негативний відгук
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 7 грудня 2020, 15:46
- #
- Корисний коментар
Доброго дня! Приносимо вибачення за завдані незручності та за необхідність очікування відповіді. Отримали інформацію, що під час консультації, яка надавалася Вам працівником Інформаційного центру повідомлялося про нарахування процентів за період користування кредитними коштами. Що стосується списання комісії, Банком прийнято рішення про анулювання нарахованої комісії, для можливості подальшого закриття рахунку.
По факту анулювання (1-2 дні) повідомимо Вам додатково та, на жаль, змушені будемо попросити Вас повторно зателефонувати до інформаційного центру для закриття рахунку. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
По факту анулювання (1-2 дні) повідомимо Вам додатково та, на жаль, змушені будемо попросити Вас повторно зателефонувати до інформаційного центру для закриття рахунку. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
- +
- 0
- Ответ банка
- RaiffaizenAlex
- 9 грудня 2020, 10:53
- #
- Корисний коментар
Доброго дня! Маємо інформацію, що вам перетелефонували та повідомили про зарахування коштів та закриття рахунку. Приносимо вибачення за завдані незручності. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
По факту анулювання (1-2 дні) повідомимо Вам додатково та, на жаль, змушені будемо попросити Вас повторно зателефонувати до інформаційного центру для закриття рахунку. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp