Мінфін - Курси валют України

Встановити

закрытие карточки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Pavel1234567896 16 вересня 2020, 14:40
пришел в отделение закрыть карточку, в отделении сказали, что карта закрывается в телефонном режиме. подал заявку по телефону, сказали перезвонить и уточнить через 2 недели. прошло 2 недели, звоню узнать закрыли ли мой счет и карточку, некокое создание по имени Ирина мне 30 минут лила в уши всякую ересь… ей сильно хотелось знать СЕКРЕТНОЕ слово, но беда в том, что я не знаю этого слова, открывал карту не я. мне отказывает в ответе на мой вопрос, заметьте я не прошу денег либо какой конфидиальной информации, я спрашиваю закрыт ли мой счет и карточка, которую я предварительно обнулил… не хочу лет через 5 узнать, что за обслуживание данной карты мне выставит счет этот *** банк… это создание не представляется, через 30 минут разговаора с трудом выбил что ОНО числится под номером 58, хотя не удивлюсь, если оно меня обмануло
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 вересня 2020, 14:48
Доброго дня!
Для отримання інформації по рахунку, в тому числі і щодо його закриття, потрібно ідентифікувати Клієнта. Така ідентифікація здійснюється шляхом запиту слова-паролю. Ми перевіримо якість консультації та надамо коментарі, якщо Ви в особистих повідомленнях зазначите номер телефону з якого зверталися до Інформаційного центру та дату звернення. Додатково, в разі, якщо Ви користуєтесь системою «Райффайзен онлайн», можете написати нам в чаті, ми без запиту додаткової інформації перевіримо чи закрито Ваш рахунок.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 вересня 2020, 14:15
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікувати. Оскільки Ви звернулися не з фінансового номеру, оператор, дійсно, без проведення додаткової ідентифікації, не міг повідомити Вам інформацію по рахунку (в тому числі і стосовно того, чи є він закритим). На жаль, у випадку якщо Ви не пам'ятаєте слово-пароль, та не маєте можливості зателефонувати з фінансового номеру чи написати нам в системі «Райффайзен онлайн», змушені просити Вас звернутися у відділення Банку з паспортом для перевірки стану рахунку. Приносимо вибачення за  незручності.
З повагою
@RaifHelp.

Коментарі - 3

+
0
Pavel1234567896
Pavel1234567896
16 вересня 2020, 15:01
#
Классно получается))) слова пароль я не знаю, теперь у меня пожизненная карта этого Ужасного банка, просверлить дырочку в карте продеть верёвочку одеть на шею и ходить ... Вариантов закрытия не существует))) Не связывайтесь с данным банком ни в коем случае!!!
+
0
Pavel1234567896
Pavel1234567896
16 вересня 2020, 15:04
#
Проблема не решена
+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
21 вересня 2020, 14:15
#
Корисний коментар
Доброго дня! Приносимо вибачення за необхідність очікувати. Оскільки Ви звернулися не з фінансового номеру, оператор, дійсно, без проведення додаткової ідентифікації, не міг повідомити Вам інформацію по рахунку (в тому числі і стосовно того, чи є він закритим). На жаль, у випадку якщо Ви не пам'ятаєте слово-пароль, та не маєте можливості зателефонувати з фінансового номеру чи написати нам в системі «Райффайзен онлайн», змушені просити Вас звернутися у відділення Банку з паспортом для перевірки стану рахунку. Приносимо вибачення за  незручності.
З повагою
@RaifHelp.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися