Мінфін - Курси валют України

Встановити

негативний відгук

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Доброго дня. Я отримувала заробітну плату, і мала оформлену кредину карточку, якою користувалась. Проте, ще в жовтні місяці я повністю погасила суму, яку сказав мені внести оператор для повного закриття. Після того я зателефонувала щоб закрити рахунок, проте мені повідомили, що треба внести ще за обслуговування. І так кожного разу я вношу, через кілька днів телефоную, бо треба (як мені кажуть оператори) щоб гроші зайшли на рахунок, чекати кілька днів. А там знову за ті дні нараховується якась плата. І я вже 2 місяці не можу закрити рахунок. Жах.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 грудня 2020, 10:54
Доброго ранку! Ми перевіримо інформацію по Вашому рахунку, а також консультацію оператора, та надамо коментарі. Приносимо вибачення за необхідність очікування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 7 грудня 2020, 15:46
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за необхідність очікування відповіді. Отримали інформацію, що під час консультації, яка надавалася Вам працівником Інформаційного центру повідомлялося про нарахування процентів за період користування кредитними коштами. Що стосується списання комісії, Банком прийнято рішення про анулювання нарахованої комісії, для можливості подальшого закриття рахунку.
По факту анулювання (1-2 дні) повідомимо Вам додатково та, на жаль, змушені будемо попросити Вас повторно зателефонувати до інформаційного центру для закриття рахунку. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 грудня 2020, 10:53
Доброго дня! Маємо інформацію, що вам перетелефонували та повідомили про зарахування коштів та закриття рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
7 грудня 2020, 15:46
#
Корисний коментар
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за необхідність очікування відповіді. Отримали інформацію, що під час консультації, яка надавалася Вам працівником Інформаційного центру повідомлялося про нарахування процентів за період користування кредитними коштами. Що стосується списання комісії, Банком прийнято рішення про анулювання нарахованої комісії, для можливості подальшого закриття рахунку.
По факту анулювання (1-2 дні) повідомимо Вам додатково та, на жаль, змушені будемо попросити Вас повторно зателефонувати до інформаційного центру для закриття рахунку. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
9 грудня 2020, 10:53
#
Корисний коментар
Доброго дня! Маємо інформацію, що вам перетелефонували та повідомили про зарахування коштів та закриття рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися