 грн./міс.  або маєте середньомісячний залишок – від 2000,00 грн. Детально ознайомитись з усіма тарифами Ви можете на сайті Банку за посиланням: https://www.aval.ua/storage/files/tariff-25112020.pdf. Інформування про зміну тарифного пакету здійснювалось шляхом надсилання СМС-повідомлення 05.11.2020, та додатково 24.11.2020 про тарифи карткового рахунку.   Таким чином, Банк виконав всі передбачені договором обов’язки з інформування Вас, як Клієнта, про внесені змін. В той же час, ми завжди намагаємось іти на зустріч нашим Клієнтам, тому прийняли рішення, в порядку виключення, повернути Вам списану комісію (до кінця сьогоднішнього дня), але, просимо врахувати що в подальшому рахунок буде обслуговуватися у відповідності до Тарифів. В разі, якщо бажаєте, можете змінити Тарифний план, зателефонувавши до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
Serb0605
Serb0605
15 грудня 2020, 21:01
#
Шановний банк. Я так розумію що комісія у вас 36 грн а повертаєте на рахунок меншу сумму - 33 грн. Це як називається ? 36 і 33 це не рівні числа чи можливо я помиляюсь? Тобто спочатку я інформую, що Банк у мене краде з рахунку гроші далі Банк замість того щоб повернуту всю сумму, що вкрав - повертає меншу але це все рівно крадіжка. Позор, думаю потрібно скаргу надіслати до НБУ за такі неправомірні дії. Також інформую Вас -  те, що ви надсилали повідомлення не означає, що я його отримав, як у вайбер то від вас постійно повідомлення приходят а як надіслати важливу інформацію про зміну тарифу так ні це для вас не важливо, надієтесь на те що не помітять...
+
+14
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
16 грудня 2020, 14:34
#
Доброго дня! Просимо сформувати виписку та переглянути суму зарахування. Запевняємо Вас, що вона дорівнює тій, яка була списана у якості комісії.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
+13
IvanPetrov
IvanPetrov
16 грудня 2020, 17:43
#
Наверное, куда-то Вы троячок в другое место потратили ) Например, остаток в чужом банкомате смотрели, или в родном больше двух раз в месяц. Воспользуйтесь дельным советом банка и ориентируйтесь по выписке, а не по остатку.
+
0
Serb0605
Serb0605
13 січня 2021, 20:29
#
Іване данна ситуація повторилаясь вдруге. ДЛя чого робити іиписку якщо я з данної картики знімаю лише отриману пенсію? Ви на яких засадах в Райффайзен БАнк Авалі працюєте? чи можливо ви теж цінний бот з корисними порадами?
+
0
IvanPetrov
IvanPetrov
9 лютого 2021, 3:08
#
Чтобы ситуация не повторилась, банк Вам рекомендовал: «В разі, якщо бажаєте, можете змінити Тарифний план, зателефонувавши до Інформаційного центру.» Вы позвонили?

Выписку необходимо сделать для того, чтобы убедиться (либо опровергнуть данный факт) в соответствии суммы возврата сумме списания.

Я не являюсь сотрудником Райффайзен Банк Аваль (равно как и ботом), но являюсь клиентом, на мой субъективный взгляд — достаточно продвинутым.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Встановили комісію по картці для соціальних виплат без будь-яких попереджень.