Жахливе обслуговування на касі.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 14 грудня 2020, 11:10
- #
- Корисний коментар
Доброго дня!
Для залагодження ситуації з Вами в телефонному режимі намагається зв'язатись начальник вказаного Вами у відгуку відділення. На жаль, не успішно. Просимо Вас відповісти на дзвінок, сподіваємось, що інформація, надана Вам начальником відділення, сприятиме розумінню та подальшій співпраці.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Для залагодження ситуації з Вами в телефонному режимі намагається зв'язатись начальник вказаного Вами у відгуку відділення. На жаль, не успішно. Просимо Вас відповісти на дзвінок, сподіваємось, що інформація, надана Вам начальником відділення, сприятиме розумінню та подальшій співпраці.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Хоч я здоровалась, можливо вона не розчула. Але, якби це був перший раз, я би подумала, що поганий настрій.Але кожен раз це вже занадто.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Для залагодження ситуації з Вами в телефонному режимі намагається зв'язатись начальник вказаного Вами у відгуку відділення. На жаль, не успішно. Просимо Вас відповісти на дзвінок, сподіваємось, що інформація, надана Вам начальником відділення, сприятиме розумінню та подальшій співпраці.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp