Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливе обслуговування на касі.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
innaku 11 грудня 2020, 13:27
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Капушанська, 1
Приходжу в цей банк не перший рік. Завжди отримувала професійні послуги, та гарне обслуговування. Від тоді, як змінився касир на касі і почала працювати Первун Катерина — це просто завжди зіпсований настрій. Кожен раз зустрічає з таким обличчам, ніби навіщо ти приперлась. Перші чотири рази я намагалась не звертати уваги на це, але сьогодні вже запитала, чому ви так мені фиркаєте і кривите лице? Відповідь мене вбила… Ви не поздоровались!
Хоч я здоровалась, можливо вона не розчула. Але, якби це був перший раз, я би подумала, що поганий настрій.Але кожен раз це вже занадто.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 грудня 2020, 13:32
Доброго дня! Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу працівників відділення Банку. Приносимо Вам вибачення та запевняємо що інформація, викладена Вами, буде негайно доведена до керівників відділення, для детального аналізу та, в разі необхідності, вжиття заходів для запобігання подібному у майбутньому. Запевняємо, що ми робимо все можливе для того, щоб надавати Клієнтам послуги високої якості.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 14 грудня 2020, 11:10
Доброго дня!
Для залагодження ситуації з Вами в телефонному режимі намагається зв'язатись начальник вказаного Вами у відгуку відділення. На жаль, не успішно. Просимо Вас відповісти на дзвінок, сподіваємось, що інформація, надана Вам начальником відділення, сприятиме розумінню та подальшій співпраці.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
14 грудня 2020, 11:10
#
Корисний коментар
Доброго дня!
Для залагодження ситуації з Вами в телефонному режимі намагається зв'язатись начальник вказаного Вами у відгуку відділення. На жаль, не успішно. Просимо Вас відповісти на дзвінок, сподіваємось, що інформація, надана Вам начальником відділення, сприятиме розумінню та подальшій співпраці.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися