Мінфін - Курси валют України

Встановити

Клієнт не повинен очікувати відповіді від банку на протязі 15-20 хвилин. Це дно.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Алексей Медведев 21 вересня 2020, 12:26
21.09.2020 я звернувся на гарячу лінію банку. На жаль моє очікування на протязі 15-20 хвилин виявилося марним. Дякую я вирішив мої питання в іншій фінустанові. Ніколи не порекомендую. Міняйтеся.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 вересня 2020, 12:32
Доброго дня! Приносимо вибачення за те, що змушені були очікувати, це дійсно неприпустимо і тут нема сенсу виправдовуватись. На жаль, іноді все ж виникають черги на лінії Інформаційного центру. Ми робимо все можливе для того, щоб такі ситуації не траплялися і наші Клієнти могли вчасно отримати відповіді на свої питання.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Клієнт не повинен очікувати відповіді від банку на протязі 15-20 хвилин. Це дно.