Мінфін - Курси валют України

Встановити

Самый ужасный банк с которым я только имел отношения

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
0951252550 11 вересня 2020, 14:20
Кто думает связаться с этим банком сразу предупреждаю ждите подвох.Меня лично обвенили в мошенничестве и внесли это свое умозаключения в общую систему банков, ну да, ладно это все сугубо их личный бред самое главное с какой формулировкой они обвенили меня в мошенничестве цитирую« систематическое пополнение мобильного номера» как Вам? Вот такая история спасибо за внимание!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 вересня 2020, 14:27
Доброго дня! Ми перевіремо інформацію, та надамо коментарі найближчим часом.
З повагою та турботою про Вас
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 11 вересня 2020, 14:42
Шановний Клієнт!
Договорами та законодавством передбачено право Банку звертатися до Клієнтів з запитом про надання документів та пояснень, підтверджуючих законність операцій. Також, Банк має право здійснити блокування платіжної картки, відмовити в обслуговуванні Клієнту та/або закрити рахунок/нки, зокрема, якщо дії Клієнта та/або операція Клієнта не відповідають вимогам договору або вимогам законодавства України, у тому числі, але не обмежуючись, режиму рахунків, або такі дії Клієнта та/або операція мають сумнівний суспільний чи економічний характер. На підставі аналізу руху коштів та отриманих від Вас документів/пояснень Банк прийняв рішення скористатися своїм правом та припинити обслуговування рахунку. На жаль, надати детальнішу інформацію на загальнодоступному сайті не маємо можливості, оскільки це може привести до розголошення інформації, що становить банківську таємницю. В той же час, запевняємо, що Банк завжди намагається зберегти партнерські відносини з клієнтами, і приймає такі рішення у виключному випадку.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою
@RaifHelp

Коментарі - 2

+
0
RaiffaizenAlex
Ответ банка
RaiffaizenAlex
11 вересня 2020, 14:42
#
Корисний коментар
Шановний Клієнт!
Договорами та законодавством передбачено право Банку звертатися до Клієнтів з запитом про надання документів та пояснень, підтверджуючих законність операцій. Також, Банк має право здійснити блокування платіжної картки, відмовити в обслуговуванні Клієнту та/або закрити рахунок/нки, зокрема, якщо дії Клієнта та/або операція Клієнта не відповідають вимогам договору або вимогам законодавства України, у тому числі, але не обмежуючись, режиму рахунків, або такі дії Клієнта та/або операція мають сумнівний суспільний чи економічний характер. На підставі аналізу руху коштів та отриманих від Вас документів/пояснень Банк прийняв рішення скористатися своїм правом та припинити обслуговування рахунку. На жаль, надати детальнішу інформацію на загальнодоступному сайті не маємо можливості, оскільки це може привести до розголошення інформації, що становить банківську таємницю. В той же час, запевняємо, що Банк завжди намагається зберегти партнерські відносини з клієнтами, і приймає такі рішення у виключному випадку.
Сподіваємось на розуміння.
З повагою
@RaifHelp
+
0
Lesika1
Lesika1
11 вересня 2020, 19:42
#
Цікаво, як часто і на яку суму Ви поповнювали моб номер?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝 / Самый ужасный банк с которым я только имел отношения