Мінфін - Курси валют України

Встановити

Чи нормально коли співробітник банку кидає слухавку?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Ирина Савицкая 17 вересня 2020, 10:57
Проконсультуйте, будь ласка, співробітників банку що до того, як треба спілкуватись із клієнтами по телефону. Що, як мінімум, не виховано хамити, тим паче, кидати слухавку! Склалось враження, що дівчина (співробітник банку) забула, що вона знаходиться на роботі, а не на лавочці біля під’їзду. Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 вересня 2020, 11:03
Доброго ранку! Дякуємо за Ваш відгук та приносимо вибачення в разі, якщо мало місце некоректне спілкування з боку працівника Банку. Ми обов’язково проаналізуємо ситуацію та зробимо все можливе для недопущення подібного в майбутньому. Але для цього просимо Вас повідомити з якого номера телефону Ви зверталися та до якого підрозділу, а також вказати дату звернення. Дані можна надати у особистих повідомленнях Банку.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp

Коментарі - 1

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
17 вересня 2020, 11:26
#
В стране пандемия коронавируса и многие сотрудники «горячих линий» работают удалённо из дома.

Возможно вы позвонили в очень неудачный момент - женщинам, работающим на удалёнке приходиться кроме общения с клиентами готовить есть, стирать, прибирать в квартире и заниматься воспитанием детей дошкольного и школьного возраста, которых абсолютно не интересует тот факт, что его мама сейчас занята по работе...

Недавно общался с консультантом горячей линии мобильного оператора - молодая женщина-эксперт была на взводе а фоном нашего общения были детские всхлипывания и нытьё.
Принял решение не перенапрягать сотрудницу своими мелкими проблемами и предложил пару минут побыть на линии, пока она успокоит ребёнка и займёт его внимание чем-то интересным.
Сейчас многим в стране тяжело - будьте более толерантными к посторонним вам людям...
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Чи нормально коли співробітник банку кидає слухавку?