Мінфін - Курси валют України

Встановити

Открытие ФОП

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Ziap 8 грудня 2020, 16:37
Відділення за адресою: Київ, вул. Ф. Пушиної, 19
Добрый день. Открывал счета для ФОП, потратил 1 час времени. Менеджер который оформлял все время уточнял у страшего операциониста какие кнопочки нажимать и как коректно заполянть поля в анкете, подписал кучу ненужных бумажек.Технологии ушли вперед, а процессы еще не перестроили. Отдельное спасибо умникам которые впили дебильные требования для паролей в Райффазен он-лайн
Райффайзен Банк
Відповідь банку
8 грудня 2020, 16:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за втрачений час. Запевняємо, що навчання персоналу здійснюється постійно, оскільки основна наша ціль — надавати якісні послуги Клієнтам. Ситуація, яка Вами описана, буде доведена до відома керівництва вказаного відділення для здійснення аналізу причин її виникнення та, в разі потреби, вжиття заходів для запобігання подібному у майбутньому. Що стосується паролей, запевняємо, що вимоги до їх створення продиктовані виключно бажанням захистити кошти Клієнтів. При цьому, Ваші зауваження обов'язково будуть доведені до відповідального підрозділу.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 грудня 2020, 13:38
Доброго дня! Маємо інформацію, що до Вас зателефонував начальник відділення для надання роз'яснень та принесення вибачення за виниклу ситуацію. Сподіваємось що Ваша співпраця з Банком в подальшому буде викликати виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
9 грудня 2020, 13:38
#
Корисний коментар
Доброго дня! Маємо інформацію, що до Вас зателефонував начальник відділення для надання роз'яснень та принесення вибачення за виниклу ситуацію. Сподіваємось що Ваша співпраця з Банком в подальшому буде викликати виключно позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися